اجاق گاز صفحه ای بورنیک مدل آیلار

ویژگی‌ها
رنگ:
جنس صفحه: استیل
ابعاد: 70 × 30 × 20 cm
محدوده سایز: 70 سانتیمتر
شعله پلوپز: دارد
محل شعله پلوپز: سمت راست
فندک اتوماتیک: دارد
ترموکوپل: دارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

اجاق گاز صفحه ای بورنیک مدل آیلار

برای بسیاری از ما استفاده از یک اجاق گاز که نسبت به اندازه و ابعاد آن دارای قابلیت های بالایی باشد، بسیار حائز اهمیت است.

شاید در نگاه اول با اندازه آن برخی از شما مشکل داشته باشید، اما در ادامه با قابلیتهایی از آن روبرو خواهید شد که قطعا خرید آن را برای آشپزخانه خود الزامی می دانید.

ممکن است برخی از خریداران استفاده از اجاق گاز صفحه ای بورنیک مدل آیلار را در محیطی بجز آشپزخانه اصلی مانند بالکن یا مطبخ در نظر بگیرند یا شاید برای محیط کار خود خرید آن را انجام بدهند.

به هر جهت کیفیت و دوامی که برای اجاق گاز بورنیک توسط شرکت معتبر بورنیک در نظر گرفته شده است، باعث می شود تا شما سالیان سال در هر مکانی، از حضور آن نهایت لذت را ببرید.

ابعادی که برای گاز توکار بورنیک مدل آیلار در نظر گرفته اند برابر است با 30*70 سانتی متر که به صورت سه شعله نیز طراحی آن صورت گرفته است. علاوه براین در تهیه قطعات اصلی گاز بادوام بورنیک مدل آیلار، از قطعات باکیفیت شرکت بزرگ و معتبر آریا تک استفاده شده است.

یکی از مواردی که می توان کیفیت یک محصول را مورد ارزیابی قرار داد، جنسی است که در ساخت کالای موردنظر بکار رفته است.

معمولاً اگر جنس یک محصول از مواد مرغوبی تهیه شده باشد، شما در طول استفاده هرگز نگران خرابی یا عمر کوتاه محصول نخواهید شد.

این ویژگی نیز در گاز رومیزی بورنیک مدل آیلار به خوبی لحاظ شده است. یعنی با بکار بردن جنس استیلی مقاوم در برابر حرارت و زنگ زدگی، نگرانی شما را نسبت به دوام گاز رومیزی، رفع کرده اند.

این نوع استیل که به استیل 304 معروف است، با ترکیبات بسیار دقیق صورت گرفته از نیکل، کروم و کربن باعث می گردد، در طول سالها استفاده از ضد زنگ زدگی و خوردگی جنس صفحه گاز توکار بورنیک مدل آیلار مطمئن باشید.

اما اگر از امنیت گاز صفحه ای بورنیک مدل آیلار نیز نگران هستید، باید به شما بگویم، شرکت معتبر بورنیک برای این حل این مسئله نیز توجه زیادی کرده است.

این شرکت با بکار بردن یک قطعه بنام ترموکوپل، به شما این اطمینان را داده است، در صورتی که در آشپزخانه منزل نیستید، نگران خاموش شدن ناگهانی اجاق گاز نباشید.

چرا که با وجود ترموکوپل، از نشت گاز در محیط جلوگیری خواهد شد و بنابراین خانه و آشپزخانه از ایمنی زیادی برخوردار می شوند.

اما بهتر است بدانید این خاموشی ها معمولا با سرریز شدن مایعات یا قطع گاز شهری رخ خواهند داد که در صورت فعالیت همزمان قطعه ای بنام بوبین همراه با ترموکوپل فوق سریع، جریان گاز در سرشعله ها قطع می گردد.

پیشنهاد می کنم پس از خرید گاز بادوام بورنیک مدل آیلار، حتماً لیست غذاهای مورد علاقه خودتان را تهیه کنید و با لذتی بیشتر از همیشه، به آشپزی و طبخ آنها بپردازید.

دلیل این پیشنهاد، به کاربردن سرشعله هایی است که از توان حرارتی بالایی برخوردارند و بنابراین به شما کمک می کنند با صرف انرژی کم (گاز شهری) و تولید حرارت بالاتر، در کمترین زمان از تهیه غذاهای متنوع لذت ببرید.

بنابراین برای فعال شدن سرشعله ها کافی است تا ولوم های استیل اجاق گاز بورنیک مدل آیلار را چرخانده تا با کمک فندک، سرشعله ها روشن شده و حالا شروع به آشپزی ماهرانه خود بکنید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

جنس صفحه

استیل

ابعاد

70 × 30 × 20 cm

محدوده سایز

70 سانتیمتر

شعله پلوپز

دارد

محل شعله پلوپز

سمت راست

فندک اتوماتیک

دارد

ترموکوپل

دارد

کابل برق

دارد

رده مصرف انرژی

B

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اجاق گاز صفحه ای بورنیک مدل آیلار
اجاق گاز صفحه ای بورنیک مدل آیلار
ناموجود
- +
preloader
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن