آون توستر برقی داتیس مدل DT-812

ویژگی‌ها
رنگ:
جنس: شیشه
ابعاد: 40 * 51 * 35 سانتیمتر
ظرفیت: 32 لیتر
تعداد المنت: 2 عدد
توان مصرفی: 1500 وات
صفحه نمایش: دارد
چراغ داخلی: دارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

آون توستر داتیس مدل DT-812 با گنجایش 32 لیتر و امکانات ویژه تولید و به بازار عرضه شده. این آون توستر مجهز به جوجه گردان می باشد و با وجود دو المنت حرارتی (بالا و پایین) به راحتی میتوانید انواع غذاهای مورد نظر خود را پخت کنید. با ترموستات تنظیم دما این مدل میتوانید دمای داخلی این دستگاه را تا 250 درجه سانتی گراد تنظیم کنید.

آون توستر 812 داتیس دارای تایمر مکانیکی است که 120 دقیقه ای می باشد و برای پخت غذاهایی که به تایم زیادی نیاز دارند بسیار مناسب است. آون توستر یکی از دستگاه های ضروری هر آشپزخانه است که بدون شک مورد استفاده زیادی قرار می گیرد، و به راحتی می تواند در زمان کوتاهی کار شما را راه بیندازد و به راحتی پخت و گرم کردن هر غذا را اعمال کرد.

 

آون توستر برقی داتیس مدل DT-812

 

یکی از ویژگی های مهم آون توستر داتیس مدل DT812 فن کانوکشن آن می باشد، در آون توستر های معمولی گرما از طریق دیواره فر به مواد غذایی برخورد می کند که در این صورت نقاط فر دارای گرمای متفاوت است و پخت غذا با سرعت و یکنواخت انجام نمی شود.

اما این مدل که به فن کانوکشن (convection fan) مجهز شده هوای گرم توسط فن مواد غذایی را احاطه کرده و آشپزی به طور یکنواخت و سریع انجام می شود.

این آون توستر دارای توان 1500 وات است و به کمک المنت های قدرتمند که در آن تعبیه شده بازده بیشتر و بهتری نسبت به مدل های مشابه دارد.

بدنه داخلی و خارجی این دستگاه بسیار مقاوم بوده و از ورق گالوانیزه خودرویی برای بدنه داخلی و از ورق آهن با رنگ الکترو استاتیک برای بدنه خارجی استفاده شده است. درب آون توستر داتیس شیشه ای دوجداره می باشد و شیشه داخلی دستگاه دارای بازتاب حرارت به داخل فر است که به پخت بهتر غذا کمک می کند.

از جمله اقلام همراه این آون توستر سینی دو طرف لعاب (Easy to Clean) و دستگیره سیخ جوجه گردان آبکاری شده است. با قابلیت هایی که این دستگاه دارد می توانید از آن در درست کردن و پخت انواع کیک، گرم کردن نان های فریزر شده و تهیه انواع غذاها، کباب کردن جوجه، بریان کردن و آب کردن مواد منجمد شده کمک بگیرید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

جنس

شیشه

ابعاد

40 * 51 * 35 سانتیمتر

ظرفیت

32 لیتر

تعداد المنت

2 عدد

توان مصرفی

1500 وات

صفحه نمایش

دارد

چراغ داخلی

دارد

قابلیت تنظیم حرارت

دارد

جوجه گردان

دارد

کانوکشن

دارد

پوشش دیواره های لعابی

دارد

تعداد برنامه پخت

5 برنامه

گرید مصرف انرژی

A

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

آون تستر برقی داتیس مدل DT 812

ارسال فوری

آون توستر برقی داتیس مدل DT-812
ناموجود
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن