گاز صفحه ای آروما مدل H 107

ویژگی‌ها
رنگ: استیل
ابعاد: 86X50cm
طول گاز: 86cm
جنس صفحه گاز: استیل
جنس شبکه: چدنی
نوع شیشه: سکوریت
توان حرارتی پلوپز: 3.8کیلووات
فندک اتوماتیک: دارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

شما قصد دارید یک اجاق گاز خوب بخرید. اما اجاق گاز رومیزی خوب چه ویژگی هایی دارد؟ شعله های متنوعی دارد، کیفیت قطعه های آن خوب است، ایمن است، کم مصرف است، دارای راندمان بالاست و جایگیری شعله ها در صفحه به طور مناسبی است تا بتوان با ظروفی با اندازه های مختلف به راحتی روی آن آشپزی کرد. حتما شما هم اضافه می کنید اجاق گازی که می خواهید خریداری کنید باید زیبا و استیل باشد!

در ادامه این مقاله این ویژگی ها و نکات مهم دیگر را در اجاق گاز ایرانی آروما H107 بررسی می کنیم. پیش از آن می توانید مقاله ی “مشاوره ی خرید گاز توکار” را مطالعه کنید.

شبکه چدنی یا محافظ های پنج شعله اجاق گاز توکار آروما H107 به صورت مربعی و جداگانه برای آنها ساخته شده اند و به راحتی می توان آنها را شست یا هنگام تمیز کردن اجاق گاز آنها را جا به جا کرد. اما چدنی شعله وک یک ویژگی دیگر هم دارد. این شبکه مجهز به چدن آرام پز و چهار پر قهوه جوش است. این بخش ها را در تصویر زیر مشاهده نمایید.

چدن آرام پز فاصله ظرف از شعله را بیشتر کرده میزان حرارت دریافتی ظرف را کمتر می کند و به این ترتیب سرعت پخت غذا را کاهش می دهد. چهار پر قهوه جوش به شما امکان می دهد در صورت نیاز ظروف کوچکی مانند قهوه جوش را روی شعله پلوپز بگذارید و از بخش داخلی آن به جای شعله کوچک استفاده نمایید.

طول اجاق گاز آشپزخانه آروما H107 86 سانتی متر و عرض آن50 سانتی متر و رویه ی آن استیل است. در مورد کیفیت رویه ی استیل به کار رفته در تولید اجاق گاز صفحه ای آروما H107 در بخش دیگری سخن خواهیم گفت.

پنج شعله اجاق گاز باکیفیت آروما H107 به طور متقارن روی صفحه قرار گرفته اند. شعله پلوپز در وسط قرار دارد، یک سمت آن شعله بزرگ و یک شعله متوسط قرار دارد و در سمت دیگر شعله کوچک و شعله متوسط دوم. این چینش باعث می شود بین شعله ها فاصله حداکثری وجود داشته باشد تا بتوان به راحتی و همزمان با آنها آشپزی کرد بدون آن که روشن بودن یک شعله مانع استفاده از دیگری شود. علاوه بر این با این جایگیری، بیشترین فضای ممکن در اختیار شعله پلوپز قرار گرفته است و شما می توانید ظروف بزرگ تر و به تبع آن میزان غذای بیشتری را روی آن بپزید.

خریداری وسایل گازسوز مجهز به ترموکوپل، راه تامین امنیت شماست. ترموکوپل قطعه ای است که در صورت خاموش شدن شعله ی اجاق گاز صفحه ای، مانع نشت گاز، گاز گرفتگی، انفجار و آتش سوزی می شود. روش کار به این صورت است که سرِ فشنگیِ ترموکوپل، نزدیک سر شعله و انتهای آن متصل به قطعه ای به نام بوبین است. با روشن شدن شعله، ترموکوپل گرم می شود و بوبین را عقب نگه می دارد اما وقتی شعله به هر دلیلی مانند سررفتن غذا یا جریان باد کولر یا قطع شدن گاز شهری خاموش شود، ترموکوپل سرد شده، بوبین آزاد می شود و در مسیر جریان گاز قرار گرفته، آن را قطع می کند.

استیل به کار رفته در ساخت اجاق گاز مدرن آروما H107 استنلس استیل 304 است. این نوع استیل در برابر ضربه، حرارت، زنگ زدگی و خوردگی مقاوم است. همچنین استحکام بالایی دارد.
در جلوی اجاق گاز تخت آروما مدل H107 برجستگی ملایمی وجود دارد که ولوم ها روی سطح شیب دار آن قرار دارند. این موضوع باعث راحت تر شدن استفاده از ولوم ها می شود. همین طور انعکاس گرما در پشت این برجستگی، مانع انتقال آن به جلو و داغ شدن ولوم ها می شود.
کلیه ی قطعاتِ اجاق گاز توکار آروما H107 یعنی شعله پخش کن، ترموکوپل و فندک، ایرانی هستند و در صورت بروز هر مشکلی در اجاق گاز شما، در دسترس هستند.
اجاق گاز مدرن آروما H107 اجاق گاز کم مصرفی است زیرا مصرف انرژی آن در سطح A است. این ویژگی در طولانی مدت سبب صرفه جویی شما در مصرف گاز می شود.

آروما در تلاش است با بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا، کالایی با کیفیت و در خور مصرف کنندگان، تولید و عرضه نماید. اما این تمام آنچه مصرف کنندگان از یک برند انتظار دارند نیست. گارانتی و خدمات پس از فروشِ متعهدانه آن چیزی است که به خریدار اطمینان خاطر می دهد. آروما برای اجاق گاز مقرون به صرفه آروما H107 خدمات پس از فروش مادام العمر و 18 ماه گارانتی در نظر گرفته است. آروما توسط آرمان سرویس به بهترین نحو این تعهدات را عملی می کند. نکته مثبت اجاق گازهای آروما این است که به مدت یک سال تحت پوشش بیمه ایران هستند. پس آروما فکر همه جای کار را کرده است.

توضیحات تکمیلی

رنگ

استیل

ابعاد

86X50cm

طول گاز

86cm

جنس صفحه گاز

استیل

جنس شبکه

چدنی

نوع شیشه

سکوریت

توان حرارتی پلوپز

3.8کیلووات

فندک اتوماتیک

دارد

کابل برق

دارد

شعله پلوپز

دارد

محل شعله پلوپز

وسط

رده مصرف انرژي

A

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

گاز صفحه ای آروما مدل H 107
گاز صفحه ای آروما مدل H 107
ناموجود
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن