چای ساز بیم مدل TM2804

دسته: برچسب: , , برند: بیم
ویژگی‌ها
نوع چای ساز: آسانسوری
رنگ:
جنس بدنه کتری: شیشه ای
گنجایش: 1.7 لیتر
توان مصرفی: 2000 – 2200 وات
چرخش: 360 درجه
صفحه نمایش: دارد
نوع صفحه نمایش: لمسی
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

چای ساز بیم مدل TM2804

چای ساز بیم مدل TM2804 از سری چای سازهای بدون قوری شرکت بیم است. چای ساز بیم مدل TM2804 جای بسیار کمی اشغال می‌کند. محفظه‌ای داخل کتری تعبیه شده است که چای در آن قرار می‌گیرد و به واسطه آب داخل کتری، چای دم می‌کشد و پس از دم کشیدن، به صورت آسانسوری بالا می‌آید. بدین ترتیب رنگ و عطر چای در چای ساز بیم مدل TM2804 با کیفیت باقی می‌ماند و علاوه بر ظاهری شیک و لاکچری، از جنبه اقتصادی نیز، خرید چای ساز بیم مدل TM2804 بسیار مقرون به صرفه است.

چای ساز بیم مدل TM2804 مجهز به فناوری تنظیم زمان شروع به کار از 12 ساعت قبل است. یعنی تنها کافی است شب قبل از خواب، آب و چای در چای ساز بیم مدل TM2804 بریزید و صبح با بوی خوش چای تازه دم از خواب بیدار شوید. اگر قصد خرید چای ساز لاکچری، زیبا و پرکاربرد را دارید، چای ساز بیم مدل TM2804 را حتما مورد بررسی قرار دهید.

عملکرد این محصول برای تهیه چای به این نحو است که درون کتری یک پایه قرار دارد و صافی به آن متصل است؛ درون صافی برگ چای قرار می‌گیرد که پس از به جوش آمدن آب به صورت آسانسوری به بالا حرکت کرده و مانع از تغییر طمع و رنگ چای می‌شود.

چای ساز بیم مدل TM2804 دارای استندی سیلور رنگ و کتری پیرکس 1.7 لیتری است که تحت لیسانس کشور آلمان و مونتاژ شده در ایران است. چای ساز بیم مدل TM2804 مجهز به برنامه‌هایی جهت آماده سازی انواع چای سبز، سیاه، سفید، رویبوس، اولانگ و دمنوش است.

برای کار با چای ساز بیم مدل TM2804 کافی است کتری را آب کنید. درون محفظه مخصوص، چای یا دمنوش مورد علاقه‌تان را بریزید و سپس آن را روی استند قرار دهید و برنامه مورد نظر را انتخاب کنید و سپس چند دقیقه منتظر بمانید. از پر کردن بیش از اندازه کتری خودداری کنید و بعد از هر بار استفاده آنرا با آب و شوینده ملایم بشویید.

توضیحات تکمیلی

نوع چای ساز

آسانسوری

رنگ

جنس بدنه کتری

شیشه ای

گنجایش

1.7 لیتر

توان مصرفی

2000 – 2200 وات

چرخش

360 درجه

صفحه نمایش

دارد

نوع صفحه نمایش

لمسی

فیلتر تفاله گیر

دارد

قابلیت تنظیم دما

دارد

کلید گرم نگهدارنده

دارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

چای ساز بیم مدل TM2804
چای ساز بیم مدل TM2804
ناموجود
- +
preloader
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن