اجاق گاز صفحه‌ای تکنوگاز مدل TTS-15925

ویژگی‌ها
نوع اجاق گاز: رو میزی
رنگ:
جنس: استیل
ابعاد اجاق گاز: 50×92 cm
تعداد شعله: پنج شعله
شعله پلوپز: دارد
محل شعله پلوپز: وسط
سر شعله: ایتالیا
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

اجاق گاز استیل استنلس مدل TTS-15925 تکنو با طراحی بسیار زیبا و شیک وارد بازار شده تا تجربه جدید و شگفت انگیزی از آشپزی با این اجاق برای شما به ارمغان آورد. این اجاق دارای صفحه ضدزنگ استیل به صورت ضد خش می باشد که دارای استحکام و از مقاومت بالایی برخوردار است.

گاز TTS-15925 تکنوگاز دارای 5 شعله با ابعاد 90*52 سانتی متر طراحی شده است. این اجاق گاز زیبا داری یک شعله پلوپز دوال با توان حرارتی 3.8 کیلووات و 4 شعله متوسط با توان حرارتی 2.6 کیلووات ، راندمان حرارتی 60.9 و مصرف انرژی A+ می باشد.ابعاد برش این اجاق گاز 86*52 سانتی متر است. که هنگام نصب حتما باید به آن توجه داشته باشید و در صورت نیاز با کابینت کار خود مشورت نمایید.

از ویژگی های دیگر این گاز میتوان به . دستگیره های باکالیت ضد حرارت اشاره کرد.استفاده از این دستگیره ها با کیفیت .علاوه بر چرخش نرم را برای تنظیم درجه شعله از سوختگی انگشتان هنگام تنظیم شعله به خصوص. پس از استفاده طولانی مدت  را از بین می برد.

قیمت گاز تکنوگاز مدل TTS-15925با توجه به امکاناتی نظیر ولوم کنترل دو جزیی از نوع فلزی عایق در برابر حرارت،ترموکوپل فوق سریع toptime با عملکرد بسیار سریع برای قطع گاز در صورت نشتی ، فندک الکتریکی با سیم های ساباف ایتالیا ، سرشعله های سری دو ساباف ایتالیا از جنس آهن و چدن لعابی با قابلیت نظافت آسان،توان حرارتی بالای شعله ها، بوین شیر کوپرچی ایتالیا و… بسیار مقرون به صرفه و مناسب است.

اجاق گاز تکنو گس مدل TTS-15925 در راستای کارایی و زیبایی بهتر گاز رومیزی خود از شبکه‌های چدنی منحصر به فردی استفاده کرده است که هم از لحاظ میزان تراز بودن بر روی صفحه و هم لعاب کاری روی آن در کنار شستشوی راحت آنها در ماشین ظرفشویی تمایز بیشتر این گاز را با بقیه رقبا رقم زده است.

فندک الکتریکی در گازهای رومیزی از اهمیت بالایی برخوردار است و این که این قطعه مهم از کیفیت بالایی برخوردار باشد خود مهم تر از قسمت اول است.گاز تکنو با بالابردن کیفیت سنگ آتش این فندک ها ایرادی که بسیاری از گازهای رومیزی داشته اند را مرتفع کرده است.

توضیحات تکمیلی

نوع اجاق گاز

رو میزی

رنگ

جنس

استیل

ابعاد اجاق گاز

50×92 cm

تعداد شعله

پنج شعله

شعله پلوپز

دارد

محل شعله پلوپز

وسط

سر شعله

ایتالیا

نوع ولوم

فلزی

نوع فندک

اتوماتیک

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اجاق گاز صفحه‌ای تکنوگاز مدل TTS-15925
ناموجود
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن