سینک آروما مدل AR-1101

ویژگی‌ها
جنس سینک: استیل
ابعاد سینک: 81/5×50 cm
نحوه نصب: زیر صفحه ای
عمق لگن: 20 سانتی متر
تعداد لگن: تک لگن
وضعیت لگن: یک لگن
ضخامت ورق: 1 میلی‌متر
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

شما در یک فروشگاه اینترنتی و در صفحه ی معرفی یک سینک هستید. به نظر می رسد قصد خرید سینک ظرفشویی دارید. اگر ترکیب “سینک آشپزخانه” را به تنهایی جستجو کرده باشید با مدل های بسیار متنوع آن مواجه شده اید. این تفاوت ها در نوع، جنس، طرح و اندازه برای چیست؟ حتما بخشی از آن به خاطر تفاوت سلیقه ها و همین طور نیازهای مختلف است. اما بخش عمده ای از این تنوع به خاطر دکوراسیون های داخلی است. در دنیای مدرن امروز، تغییرات در ساخت منازل یا بناها، با سرعت تمام در حال انجام است و این تغییرات باعث می شود مصالح و همچنین لوازم توکار آشپزخانه نیز مرتب به روز شوند تا پاسخگوی کلیه ی این نیازها باشند. شما نیز به دنبال سینکی هستید که آشپزخانه تان را هرچه مطلوب تر کند!

سینک ظرفشویی آروما 1101 جزو سینک هایی است که برای آشپزخانه های جزیره ای مناسب است. این سینک، زیرکورین است و لبه های آن زیرِ سنگ روی کابینت قرار می گیرد. به این ترتیب شما با فرورفتگی استیل و براقی در میان کورین مواجه می شوید که آشپزخانه تان را بسیار زیبا و مدرن می کند. تصویر زیر را مشاهده نمایید.

سینک استیل آروما 1101 از دسته سینک های زیرصفحه ای آروما است. سینک مدرن آروما 1101 دارای یک لگن می باشد که ابعاد آن 50*5/ 81 سانتی متر و عمق لگن آن 20 سانتی متر است. این سینک فاقد سینی است و می تواند در کنار یک سینک زیرکورین دیگر مانند سینک آروما EX004 یا به تنهایی نصب شود.

اگر به تصویر سینک تک لگن آروما 1101 دقت کنید متوجه لبه های عریض آن خواهید شد. با توجه به عرض 50 سانتی متری سینک فاقد سینی آروما 1101، به منظور کار گذاشتن مناسب آن، سطح کابینت باید عریض باشد. به این ترتیب سینک مستطیلی آروما 1101 برای کابینت های جزیره ای با عرض 70 سانتی متر مناسب است.

استفاده از سینک زیر کورین آروما 1101 کار لذت بخشی است. چرا؟ قرار است شما در لگن بزرگ و جاداری شست و شو کنید که هر چه بخواهید جا دارد!!! هنگام شست و شوی ظروف بزرگ یا تعداد زیادی ظرف با محدودیت فضا و شرایط دشوار مواجه نیستید و با خیال راحت و بدون آن که اطراف سینک ظرفشویی خیس شود کارتان را انجام می دهید. وقتی سراغ شستن میوه ها و سبزیجات می روید حجم زیادی از آنها یکباره در لگن جا می شود و مقدار مناسبی آب روی آنها را می پوشاند تا سرعت و کیفیت شست و شو افزایش یابد. اگر در کنار سینک زیبای آروما 1101 سینک زیرصفحه ای دیگری نیز نصب کرده باشید که دیگر نور علی نور می شود!

شاید آخرین چیزی که در یک سینک آشپرخانه به چشم شما می آید زیرآب آن باشد. زیرآب سینک های مختلف در دو مدل بزرگ و کوچک تولید و به کف لگن سینک متصل می شود.

زیرآب های کوچک یک قطعه ای هستند و در جایشان ثابت می شوند.

اما زیرآب های بزرگ دارای دو بخش هستند: زیرآب و صافی روی آن. قطعه ی اصلی به کف لگن متصل می شود و کمی عمیق تر از لگن است. صافی روی آن قرار می گیرد. اما آیا صافی کاربردی دارد و قابلیتی به سینک می افزاید؟ بله. زباله های باقی مانده در ظروف یا سبزیجات و میوه ها در این صافی گیر می کنند و می توانید صافی را بردارید و آنها را تخلیه کنید. همچنین در صورتی که بخواهید سرعت تخلیه ی لگن بیشتر شود می توانید صافی را بردارید. اما کاربرد بسیار مهم دیگر! با فشار دادن صافی به پایین می توانید مسیر خروج آب را مسدود کنید و لگن را پر از آب کنید. طبیعتا این کار می تواند برای شست و شوی میوه و سبزیجات یا برخی روش های شستن ظروف به کار بیاید. سینک 1 لگن آروما 1101 نیز دارای زیرآب بزرگ است.

در تولید سینک آروما مدل 1101، استنلس استیل 304 به کار رفته است. این نوع استیل آلیاژی از آهن، کروم و مقدار اندکی کربن است که دارای ویژگی های زیر است:

ظاهر جذابی دارد که به زیبایی و درخشش سینک شما منجر می شود.

کارکرد آن عالی است و باعث حفظ کیفیت سینک شما در طول زمان می شود.

عمر آن نسبت به هزینه، طولانی است. شما می توانید با صرف هزینه ای اندک، سینکی بخرید که سال های سال به کارتان می آید.

مقاومتش در برابر خوردگی، زنگ زدگی و حرارت بسیار بالاست و هنگام استفاده از شوینده های مختلف و شست و شو با آب داغ جای هیج نگرانی وجود ندارد.

قابل بازیافت است و قرار نیست پس از مصرف به محیط زیست لطمه ای وارد کند.

علاوه بر همه ی اینها ضخامت ورق استیل به کار رفته در تولید سینک با کیفیت آروما 1101، 0/8 میلی متر است که برای سینک ضخامت خوبی است.

توضیحات تکمیلی

جنس سینک

استیل

رنگ

ابعاد سینک

81/5×50 cm

نحوه نصب

زیر صفحه ای

عمق لگن

20 سانتی متر

تعداد لگن

تک لگن

وضعیت لگن

یک لگن

ضخامت ورق

1 میلی‌متر

طرح سینک

باکسی

سیفون

دارای سیفون معمولی

سینی

ندارد

جا مایع

ندارد

لوازم جانبی

ندارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

سینک آروما مدل AR-1101
ناموجود
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن