اجاق گاز رومیزی اخوان مدل gi82

ویژگی‌ها
رنگ: استیل
جنس صفحه: استیل
تعداد شعله ها: پنج شعله
شعله برقی: ندارد
طول: 86cm
عرض: 50cm
راندمان احتراق: معمولی
قابل نصب روی کابینت عرض 50: ندارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

از اجاق گاز قدیمی تان خسته شده اید؟ کابینت های آشپزخانه تان را عوض کرده اید و حالا باید یک اجاق گاز رومیزی بخرید؟ به خانه جدیدی رفته اید و لازم است اجاق گازتان را با دکوراسیون آن را تغییر دهید؟ تصمیم شما خرید یک اجاق گاز صفحه ای استیل است؟ اجاق گازی با امکانات و کیفیت و همین طور قیمت خوب می خواهید؟ پس این مقاله را تا پایان بخوانید!

اجاق گازهای چهار و پنج شعله، پر طرفدارترین مدل اجاق گاز صفحه ای در بازار هستند زیرا فضایی که اشغال می کنند معقول و استاندارد است، معمولا همه ی شعله های پرکاربرد را دارند و فضای کافی برای راحت کار کردن را در اختیار شما می گذارند. یکی از این اجاق گازهای 5 شعله، اجاق گاز تخت اخوان Gi82 است. اجاق گاز پنج شعله اخوان Gi82 اجاق گازی استیل است. قطعات اصلی این اجاق گاز، مانند جرقه زن، ترموکوپل، سرشعله ها و ولوم، ایرانی هستند. دو امتیاز ارزشمند اجاق گاز استیل اخوان Gi82 در ادامه بیان شده است.

سطح مصرف انرژی اجاق گاز مدرن Gi82 اخوان، A است. این موضوع باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

اگر می خواهید هرگز نگران نشت گاز نباشید و احتمال گازگرفتگی، انفجار و آتش سوزی در خانه شما وحود نداشته باشد از خرید وسایل گازسوز بدون ترموکوپل خودداری کنید. ترموکوپل قطعه ای کوچک برای جلوگیری از نشت گاز است. سرِ فشنگی شکل ترموکوپل، در نزدیکی سر شعله ی اجاق گاز رومیزی قرار می گیرد و انتهای آن به قطعه ای به نام بوبین متصل است. اگر شعله خاموش شود ترموکوپل منجر به از کار افتادن بوبین و قطع جریان گاز ورودی می شود. اجاق گاز رومیزی اخوان Gi82 دارای ترموکوپل است.

اجاق گاز Gi82 اخوان، دارای عرض 50 سانتی متر و طول 86 سانتی متر است. جنس اجاق گاز زیبای اخوان Gi82 و رویه ی آن استیل است. استیل به کار رفته در ساخت اجاق گاز اخوان مدل Gi82 از نوع 304 است. این نوع استیل مقاومت زیادی در برابر ضربه، حرارت و خط و خش دارد. همچنین استیل 304 دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی شود.

اجاق گاز مقرون به صرفه اخوان Gi82 دارای شعله پلوپز است که در وسط قرار گرفته است. یک شعله بزرگ، دوشعله متوسط و یک شعله کوچک نیز در طرفین آن قرار دارند. در جلوی پلوپز (وک) برآمدگی وجود دارد که سمت جلویی اش شیب دار است و ولوم های باکالیتیِ مشکی اجاق گاز توکار اخوان Gi82 روی آن قرار دارند.

شبکه چدنی اجاق گاز آشپزخانه اخوان Gi82 از سه قطعه تشکیل شده است و چدنی شعله ی وک جداگانه است. طراحی شبکه چدنی اجاق گاز پرطرفدار اخوان Gi82 شبیه یک پروانه است که ظاهر خاصی به اجاق گاز ترموکوپل دار اخوان Gi82 می دهد. روکش لعابی شبکه ی چدنی نیز علاوه بر افزایش مقاومت در برابر حرارت و خط و خش، شستشوی آنها را راحت تر می کند.

راندمان حرارتی پنج شعله ی اجاق گاز پلوپز وسط اخوان Gi82 را در جدول ثبت شده است.

توضیحات تکمیلی

رنگ

استیل

جنس صفحه

استیل

تعداد شعله ها

پنج شعله

شعله برقی

ندارد

طول

86cm

عرض

50cm

راندمان احتراق

معمولی

قابل نصب روی کابینت عرض 50

ندارد

قفل و بست شعله پخش کن

ندارد

خاصیت ضد لک

ندارد

خاصیت ضد خش

ندارد

کنترل تاچ اسکرین

ندارد

جای ولوم

شیب دار

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اجاق گاز رومیزی اخوان مدل gi82
اجاق گاز رومیزی اخوان مدل gi82
ناموجود
- +
preloader
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن