اجاق گاز رومیزی اخوان مدل Gi145

ویژگی‌ها
رنگ: استیل
جنس صفحه: استیل
تعداد شعله ها: پنج شعله
شعله برقی: ندارد
طول: 90cm
عرض: 51cm
راندمان احتراق: معمولی
قابل نصب روی کابینت عرض 50: ندارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

انتخاب اجاق گاز به دلیل استفاده روزانه آن در آشپزخانه های ایرانی به دقت و حساسیت بالایی نیاز دارد. به دلیل گرایش به استفاده از محصولاتی که فضای کمتری را اشغال می کنند استفاده از مدل های توکار و صفحه ای با اقبال بیشتری مواجه شده است. با توجه به قرار گرفتن اجاق گازهای صفحه ای بر روی کابینت می توان از فضای زیرین آن برای ساخت کابینت استفاده کرد و از فضا استفاده بهینه نمود.

جنس صفحات اجاق گازهای صفحه ای از تنوع بالایی برخوردار است. این صفحات از استیل، شیشه یا هردو تولید می شوند. اجاق گازهای استیل از دوام و ماندگاری بالایی برخوردارند و فلز به کار رفته روی آن ها معمولاً گرد و خاک، لکه موادغذایی و سایر کثیفی‌ ها را خیلی دیر روی خود نشان می‌ دهد و نیازی به تمیز کردن هر روزه ندارند. اجاق گازهای صفحه ای اخوان دارای سرشعله های پرقدرت با راندمان بالا هستند که می توانند مصرف گاز را کاهش داده و آلایندگی کمتری تولید کنند. همچنین راندمان حرارتی بالاتر با مصرف انرژی کمتر به کاهش زمان پخت و پز و آشپزی سریع تر کمک می کند.

گاز اخوان مدل Gi145 دارای ۵ شعله است. نمای اجاق گاز استیل کار شده است که در مقایسه با انواع دیگر مقاوم تر است. ابعاد آن ۵۰*۹۰ سانتی متر است و در رده گازهای بزرگ قرار می گیرد. قطعات این اجاق گاز ایرانی است و در خانواده اجاق گاز صفحه ای گیتا قرار دارد. نوع شعله پخش کن اجاق گاز مدل Gi145 معمولی است و ولوم این اجاق گاز صفحه ای برای سهولت استفاده نیمه شیب دار در نظر گرفته شده است. همچنین پلوپز اجاق گاز در وسط قرار گرفته است و راندمان احتراق آن استاندارد است. گاز صفحه ای اخوان دارای ۱۸ ماه ضمانت و خدمات پس از فروش در سراسر کشور است و جهت اعمال گارانتی اجاق گاز حتما باید توسط نصاب های مورد تایید شرکت اخوان نصب گردد.

توضیحات تکمیلی

رنگ

استیل

جنس صفحه

استیل

تعداد شعله ها

پنج شعله

شعله برقی

ندارد

طول

90cm

عرض

51cm

راندمان احتراق

معمولی

قابل نصب روی کابینت عرض 50

ندارد

قفل و بست شعله پخش کن

ندارد

خاصیت ضد لک

ندارد

خاصیت ضد خش

ندارد

کنترل تاچ اسکرین

ندارد

جای ولوم

تخت

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اجاق گاز رومیزی اخوان مدل Gi145
اجاق گاز رومیزی اخوان مدل Gi145
ناموجود
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن