اجاق گاز استیل آروما مدل ARYAN-1

ویژگی‌ها
نوع اجاق گاز: رو میزی
رنگ:
جنس: استیل
تعداد شعله: پنج شعله
شعله پلوپز: دارد
محل شعله پلوپز: وسط
توان حرارتی پلوپز: 3.8کیلووات
جنس سر شعله: ایتالیایی
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

گاز آروما ARYAN1 دارای سرشعله با راندمان بالای حرارتی ، تجهیزات گاز سوز SABAF ایتالیا، 5 شعله، شعله پلوپز وسط، صفحه استیل و ترموکوپل فوق سریع است. گاز آروما مدل ARYAN1 مجهز به فندک، محافظ چدنی، در ابعاد 51*90 سانتی متر و 555 روز گارانتی می باشد.

اجاق گازهای پنج شعله از پرفروش ترین اجاق گازهای صفحه ای هستند. شما می توانید برای آشپزیتان با توجه به مقدار غذا و اندازه ظرف بهترین شعله را انتخاب کنید. همچنین می توانید همزمان چند غذا را روی آن طبخ کنید بی آن که دستتان را بسوزانید و در دسترسی به هر یک از ظروف با مشکل مواجه شوید. اجاق گاز ایمن آروما  ARYAN 1 یک اجاق گاز 5 شعله و جادار است.

در واقع تفاوت اجاق گاز آروما مدل  ARYAN 1 با اکثر اجاق گازهای صغحه ای حالت سینی مانند آن است. رویه اجاق گاز ایتالیایی آروما  ARYAN 1 در لبه ها بلند است و در صورت سر رفتن غذا روی کابینت ها به هیچ وجه کثیف نمی شود. علاوه بر این دسترسی به شعله ها برای کودکان دشوارتر می شود و دستشان به حرارت شعله نمی سوزد.

اجاق گاز آروما ARYAN 1 دارای بدنه‌ای از جنس استیل 304 است که بهترین آلیاژ استیل می باشد. به همین دلیل افزایش حرارت و رطوبت در محیط آشپزخانه و در خیس شدن صفحه، سبب تیره و کدر شدن بدنه اجاق گاز نمی ‌شود.

این استیل در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم است و هرگونه شوک حرارتی برای اجاق گاز 5 شعله آروما  ARYAN 1 هیچ مشکلی ایجاد نمی کند. شبکه چدنی اجاق گاز مدرن آروما  ARYAN 1 در سه قطعه ساخته شده که به موازات هم روی آن قرار می گیرند و کل صفحه را پوشش می دهند.

شعله‌های اجاق گاز مدرن آروما ARYAN 1 به صورت متقارن چیده شده‌اند. بزرگ ‌ترین شعله که به شعله پلوپز مشهور است در قسمت میانی گاز قرار دارد و سایر شعله‌ ها در طرفین آن هستند. کمپانی آروما برای اجاق گاز صفحه‌ای آروما  ARYAN 1 ، از سر شعله‌هایی که متعلق به شرکت ساباف ایتالیا هستند بهره گرفته است. این سرشعله ها حرارت را به طور کاملاً یکنواخت زیر قابلمه پخش می‌کنند تا تمام قسمت ‌های غذا به طور یکنواخت بپزد.

 

 

توضیحات تکمیلی

نوع اجاق گاز

رو میزی

رنگ

جنس

استیل

تعداد شعله

پنج شعله

شعله پلوپز

دارد

محل شعله پلوپز

وسط

توان حرارتی پلوپز

3.8کیلووات

جنس سر شعله

ایتالیایی

ابعاد اجاق گاز

90x51cm

نوع فندک

اتوماتیک

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اجاق گاز استیل آروما مدل ARYAN-1
اجاق گاز استیل آروما مدل ARYAN-1
ناموجود
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن