اجاق گاز گوفر مدل بارنوا Barnova-SS

دسته: برند: گوفر
ویژگی‌ها
رنگ: استیل
جنس بدنه اجاق گاز: استیل
تعداد شعله: 5 عدد
ترموکوپل: ترموکوپل تاپ تایم
درپوش شیشه نشکن: درب سکوریت محافظ
فندک: خودکار
شعله پلوپز اجاق گاز: دارد
جوجه گردان اجاق گاز: دارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
26,781,000تومان
- +

توضیحات

اجاق گاز اگر دلنشین ترین بخش آشپزخانه نباشد، قطعا بعد از یخچال فریزر دلنشین‌ترین است. چه تازه از سرکار برگشته باشید و هوس یک چای تازه دم توی قوری کرده باشدی و چه در فکر تدارک یک شام حسابی باشید و چه بخواهید کیک تولد فرزندتان را خودتان تهیه کنید، به یک اجاق گاز نیاز دارید. اجاق گاز گوفر مدل بارنوا Barnova-SS تمام آن‌چیزی است که برای رسید به همه‌ی این ها به آن احتیاج دارید.

گوفر در طراحی این محصول تلاش کرده تا تمام استانداردهای طراحی اروپا را رعایت کند. نتیجه محصولی شده که با سلیقه‌ی مصرف‌کننده‌ی داخلی و خارجی مطابقت دارد. معمولا عمده‌ی وسایل آشپزخانه از جنس استیل و یا به رنگ نقره‌ای هستند. بدنه‌ی تمام استیل این اجاق گاز با آشپزخانه‌های تمام استیل و نقره‌ای هماهنگ می‌شود. در بالاترین قسمت پنل روبرویی اجاق گاز، ولوم‌ها و نمایشگر لمسی تایمر قرار دارد. زیر هرکدام از ولوم‌ها، اطلاعات مربوط به آن نوشته شده‌است.پایین‌تر از این پنل، دریچه‌های دو عدد فر این اجاق گاز قرار گرفته‌است. دو فر گازی برای سهولت استفاده‌ی همزمان تعبیه شده‌است. دریچه‌ی هردوی این فرها از شیشه‌های نشکن و مقاوم ساخته شده که به شما امکان مشاهده‌ی فرآیند پخت داخل فر را می‌دهد. دستگیره‌های استیل دریچه‌ی فر، با پایه‌ از سطح اجاق گاز دور شده‌اند. دلیل این طراحی جلوگیری از داغ شدن بیش از حد دستگیره‌ها در هنگام فعالیت فر است. سرشعله‌عا و شبکه‌های اجاق گاز در عین مقاوم بودن، در برابر گرد و غبار و خراش و غیره آسیب‌پذیرند و بهتر است روی آن‌ها پوشانده شود. درب شیشه‌ای سکوریت، وظیفه‌ی نگهداری از سرشعله‌ها و شبکه‌های اجاق گاز را برعهده دارد.

پختن غذا روی شعله‌ی مستقیم اجاق گاز معمولا سرعت بیشتری دارد اما به همان اندازه زحمت بیشتری هم نیاز دارد. به علاوه برای پخت غذا روی شعله‌ی مستقیم اجاق گاز، معمولا به روغن بسیاری احتیاج است. اما پختن غذا در فر معمولا به مراقبت چندانی نیاز ندارد. تنها کافی است مواد غذایی را داخل فر بگذارید، درجه‌ی دما و زمان را با استفاده از تایمر مشخص کنید و از این جا به بعد همه‌چیز برعهده‌ی فر است. علاوه بر غذا، پخت کیک و شیرینی خانگی در فر لذت دو صد چندانی دارد. برای آن‌که بتوانید به صورت همزمان غذا و شیرینی بپزید، دو فر گازی در کنار هم در این اجاق گاز تعبیه شده‌است.

پختن غذا روی اجاق گاز و داخل فر، معمولا یک فرآیند زمان‌بر است و نمی‌شود تمام مدت زمان پخت غذا، در کنار گاز مراقب بود. با استفاده از تایمر 5 کلیده، به‌راحتی می‌توانید زمان برای پخت غذا را تعیین کنید و اطمینان داشته باشید که اجاق گاز و فر، بعد از این زمان خاموش می‌شود. به این ترتیب دیگر بابت سوختن غذا یا خام بودن آن نگرانی نخواهید داشت. پنل کنترل این زمان‌سنج از نوع لمسی است و کار کردن با آن بسیار ساده‌است؛ به طوری که همه‌ی اعضای خانواده در تمام سنین به راحتی می‌توانند از این تایمر استفاده کنند.

اگر از دورانی که روشن کردن اجاق گاز تنها با کبریت ممکن بود بگذریم، فندک‌های قدیمی اجاق گاز با سر و صدای زیاد خود شاید بیش از 10 ثانیه برای روشن شدن به زمان نیاز داشتند. یعنی 10 صانیه صدای جرقه زدن فندک! اما فندک اتوماتیک اجاق گاز گوفر مدل بارنوا Barnova-SS چند دهم ثانیه قبل از خروج جریان گاز روشن می‌شود و به محض رسیدن جریان گاز، شعله روشن می‌شود. این فناوری مدت زمان روشن شدن شعله را به زیر یک ثانیه کاهش داده‌است.

در حین پخت و پز و آشپزی و زمانی که غذا نیاز به چند ساعت پختن دارد و شما هم در حال استراحت قبل از غذا هستید، ممکن است به هردلیل شعله‌ی اجاق گاز خاموش شود و جریان گاز در فضای خانه بپیچد. برای جلوگیری از این اتفاق، در مسیر جریان گاز از ترموکوپل استفاده می‌شود. ترموکوپل درست در مسیر جریان گاز قطع می‌شود و وقتی شعله‌ی اجاق گاز روشن باشد، حرارت را دریافت می‌کند و جریان گاز را باز نگه می‌دارد؛ اما به محض این‌که شعله‌ی اجاق گاز خاموش شود، حرارت کم می‌شود و ترموکوپل متوجه خاموش شدن شعله می‌شود و جریان خروجی گاز را قطع می‌کند. ترموکوپل استفاده شده در اجاق گاز گوفر مدل بارنوا Barnova-SS از نوع تاپ‌تایم است. ترموکوپل تاپ‌تایم نسبت به زمان بسیار حساس است و در کسری از ثانیه پس از خاموش شدن‌ شعله، جریان گاز را قطع می‌کند.

فر این اجاق گاز یک سیستم جوجه‌گردان هم دارد که به وسیله‌ی آن می‌توانید انواع کباب‌های مختلف، البته به‌جز کباب کوبیده، را آماده کنید. این جوجه‌گردان گوشت را با سرعت یکنواخت می‌چرخاند تا تمام قسمت‌های آن کاملا پخته شوند.

حرارت تولید شده توسط فر تنها در یک جهت به غذا تابیده می‌شود. این مسئله باعث می‌شود تا یک طرف غذا کاملا بپزد و حتی بسوزد و طرف دیگر همچنان خام بماند. راه حلی رفع این مشکل و رسیدن به کیفیت پخت مطلوب و یک دست، استفاده از یک فن در داخل محفظه‌ی فر است. فن کانوکشن اجاث گاز گوفر مدل بارنوا Barnova-SS هوای گرم و حرارت داخل فر را به تمام قسمت‌های محفظه منتقل می‌کند. به این ترتیب تمام قسمت‌های غذا به صورت یک‌نواخت و یک‌دست پخته می‌شوند. فن کانوکشن یکی از مواردی است که تصور یک فر بدون آن عملا غیر ممکن است.

بعد از چندبار استفاده از فر، موادغذایی، چربی و ذرات غذا به دیواره‌ی فر می‌چسبد. برای شستشوی دیواره‌ی فر می‌توانید از مواد شوینده استفاده کنید، اما استفاده از مواد شوینده در بلند مدت به دیواره‌ی فر شما آسیب می‌زند. پوشش لعاب فر با استفاده از قابلیت سلف کلین (Self-Clean) به صورت خودکار محفظه‌ی داخلی فر را تمیز می‌کند. فناوری سلف کلین دمای داخلی فر را تا حدود 500 درجه‌ی سانتی‌گراد بالا می‌برد. به این ترتیب تمام موادغذایی داخل فر به خاکستر تبدیل می‌شود. بعد از اتمام سلف کلین، با استفاده از یک دستمال مرطوب، خاکسترهای داخل فر را نظافت کنید. در زمان استفاده از سیستم سلف کلین به دلیل تولید حرارت بسیار بالا، بهتر است پنجره‌های آشپزخانه را باز بگذارید و از اجاق گاز استفاده نکنید.

اجاق گاز گوفر مدل بارنوا Barnova-SS با پنج‌شعله‌ی بزرگ که جای کافی برای نگهداری از 5 قابلمه و ماهیتابه‌ی بزرگ را دارد، مناسب خانواده‌ها و مهمانی‌های شما است. دو فر گازی برای پخت غذا و کیک و شیرینی برای شما فراهم شده‌است. طراحی زیبای این محصول مطابق با معیارهای روز زیبایی روز اروپا انجام شده‌است. اجاق گاز گوفر مدل بارنوا Barnova-SS برای آشپزخانه‌ی مدرن شما است.

توضیحات تکمیلی

رنگ

استیل

جنس بدنه اجاق گاز

استیل

تعداد شعله

5 عدد

ترموکوپل

ترموکوپل تاپ تایم

درپوش شیشه نشکن

درب سکوریت محافظ

فندک

خودکار

شعله پلوپز اجاق گاز

دارد

جوجه گردان اجاق گاز

دارد

فر

دارد

فن گردش هوای فر

فن کانوکشن

گنجایش فر

محفظه‌ی کوچک و بزرگ 40 و 63 لیتر

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اجاق گاز گوفر مدل بارنوا Barnova-SS
اجاق گاز گوفر مدل بارنوا Barnova-SS
26,781,000تومان
- +
preloader
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن