اجاق گاز گوفر مدل Typhon-BS-SABAF

دسته: برند: گوفر
ویژگی‌ها
رنگ: مشکی
ابعاد: 60 × 90 cm
جنس بدنه: تمام لعاب مشکی
تعداد شعله: 5 عدد
ترموکوپل: ترموکوپل تاپ تایم
درپوش شیشه نشکن: درب سکوریت محافظ
فندک: خودکار
شعله پلوپز اجاق گاز: دارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
29,159,000تومان
- +

توضیحات

خوردن یک غذای خوشمزه و مطبوع و بعد از آن یک فنجان چای، می‌تواند خستگی یک روز پر مشغله را برطرف کند. برای داشتن یک غذای خوشمزه و یک چای مطبوع، به یک اجاق گاز مناسب نیاز است. البته که بهتر است به جای قند، چایتان را به همراه یک کیک خانگی که تازه از فر بیرون آمده میل نمایید. اجاق گاز گوفر مدل Typhon-BS-SABAF همه‌ی آن چیزی را که برای در کردن خستگی یک روز شلوغ به آن احتیاج دارید در اختیار شما قرار می‌دهد. اجاق گاز گوفر مدل Typhon-BS-SABAF با صفحه تمام استیل و 5 شعله‌ی بزرگ که با فاصله‌ی مناسبی از هم قرار گرفته‌اند، فضای کافی برای 5 قابلمه‌ی بزگ دارد. به همین دلیل در مهمانی‌ها، نگرانی‌ای از بابت نداشتن جای خالی روی اجاق گاز نخواهید داشت. دو محفظه‌ی جدای فر که دو تا با برق و دیگری با گاز کار می‌کند، امکان پخت همزمان غذا و شیرینی را برای شما فراهم می‌کند. اجاق گاز گوفر مدل Typhon-BS-SABAF با طراحی زیبا و مدرن خود، فضای داخلی آشپزخانه‌ی شما را متحول می‌کند.

نمای بیرونی اجاق گاز گوفر مدل Typhon-BS-SABAF بر اساس طراحی روز دنیا و مطابق با سلیقه‌ی جهانی طراحی شده‌است. بدنه‌ی تمام لعاب مشکی این اجاق گاز، علاوه بر مقاومت در برابر خراش و آسیب دیدگی، به زیبایی ظاهری این اجاق گاز هم کمک کرده‌است. سرشعله‌ها و شبکه‌های چدنی روی سزح اجاق گاز، با فاصله‌ی مناسب از هم طراحی شده‌اند. فرض کنید که مهمان دارید و باید همزمان از هر 5 شعله‌ی اجاق گاز استفاده کنید. طراحی مناسب این اجاق گاز به شما اجازه می‌دهد تا هم‌زمان 5 قابلمه و ماهیتابه را بدون کمبود جا و مشکلی در قرارگیری ظروف، روی گاز بگذارید. در بالاترین قسمت پنل روبرویی اجاق گاز، ولوم‌ها و پنل لمسی تامیر قرار گرفته‌است. پنل تایمر کیفیت خوبی دارد و اندازه‌ی اعداد به نحوی است که از فاصله‌ی دور هم قابلیت خوانایی دارند و می‌توان از خارج از آشپزخانه هم زمان پخت را چک کرد. پایین‌تر از این قسمت، دریچه‌های فر قرار دارد. هرکدام از فرهای این اجاق گاز یک دریچه‌ی جداگانه دارد تا به این وسیله به صورت همزمان بتوانید چندغذا و شیرینی مختلف را در فر بپزید. دستگیره‌های طلایی به همراه ولوم طلایی این اجاق گاز، جلوه‌ی زیبایی به آشپزخانه‌ی شما خواهند داد.

درب محافظ اجاق گاز معمولا بعد از باز شدن، جز در مواردی خاص مثل جابه‌جایی، دیگر بسته نمی‌شود. شبکه‌ها، سرشعله‌ها و صفحه استیل اجاق گاز با نفوذ گرد و غبار آسیب می‌بینند. به همین دلیل بهتر است شب‌ها و بعد از استفاده از اجاق‌گاز، درب محافظ آن را ببندید. درب محافظ اجاق گاز گوفر مدل Typhon-BS-SABAF از جنس شیشه سکوریت است و علاوه بر زیبایی که موقع بسته بودن آن به فضای آشپزخانه شما می‌بخشد، به این آسانی‌ها هم نمی‌شکند.

پختن غذا روی اجاق گاز و داخل فر، معمولا یه فرآیند زمان‌بر است و با توجه درگیری‌های این روزها، دیگر نمی‌شود کل زمان پخت غذا، در کنار گاز ایستاد و مراقب بود. با استفاده از تایمر، به‌راحتی می‌توانید زمان مدنظرتان را برای پخت غذا تعیین کنید و اطمینان داشته باشید که اجاق گاز و فر، بعد از این زمان خاموش می‌شود. به این ترتیب دیگر بابت سوختن غذا یا خام بودن آن نگرانی نخواهید داشت. پنل کنترل این زمان‌سنج از نوع لمسی است و کار کردن با آن بسیار ساده‌است؛ به طوری که همه‌ی اعضای خانواده در تمام سنین به راحتی می‌توانند از این تایمر استفاده کنند.

تا همین چند وقت پیش، برای روشن کردن شعله‌ی اجاق گاز، باید چندین ثانیه فندک را نگه‌ می‌داشتیم تا با گاز خروجی از شعله‌ها برخورد کند و بالاخره شعله روشن شود؛ تازه همه‌ی این‌ها در صورتی بود که فندک روی شعله‌ها با برخود قطرات آب و مایعات خراب نشده‌باشد و هنوز جرقه بزند. اما با استفاده از فندک اتوماتیک، بدون نیاز به گرفتن دکمه‌ی جدای فندک و یا استفاده از فندک آشپزخانه‌ی جدا، تنها با چرخاندن ولوم اجاق و با خروج گاز، فندک اتوماتیک جرقه می‌زند و شعله به راحتی روشن می‌شود. فندک اتوماتیک اجاق گاز گوفر مدل Typhon-BS-SABAF در کسری از ثانیه و همزمان با خروج گاز، عمل می‌کند و شعله‌ی اجاق را روشن می‌کند.

فرض کنید غذا را آماده کرده‌اید و تصمیم می‌گرید تا پختن غذا، کمی استراحت کنید. در این بین اگر حواستان به ظرف غذا نباشد و قابلمه سر برود، شعله‌ی گاز خاموش می‌شود و جریان گاز در خانه پخش می‌شود. برای جلوگیری از این اتفاق و رخ دادن حادثه، از وسیله‌ای به نام ترموکوپل استفاده می‌شود. ترموکوپل قطعه‌ای است که درست کنار سرشعله‌ی اجاق گاز نصب می‌شود. وقتی شعله روشن می‌شود، چندثانیه طول می‌کشد تا ترموکوپل دغ شود و جریان گاز متصل شود. تا زمانی که شعله‌ی گاز روشن باشد و حرارت تولید کند، ترموکوپل فعال است. به محض این که شعله‌ی گاز خاموش شود، حرارت ترموکوپل افت می‌کند و سریعا جریان گاز را قطع می‌کند.

تا پیش از این اکثر ما ایرانی‌ها غذا را به صورت سرخ کرده و با روغن و چربی فراوان طبخ می‌کردیم. این مسئله باعث بروز بیماری‌های قلب و عروقی فراوانی می‌شود. راه‌حل جایگزین آب‌پز کردن بود که خیلی طعم دلنیشنی به غذا نمی‌دهد. با استفاده از فر، می‌توان غذاها را بدون نیاز به روغن فراوان و با کیفیت بالایی طبخ کرد. همچنین کیک و شیرینی‌های صنعتی هم معمولا پر از قند و چربی هستند و هرگز جای کیک و شیرینی خانگی را نمی‌گیرند. در مورد کباب و جوجه کباب هم که دیگر نگویم. در خانه‌ها و آپارتمان‌ها که کباب کردن با سختی‌های بسیاری همراه است، پختن کباب در فر بهترین راه‌حل برای داشتن یک کباب خوشمزه‌ی خانگی است. فر برقی و گازی اجاق گاز گوفر مدل Typhon-BS-SABAF تمام این کارها را به صورت همزمان برای شما انجام می‌دهد.

بعد از چندبار استفاده کردن از فر، ذرات مواد غذایی و چربی غذاها به دیواره‌ی فر می‌چسبند و نظافت آن‌ها کار سخت و طاقت‌فرسایی می‌شود. مواد شوینده‌ی شیمیایی بعد از چند مدت به دیواره‌ی فر آسیب می‌زنند و چاقو و اجسام نوک‌تیز هم به همین ترتیب. فناوی سلف کلین بهترین روش برای نظافت دیواره‌ی داخلی فر است. پوشش لعابی دیواره‌ی فر در هنگام فعال کردن قابلیت سلف کلین، تا 500 درجه سانتیگراد داغ می‌شود. این حرارت بالا، تمام ذرات چسبیده به دیواره‌ی فر را به خاکستر تبدیل می‌‌کند. بعد از اتمام فرآیند سلف کلین، دیواره‌ی فر از ذرات موادغذایی پاک شده و خاکستر داخل فر به راحتی با استفاده از یک دستمال مرطوب، تمیز می‌شود. نکته مهم: حتما بعد از اتمام فرآیند سلف کلین، حداقل یک تا دو ساعت صبر کنید تا دمای داخل فر کاهش پیدا کند و بعد از آن داخل فر را تمیز کنید.

حرارت داخل فر از یک نقطه‌ی مشخص تولید می‌شود و تابیدن حرارت تنها از یک جهت، ممکن است باعث سوختن یا خام ماندن غذا و شیرینی شود. فن کانوکشن در وسط فرار قرار می‌گیرد و وظیفه‌ی آن این است که حرارت را در تمام نقاط فر به جریان بیندازد تا تمام قسمت‌های غذا به یک اندازه حرارت ببینند و پخته شوند. فن کانوکشن دیگر جز جدانشدنی یک فر است و تصور پخت غذا در فری که فن کانوکشن ندارد تقریبا غیر ممکن است.

اجاق گاز گوفر مدل Typhon-BS-SABAF با طراحی زیبا و مدرن خود که براساس استانداردهای روز اروپا طراحی شده، در چهار رنگ مشکی، نخودی، استیل و سفید برای تکمیل دکوراسیون مدرن آشپزخانه‌ی شما انتخاب درستی خواهد‌بود. دستگیره‌ها و ولوم‌ طلایی رنگ، 5 شعله‌ی مناسب برای قرارگیری ظروف با ابعاد بزرگ، فر برقی و گازی مجزا برای استفاده‌ی همزمان، فن کانوکشن برای پخت یکدست و مطبوع غذا و سیستم سلف کلین (Self-Clean) برای نظافت آسان‌تر محفظه‌ی داخلی فر از مهم‌ترین ویژگی‌های اجاق گاز گوفر مدل Typhon-BS-SABAF است. این اجاق گاز به دلیل استفاده از تکنولوژی روز دنیا، مصرف انرژی بهینه‌ای دارد و خبری از قبض‌های سنگین گاز و برق نخواهد بود.

توضیحات تکمیلی

رنگ

مشکی

ابعاد

60 × 90 cm

جنس بدنه

تمام لعاب مشکی

تعداد شعله

5 عدد

ترموکوپل

ترموکوپل تاپ تایم

درپوش شیشه نشکن

درب سکوریت محافظ

فندک

خودکار

شعله پلوپز اجاق گاز

دارد

جوجه گردان اجاق گاز

دارد

فر

دارد

گنجایش فر

محفظه فر 1: ماهی پز 26 لیتر
محفظه فر 2: گازی 70 لیتر
محفظه فر 3: برقی 40 لیتر

فن گردش هوای فر

فن کانوکشن

زمان سنج اجاق گاز

تایمر لمسی

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اجاق گاز گوفر مدل Typhon-BS-SABAF
اجاق گاز گوفر مدل Typhon-BS-SABAF
29,159,000تومان
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن