فروش ویژه

اجاق گاز صفحه ای بورنیک مدل ستاره

ویژگی‌ها
رنگ:
جنس صفحه: استیل
محدوده سایز: 90 سانتیمتر
شعله پلوپز: دارد
محل شعله پلوپز: وسط
فندک اتوماتیک: دارد
ترموکوپل: دارد
رده مصرف انرژی: B
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
5% 5,634,000تومان
- +

توضیحات

اجاق گاز پنج شعله BORNIK مدل SETAREH، با صفحه استیل ضد زنگ، دارای ترموکوپل و فندک، شعله پلوپز وسط، در ابعاد 50*86 سانتی متر، استاندارد، با 555 روز گارانتی و یکسال بیمه ایران می باشد.

مروزه استفاده از اجاق گاز رومیزی بسیار رایج شده است، زیرا به صورت توکار داخل صفحه کابینت قرار می گیرد و طراحی شکیلی به آشپزخانه می دهد، همچنین فضای کمی را در آشپزخانه اشغال می کند. انواع مدل های اجاق گاز توکار بورنیک در دو نوع شیشه ای و استیل تولید می شوند که هردو کیفیت خوبی دارند و انتخاب آن به سلیقه ی خریدار بستگی دارد. برای مطالعه بیشتر درباره اجاق گاز می توانید مقاله مشاوره خرید گاز را مطالعه کنید. در ادامه با خصوصیات این اجاق گاز بیشتر آشنا می شویم.

برای خانواده های پر جمعیت و پر رفت و آمد که استفاده زیادی از اجاق گاز می کنند و آشپزی در حجم زیاد دارند استفاده از اجاق گاز با صفحه استیل مناسب تر از اجاق گاز شیشه ای است زیرا صفحه استیل در برابر ضربه و فشار کاملا مقاوم است. جنس استیل به کار رفته کاملا مرغوب است و به هیچ وجه زنگ نمی زند. نوع آلیاژ آن به استیل 304 معروف است که بهترین آلیاژ استیل می باشد. یکی از راه های تست مرغوبیت استیل، استفاده از آهنربا می باشد زیرا آهنربا جذب این نوع استیل نمی شود و به همین دلیل اصطلاحا استیل نگیر می گویند.

اجاق گاز SETAREH بورنیک، پنج شعله بوده و شعله پلوپز در وسط اجاق گاز قرار گرفته است. ولوم های کنترل شعله، جلوی صفحه هستند که دسترسی راحتی دارند. این ولوم ها به دلیل هماهنگی با صفحه، از جنس استیل می باشند که به زیبایی گاز کمک کرده است. سه شبکه چدنی روی صفحه قرار گرفته که دارای روکش لعابی مشکی بوده و کیفیت خوبی دارند. سایز این اجاق گاز 50*86 سانتی متر می باشد که برای قرار گیری روی کابینت هایی که عرض بیشتر از 55 سانتی متر دارند مناسب است.

یکی از ملاک هایی که نشان دهنده کیفیت بالای یک اجاق گاز است، کیفیت بالای سرشعله های آن می باشد. سرشعله های گاز صفحه ای BORNIK مدل ستاره از بهترین قطعات ایرانی ساخته شده که قابل رقابت با نمونه های خارجی است. شرکت سازنده این سرشعله ها، شرکت آریاتکنیک می باشد که بهترین سازنده سرشعله در ایران است و محصول با کیفیتی ارائه می دهد.

هنگام انتخاب یک اجاق گاز بهتر است اطلاعاتی در مورد توان حرارتی شعله ها داشته باشیم تا بهترین اجاق گاز را انتخاب کنیم. ممکن است در دو اجاق گاز با ظاهر یکسان، سرشعله های متفاوتی به کار رفته باشد و در نتیجه قیمت متفاوتی داشته باشند، زیرا توان حرارتی متفاوتی دارند. واحد اندازه گیری توان حرارتی، وات است که هر هزار وات را یک کیلووات در نظر گرفته و در نهایت توان حرارتی شعله ها را با کیلووات بیان می کنند. شعله پلوپز دارای دو شعله داخلی و خارجی است و توان حرارتی بالاتری نسبت به سایر شعله ها دارد که به میزان 3.5 کیلووات توان حرارتی دارد. توان حرارتی شعله بزرگ 2.8 کیلووات، شعله متوسط 2 کیلووات و شعله کوچک 1.4 کیلووات است که در کل می توان گفت اجاق گاز پنج شعله بورنیک مدل ستاره توان حرارتی بالایی دارد و به جوش آمدن آب روی این گاز، زمان زیادی طول نمی کشد.

برای روشن کردن شعله های این اجاق گاز نیازی به فندک و کبریت ندارید چون شعله ها توسط فندک اتوماتیک روشن می شوند. کافیست هنگام روشن کردن شعله ولوم را کمی فشار داده و سپس بچرخانید تا به سرعت روشن شود. فندک از قطعات الکتریکی این اجاق گاز است، وقتی سیم این اجاق گاز را به پریز برق وصل میکنید، به واسطه ی وجود قطعاتی مانند جعبه تقسیم و جعبه فندک و میکروسوئیچ فندک در داخل اجاق گاز استیل BORNIK مدل ستاره، از سر فندک جرقه هایی با جریان برق بالا و ولتاژ پایین ایجاد می شود.

در آزمایشگاه واقع در کارخانه بورنیک تمامی اجاق گاز ها مرحله تست برق را می گذرانند و از نظر نشت برق کاملا آزمایش می شوند که کاملا بی خطر باشند. جرقه های ایجاد شده توسط فندک براحتی شعله را روشن میکند که به دلیل ولتاژ پایین جرقه ها، خطر برق گرفتگی برای شما وجود ندارد.

زمانی که بر اثر سررفتن غذا، یا قطع و وصل جریان گاز، شعله خاموش شود ولی همچنان جریان گاز برقرار باشد و در هوا نشت پیدا کند، ترموکوپل این مسئله را تشخیص داده و به کمک قطعه ای به نام بوبین جریان گاز را داخل شیر گاز قطع می کند. تمام سرشعله های اجاق گاز استیل بوریک مدل ستاره مجهز به ترموکوپل هستند و آنرا تبدیل به اجاق گازی کاملا ایمن کرده است.

توضیحات تکمیلی

رنگ

جنس صفحه

استیل

محدوده سایز

90 سانتیمتر

شعله پلوپز

دارد

محل شعله پلوپز

وسط

فندک اتوماتیک

دارد

ترموکوپل

دارد

رده مصرف انرژی

B

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

فروش ویژه
اجاق گاز صفحه ای بورنیک مدل ستاره
اجاق گاز صفحه ای بورنیک مدل ستاره
5% 5,634,000تومان
- +
preloader
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن