گاز صفحه ای آروما مدل ARYAN-3

ویژگی‌ها
رنگ: استیل
ابعاد: 89×51 cm
طول گاز: 86cm
جنس صفحه گاز: استیل
جنس شبکه: چدنی
فندک اتوماتیک: دارد
ترموکوپل: دارد
شعله پلوپز: دارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

اجاق گاز صفحه ای آروما مدل آریان 3، اجاق گازی مناسب برای آپارتمان می باشد که ما آن را به شما پیشنهاد می دهیم.

این اجاق گاز رومیزی استیل دارای 5 شعله ی قدرتمند است که می تواد آشپزی را برای شما راحت تر کند.

در ادامه ویژگی های اجاق گاز استیل ARYAN3 آروما را بررسی می کنیم.

از آن جایی که امروزه از فضای اختصاص داده شده به آشپزخانه به طور کاملا بهینه استفاده می شود، اجاق گازهای صفحه ای بهترین پیشنهاد برای آشپزخانه ها هستند .

اجاق گاز آروما به صورت توکار و داخل صفحه کابینت نصب میشود و جزئی از کابینت ها شده و زیبایی آشپزخانه شما را تکمیل می کند.

این اجاق گاز زیبا دارای بدنه ای از جنس استیل استنلس می باشد و ابعاد آن 51×86 سانتی متر است برای نصب این اجاق گاز، نیاز است تا برشی با ابعاد 50*84 در صفحه کابینت ها ایجاد شود.

جنس استیل بدنه ی اجاق گاز آشپزخانه آروما مدل ARYAN3 بسیار مقاوم است و این امر باعث می شود ظاهر آن تا مدت ها مانند ابتدای نصب باقی بماند.

ولوم ها در جلوی گاز قرار گرفته اند که از جنس استیل بوده و با جنس صفحه گاز هماهنگ است و دسترسی به آنها بسیار راحت است. بین شعله پلوپز و ولوم ها یک دیواره کوتاهی به عنوان گارد حرارتی قرار داده شده تا از ولوم ها در برابر حرارت شعله محافظت کند و این نشان دهنده ی اهمیت طراحان، به راحتی کاربران این اجاق گاز است.

برای قراردادن ظروف روی اجاق گاز از چدنی هایی مربع شکل با روکش لعاب نسوز استفاده شده و هر شعله چدنی مخصوص خود را دارد، که این نیز از مزیت های این گاز با کیفیت می باشد.

یکی از موارد مهمی که کمپانی آروما در ساخت محصولات به آن توجه می کند، ایمنی بالاست. اجاق گاز 5 شعله aryan3 آروما دارای ترموکوپل می باشد، که حضور این قطعه از ایجاد خطر و آتش سوزی در منزل شما جلوگیری می کند.

ترموکوپل های به کار رفته در اجاق گاز توکار آروما مدل aryan3 دارای بالاترین کیفیت می باشند و از استانداردهای روز دنیا پیروی می کنند. ترموکوپل با قطع به موقع گاز، از بروز خطرات احتمالی جلوگیری می کند.

از دیگر قطعات موجود در اجاق گاز رومیزی آروما مدل Aryan 3 می توان به فندک های الکتریکی برای هر سر شعله اشاره کرد. با وجود این فندک ها شما به راحتی می توانید کمتر از چند ثانیه اجاق گاز خود را روشن کنید و دیگر لازم نیست به دنبال کبریت آشپزخانه را زیر و رو کنید.

این اجاق گاز پنج شعله است و این پنج شعله شامل یک شعله ی پلوپز، یک شعله ی کوچک، یک شعله ی بزرگ و دو شعله ی متوسط می شود.
شعله ی پلوپز با دو شعله در وسط اجاق ARYAN3 آروما تعبیه شده است، تا قابلیت قرار دادن پلوپزهایی با سایز بزرگ تر را نیز داشته باشد.

سرشعله های تعبیه شده ساخته ی ساباف ایتالیا می باشند و با کیفیت بالا و قابلیت انتقال بیشترین حرارت از شعله ها را دارند.

توان سرشعله ی پلوپز 3.8 کیلووات، شعله ی بزرگ 2.8 کیلووات، شعله ی متوسط 1.75 کیلووات و شعله ی کوچک 1 کیلووات است که برای آشپزی در مقدارهای مختلف مناسبند.

سوخت اجاق گاز استیل پنج شعله aryan3 آروما می تواند گاز شهری یا گاز کپسول باشد و دارای گرید مصرف انرژی A است که این امر نشان دهنده مصرف بهینه ی گاز توسط اجاق می باشد. این اجاق گاز شبیه به اجاق گاز آروما VENICIA است.

توضیحات تکمیلی

رنگ

استیل

ابعاد

89×51 cm

طول گاز

86cm

جنس صفحه گاز

استیل

جنس شبکه

چدنی

فندک اتوماتیک

دارد

ترموکوپل

دارد

شعله پلوپز

دارد

محل شعله پلوپز

وسط

توان حرارتی پلوپز

3.8کیلووات

رده مصرف انرژي

A

کابل برق

دارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

گاز صفحه ای آروما مدل ARYAN-3
گاز صفحه ای آروما مدل ARYAN-3
ناموجود
- +
preloader
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن