گاز رومیزی گوفر مدل آدوران Adoran

ویژگی‌ها
رنگ: نقره ای
ابعاد: 51 × 91 cm
محدوده سایز: 51-91 سانتی‌متر
طول گاز: 91 سانتی‌متر
جنس صفحه: استیل
جنس شبکه: چدن
نوع ولوم: دستی
سیستم ایمنی: ترموکوبل Ultra Rapid
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

اجاق گاز رومیزی گوفر مدل آدوران Adoran یک گاز پنج شعله است که زیبایی چشمگیری دارد و توسط شرکت گوفر ساخته شده است. امروزه اجاق گاز مهم‌ترین و ضروری‌ترین وسیله و جزء جدانشدنی از آشپزخانه‌ها است که از گذشته‌ در خانه‌ها بوده و رفته رفته شکل جدیدتری به خود گرفت همگام با پیشرفت تکنولوژی دچار تحول شد. امروزه اجاق گاز به زیباترین و کاربردی‌ترین و کم جاترین شکل خود یعنی اجاق گاز رومیزی تبدیل شده است. اجاق گاز از وسایلی است که در هر منزل و محیط‌های مختلفی یافت می‌شود. اجاق گازهای مختلف با تنوع گوناگون و در اندازه‌های مختلف طراحی شده‌اند تا پاسخگوی نیازهای متفاوت باشند.

اجاق گازهایی با امکانات مختلف، در اندازه‌های کوچک و بزرگ، ساده و پیشرفته، دارای فر یا بدون فر در منزل و محل کار موجود است. با توجه با اینکه اجاق گاز بسیار لازم است و از دم کردن چای تا پخت حرفه‌ای‌ترین غذاها با گاز انجام می‌شود پس استفاده آن بالا است و باید به کارکرد و جنس مرغوب و مواد سازنده آن توجه کنیم. اجاق گازهای رومیزی کارایی و امکانات پایین‌تر نسبت به سایر اجاق گازها دارند و ارزانتر از توکارها هستند و راحت نیزجا به جا می شوند گازهای رومیزی شکیل تر و زیباترند، تنها یک سطح کوچک در آشپزخانه‌های کوچک امروزی اشغال می‌کنند. اجاق گازهای رومیزی استیل در بازار طرفداران زیادی دارد چراکه قیمتش نسبت به دیگر گازهای رومیزی ارزانتر است و هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ نظافت انتخاب راحت‌تری برای مشتریان خواهد بود.

در اجاق گاز استیل گوفر مدل آدوران Adoran ولوم‌های کنترلی شعله‌ها در قسمت پایین گاز تعبیه‌ شده‌اند. شبکه چدنی نیز روی شعله‌ها قرار می‌گیرد تا قابلمه و تابه روی آن قرار گیرد. شبکه چدنی به شکل ضربدری در نظر گرفته شده و باعث زیبایی صفحه می‌شود. شعله‌ها در این مدل دارای سایزهای مختلف هستند تا ظروف با اندازه‌های گوناگون روی آن‌ها قرار گیرد. اجاق گاز رومیزی گوفر مدل آدوران Adoran با استفاده از قطعات با کیفیت تولید می‌شود و دارای شیر کنترل اجاق گاز و استینلس استیل، ساخت شرکت DEFENDI ایتالیا و همچنین مجهز به فندک اتوماتیک و ترموکوپل است. همچنین شبکه‌های آن از جنس چدن لعابدار بوده و بسیار مقاوم است. این اجاق گاز توکار زیبایی خاصی به آشپزخانه شما می‌دهد و گذشته از کارکرد آسان و ایمن، تمیز کردن صفحه گاز صفحه ای مدل آدوران Adoran نیز بسیار آسان است.

اجاق گازهای استیل از دوام و ماندگاری بالایی برخوردارند و فلز به کار رفته روی آن ها معمولاً گرد و خاک، لکه موادغذایی و سایر کثیفی‌ها را خیلی دیر روی خود نشان می‌دهد پس نیازی به تمیز کردن هر روزه ندارند و برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب‌ترند. برای نظافت اجاق گازهای استیل، سرکه پاک‌کننده طبیعی و خوبی است که آسیبی به سلامتی شما و اجاق گاز هم نمی‌رساند. نمای ظاهری اجاق گاز رومیزی گوفر مدل آدوران Adoran استیل است. ترموکوپل این گاز محصول ultra rapid می باشد. ترموکوپل وسیله ای است در گاز که در موقع استفاده از گاز حرارات دیده و گرم شده و پس از آن اگر بنا به دلیلی شعله به صورت خودکار خاموش شد مثلا باد زد یا غذا سر رفت، به محض سرد شدن ترموکوپل، گاز قطع شده و از بروز حادثه جلوگیری می نماید. اجاق گازهای صفحه ای گوفر دارای گارانتی 18 ماه می باشد.

در هنگام انتخاب اجاق گاز رومیزی گوفر مدل آدوران Adoran باید توجه داشته باشید که سلیقه و نیاز شماست که حرف اول را می‌زند ولی به طور کلی باید بگوییم اجاق گازهای شیشه‌ای بسیار زیبا هستند و به راحتی پاک می‌شوند. البته باید گفت بزرگترین تفاوتش قیمتش است که نسبت به گازهای استیل گرانتر نیز هستند. پس اگر زیبایی دکوراسیون خانه برای شما اهمیت بیشتری دارد؛ زمان کافی برای تمیز کردن روزانه گاز دارید این اجاق برای شما مناسب است.

ابعاد اجاق گاز رومیزی گوفر مدل آدوران Adoran پنج شعله 51*91 سانتیمتر است که برای فضاهای کم مناسب است و جای زیادی از میز یا پیشخوان شما نخواهد گرفت. باید توجه داشته باشید ابعاد این محصول که قصد خرید آن را دارید تا حد زیادی به اندازه آشپزخانه، میزان پخت‌پز روزانه و همچنین تعداد افراد خانواده‌تان بستگی دارد.

یکی از اجزای مهم اجاق گاز رومیزی گوفر مدل آدوران Adoran ترموکوپل آن است که در وضعیت ایمنی و امنیت آن بسیار مهم است. ترموکوپل قطعه‌ای است که در اجاق گازها در کنار سر شعله قرار می‌گیرد و جایگاه آن در تمام اجاق گازها ثابت است. ترموکوپل در تماس مستقیم با شعله است و ساختمان داخلی ترموکوپل از آلیاژی ساخته شده که در برار حرارت بالای ۲۰۰ درجه در حدود چند میلی ولت برق تولید می کند به کمک این روش برق به قطعه ای دیگر بر روی شیر به نام بوبین منتقل شده و بوبین را فعال می‌کند. در اجاق گاز رومیزی گوفر مدل آدوران Adoran جنس سر شعله‌ها از چدن بوده که رنگ آن ثابت و با لعاب مات است. شعله پلوپز در قسمت وسط گاز قرار دارد.

برای شست و شوی آن به راحتی از ابر و مایع می‌توان استفاده کرد که کاملا هم شیشه استیل را تمیز میکند و گارد سر شعله‌ها به نحوی است که امکان نگهداری از قابلمه و ظروف و جلوگیری از سر خوردن راحت آن را می‌کند. همچنین سر شعله‌ها دارای این امکان هستند که به راحتی برای شست و شو جدا شوند. برای شست و شوی میتوان از ابر و مایع ظرف شویی بهره گرفت. نیازی به استفاده از اسکاچ و سیم ظرف شویی نیست. در این گاز در قسمت ولوم‌ها، پشت ولوم‌ها برای جلوگیری از حرارت دیدن گاز پک نوار استیل موجود است.

شاید در باور عامه این طور به نظر برسد که اجاق گازهای مبله توان حرارتی بالاتری نسبت به اجاق گاز رومیزی دارند و این مسئله باور اشتباهی است چرا که اجاق گاز رومیزی همان میزان توان را دارد. توان حرارتی این اجاق گاز رومیزی 8/5 کیلو وات است و علاوه بر آن با بهره گیری از سیستم ترموکوپل ultra rapid که همان قطع کننده گاز در هنگام قطع شدن شعله است امنیت بیشتری برای مصرف کننده به وجود می‌آورد. حقیقت ترموکوپل و پیلوت از جمله قطعات ایمنی هستند که در وسایل گازسوز به کار برده می‌شوند. وسایل گازسوزی که مجهز به سیستم‌های ایمنی هستند تاثیر عمده‌ای در کاهش خطرات ناشی از گاز دارند.

از دیگر ویژگی‌های برتر این دستگاه داشتن قطعات حرفه‌ای در سطح گازهای اروپایی است مانند سر شعله‌ها و شیر دیفندی ایتالیا است. استفاده از قطعات با کیفیت در این دستگاه موجب شده است گواهینامه‌های معتبری در زمینه استاندارد را داشته باشد و همچنین از راندمان بسیار بالایی برخوردار باشد. این محصول دارای 1 سرشعله پلوپز، 1 سرشعله بزرگ، 1 سرشعله متوسط و 1 سرشعله کوچک و 1 سرشعله کوچکتر است. این تعدد شعله‌ها موجب می‌شود تا تنوع در آن زیاد باشد و هر نوع ظرفی که بخواهید بتوانید روی آن قرار دهید. اجزاء و قطعات این گاز defendi ایتالیا بوده است. از نظر اندازه دارای طول 91 سانتی متر و عرض 51 سانتی متر است که اندازه ی استاندارد گازهای5 شعله ی رومیزی است. از نظر سطح مصرف انرژی نمره ی A را به خود اختصاص داده است.

اجاق گاز از لوازم ضروری در خانه است که از آن ساعات زیادی استفاده می‌شود بنابراین باید با کیفیت باشد پس حتما از برندهای معتبر که دارای خدمات پس از فروش هستند، اجاق گاز را خریداری کنید تا دائما مجبور نباشید هزینه تعمیرات پرداخت کنید. این اجاق گاز استیل و نقره‌ای رنگ، دارای صفحه استیل و شعله پخش کن لعابی است. این گاز توکار 5 شعله که از طراحی زیبایی بهره‌مند است دارای شعله پلوپز، توان حرارتی 11 کیلو وات و مجهز به ترموکوپل ultra rapid است. پیچ‌های این شعله‌ها از جنس سرب ساخته شده است و مقاوتی زیادی در برابر گرما دارد تا هنگام طبخ غذا، گرم و آزار دهنده نشود. مثل سایر گازهای شرکت گوفر، این مدل هم سیستم ایمنی ترموکوپل دارد که از پخش شدن گاز در محیط آشپزخانه در صورت قطع شعله، جلوگیری می‌کند.

همچنین این اجاق گاز رومیزی رده‌ انرژی A را دارد که مصرف برق کم آن را نشان می‌دهد. جنس ولوم ها از باکالیت فشرده با کیفیت بالاست که در برابر حرارت و گرما کاملا عایق و مقاوم است و همچنین جنس شبکه کار شده بر روی شعله ها از جنس چدن لعابدار هستند. برند گوفر از بهترین مواد اولیه برای محصولات خود استفاده می‌کند و از کیفیت محصولات می‌توانید مطمئن باشید. امروز گوفر توانسته با تکیه بر دانش و تکنولوژی خود، محصولات خود را روانه بازار کند و نظر مشتریان زیادی را به خود جذب کند تا همواره بتوانند بهترین استفاده را داشته باشند.

توضیحات تکمیلی

رنگ

نقره ای

ابعاد

51 × 91 cm

محدوده سایز

51-91 سانتی‌متر

طول گاز

91 سانتی‌متر

جنس صفحه

استیل

جنس شبکه

چدن

نوع ولوم

دستی

سیستم ایمنی

ترموکوبل Ultra Rapid

توان حرارتی پلوپز

11 کیلووات (KW)

کابل برق

دارد

فندک اتوماتیک

دارد

شعله پلوپز

دارد

محل شعله پلوپز

وسط

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

گاز رومیزی گوفر مدل آدوران Adoran

ارسال فوری

گاز رومیزی گوفر مدل آدوران Adoran
ناموجود
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن