اجاق گاز رومیزی کن مدل 530M

ویژگی‌ها
رنگ:
جنس: استیل
تعداد شعله: پنج شعله
ابعاد اجاق گاز: 89*51 سانتی متر
شعله پلوپز: دارد
محل شعله پلوپز: وسط
توان حرارتی: 11 کیلو وات
کابل برق: دارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

همانطور که می دانید قلب هر خانه ای مسلما آشپزخانه است، اغلب فعالیت روزانه جهت پخت و پز ، نظافت و … در آشپزخانه انجام میگیرد. با توجه به این موضوع به اهمیت آشپزخانه پی میبریم و قطعا چنین مکانی با این درجه از اهمیت باید دارای دکوراسیون داخلی زیبا باشد و کاربری خوب و دلنشینی داشته باشد تا شما یا همسرتان هنگام فعالیت در آشپزخانه دچار یکنواختی نشوید. اجاق گاز رومیزی یا گاز صفحه ای یکی از عناصر مهم آشپزخانه محسوب میشود که هم در دکوراسیون آشپزخانه شما تاثیر بسزایی دارد و هم برای پخت یک غذای لذیذ به کار شما می آید.گا ز رومیزی در تنوع بالایی توسط تولیدکنندگان به بازار عرضه میشود و مصرف کنندگان با توجه به نیازشان و بودجه ای که جهت خرید گاز صفحه ای در نظر گرفته اند میتوانند از بین صدها مدل اجاق گاز رومیزی انتخاب کنند، هدف ما در ساختمان صنعت معرفی و بررسی امکانات و کارکرد انواع اجاق گاز صفحه ای است تا بتوانید انتخابی مناسب با توجه به نیاز و بودجه خود داشته باشید.

شرکت لوازم خانگی کن را می توان به عنوان یکی از برترین برندها در زمینه تولید محصولات آشپزخانه مانند: هود آشپزخانه ، سینک ظرفشویی ، گاز رومیزی و فر توکار محسوب کرد. شرکت لوازم خانگی کن برای تولید مدل های مختلف اجاق گاز رومیزی خود سنگ تمام گذاشته است. این برند به تولید اجاق گاز شیشه ای و اجاق گاز استیل از نوع استنلس استیل می پردازد. از نظر طراحی، برند کن به انواع اجاق گاز صفحه ای خود توجه ویژه ای داشته است. بدون اغراق می گوییم که تنوع طراحی ظاهری مدل های مختلف اجاق گاز رومیزی کن بی نظیر است. در واقع کن در این زمینه از برندهای دیگر بازار یک سر و گردن بالاتر است. اما ویژگی های خاص اجاق گاز رومیزی کن به طراحی ظاهری منحصر به فرد محدود نمی شود! این برند قطعات اصلی اجاق گاز صفحه ای خود را از شرکت‌های بزرگ ایتالیایی در صنعت اجاق گاز تامین می کند. در واقع می توان گفت که شما مدلی از اجاق گاز صفحه ای با کیفیت ایتالیایی خریداری می کنید. سرشعله مدل های مختلف اجاق گاز رومیزی کن ساخت شرکت های ایتالیایی SABAF و DEFENDI است. این سرشعله ها راندمان حرارتی بسیار بالاتری نسبت به سر شعله های معمولی دارند. همچنین شیر کنترل اجاق گاز رومیزی کن از تولیدات شرکت DEFENDI است. از دیگر ویژگی های خاص اجاق گاز صفحه ای کن می توان به ترموکوپل فوق سریع ULTRA RAPID ، شبکه چدنی لعاب دار مات، ولوم مقاوم در برابر حرارت، فندک اتوماتیک ، شیشه SHOT ایتالیا و چدنی وک اشاره کرد. در نهایت خوب است بدانید که مدل‌های مختلف گاز رومیزی کن 24 ماه ضمانت دارند. از نظر مصرف انرژی نیز در رتبه گرید A قرار می گیرد و بسیار کم مصرف هستند.

یکی از فاکتورهای خرید اجاق گاز صفحه ای ابعاد آن میباشد. در واقع یکی از سوالات متداولی که خریداران درباره گاز رومیزی دارند، این است که چه ابعادی را انتخاب کنند. بهتر است بدانید که بایستی گاز رومیزی خود را با توجه به اندازه محل نصب خود خریداری کنید. تصور کنید گازی در اختیار دارید که با فضای کابینت آَشپزخانه هم سطح باشد. در این حالت می توانید حدس بزنید که چقدر بر زیبایی فضای آشپزخانه شما افزوده خواهد شد. مدل هایی از گاز رومیزی که به صورت توکار هستند، داخل کابینت قرار می گیرند. همچنین باید بدانید که مدل های مختلف اجاق گاز صفحه ای دارای الگوی برش متفاوت میباشند.این بدان معنی است که برای نصب اجاق گاز صفحه ای خود باید طبق الگوی بُرش کابینت را برش دهید و برای این کار بهتر است از یک کابینت کار ماهر کمک بگیرید تا طبق الگوی بُرشی که وجود دارد، این کار را برایتان انجام دهد.
گفتنی است که اجاق گاز صفحه ای کن مدل 530M دارای ابعادی به طول 89 سانتی متر و عرض 51 سانتی متر می باشد. همچنین الگوی برشی که برای آن در نظر گرفته شده است نیز 86.5 سانتی متر در 49 سانتی متر است.

بدون شک شما نیز با ما هم عقیده هستید که اولین چیزی که در خرید گاز رومیزی جلب توجه می کند، جنس صفحه آن است. به طور کلی جنس صفحه اجاق گاز رومیزی از نوع شیشه، استیل و شیشه و استیل می باشد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. البته جنس صفحه از منظری دیگر نیز قابل توجه است و آن ظاهر زیبایی است که به آشپزخانه شما می بخشد، پس باید اجاق گاز انتخابی شما با دکوراسیون آشپزخانه‌تان و وسایل موجود در آن همخوانی داشته باشد. از طرفی دیگر انتخاب نوع جنس صفحه اجاق گاز صفحه ای به میزان استفاده شما از آن و همچنین سلیقه شما بستگی دارد. جنس صفحه گاز رومیزی کن مدل 530M از نوع استیل می باشد. انواع گاز رومیزی استیل از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار بوده و نیز تعمیر و نگهداری آسانی دارند. همچنین این جنس از اجاق گاز رومیزی در برابر لکه های مواد غذایی مقاوم بوده و اثر آن را خیلی دیر نشان می دهد. بنابراین می توان گفت که گاز صفحه ای استیل برای خانواده های پر جمعیت و نیز کسانی که از اجاق گاز رومیزی استفاده زیادی می کنند، بسیار مناسب است.

یکی از مواردی که در خرید گاز رومیزی از اهمیت بالایی برخوردار است، تعداد شعله های آن می‌باشد. مدل های مختلف گاز رومیزی به صورت ، تک شعله دو، سه، چهار ، پنج و شش شعله در بازار وجود دارند. بهتر است با توجه به تعداد اعضای خانواده و نیز میزان مصرف خود و فضایی که برای نصب گاز رومیزی در نظر گرفته اید، تعداد شعله آن را انتخاب کنید. از طرفی هر چه تعداد شعله ها بیشتر باشد، قیمت گاز رومیزی بیشتر بوده و بایستی بودجه بیشتری برای آن اختصاص دهید. گاز رومیزی کن مدل 530M دارای 5 شعله بوده و شعله پلوپز آن نیز در وسط قرار گرفته است. شعله پلوپز برای قرار گیری ظروف بزرگ بر روی آن طراحی شده و نسبت به دیگر شعله ها از توان حرارتی بیشتری برخوردار می باشد.

یکی از مهم ترین قطعات اجاق گاز، سرشعله آن می باشد. بهتر است اجاق گازی خریداری کنید که سرشعله های باکیفیتی داشته باشد. اما چرا سر شعله اینقدر اهمیت دارد؟ یکی از کاربردهای مهم سر شعله تنظیم یکنواخت حرارت است. علاوه بر آن می توان گفت که سرشعله باکیفیت به کاهش مصرف گاز نیز کمک می کند. در واقع امروزه تولیدکنندگان در محصولات خود از سرشعله ای استفاده می کنند که راندمان حرارتی بالایی داشته باشد.
سرشعله های اجاق گاز کن مدل 530M متعلق به شرکت DEFENDI می باشد.

کاربرد عمده سر شعله در نحوه گرمادهی اجاق‌گازها می‌باشد و هر چه راندمان حرارتی بالاتری داشته باشد، گاز به شکل بسیار بهتری می‌سوزد. علاوه بر آن طراحی مناسب سر شعله باعث پخش متوازن شعله می‌شود. کشور ایتالیا از قطب‌های مهم در صنعت اجاق گاز است. یکی از بزرگ‌ترین طراحان قطعات گاز در کشور ایتالیا شرکت دیفندی می‌باشد. این شرکت در طراحی محصولات خود از بزرگ‌ترین طراحان ایتالیایی استفاده می‌کند. سر شعله‌های دیفندی دارای راندمان حرارتی بالایی بوده و جزو بهترین سر شعله‌های موجود در بازار می‌باشند.

شاید این صحنه برایتان آشنا بنظر برسد! در اجاق گاز های قدیمی بعد از مدتی که از گاز استفاده می‌کردید شبکه آن دفرمه شده و از حالت طبیعی خود خارج میشد. اما وضعیت در شبکه های چدنی کاملا متفاوت است. به دلیل مقاومت بالای چدن در برابر حرارت، شبکه های چدنی نمی‌سوزند. جنس شبکه گاز رومیزی کن مدل 530M نیز از چدن می باشد. چدنی بودن شبکه ها بدان معنی بوده که تحمل قرار گیری ظروف بزرگ بر روی آن وجود دارد. بنابراین شما بدون اینکه مشکلی برایتان پیش بیاید قادر خواهید بود که آشپزی کنید. همچنین ویژگی دیگری که شبکه های چدنی دارند این است که به هیچ عنوان دفرمه نشده و شکل ظاهری اولیه خود را حفظ می‌کند.

می دانیم که ایمنی لوازم خانگی بر هر چیزی اولویت دارد. شاید شنیده باشید که در برخی از خانه ها افراد به دلیل سهل انگاری و باز گذاشتن گاز دچار حادثه شده اند. از این رو تولید کنندگان برای جلوگیری از وقوع این حوادث از وسیله ای به نام ترموکوپل استفاده می کنند. مدل هایی از اجاق گاز که دارای ترموکوپل هستند ، شما را از خطر نشت گاز ایمن نگه می دارند. برای مثال فرض کنید غذایی روی اجاق گاز قرار دارد و به هر دلیلی غذایتان سَر می رود که باعث خاموش شدن شعله می‌شود. در این حالت ترموکوپل به طور اتوماتیک جریان گاز را قطع می کند و مانع از انتشار گاز در فضای محیط میشود. همچنین ترموکوپل در زمانی که شعله به هر دلیل دیگری نیز خاموش شود کاربرد مشابهی دارد. این اجاق گاز مجهز به ترموکوپل تاپ تایم ساخت شرکت ultra rapid می باشد.

نام ترموکوپل Top Time نشان دهنده نحوه عملکرد آن میباشد. چرا که این نوع ترموکوپل نسبت به زمان بسیار حساس میباشد و میتواند به محض روشن شدن شعله راه گاز را باز کند و به محض خاموش شدن شعله راه گاز را ببندد. این سرعت در عملکرد باعث میشود تا کارکرد اجاق گاز در امنیت و اطمینان بالاتری انجام پذیرد.

انسان همواره به دنبال راحتی و آسایش بوده و هر کاری می کند تا به آن برسد. دیگر زمانی که اجاق گاز را با کبریت و یا فندک دستی روشن می کردید، خیلی وقت است که گذشته!. امروزه تولید کنندگان جهت راحتی هر چه بیشترِ ما محصولات خود را به فندک های اتوماتیک مجهز می کنند. امروزه بیشتر مدل های اجاق گاز رومیزی دارای فندک اتوماتیک بوده بدین صورت که با چرخاندن ولوم گاز، بطور همزمان گاز از مجرا های کنار شعله به خارج منتشر شده و فندک نیز شروع به جرقه زدن میکند و باعث روشن شدن شعله اجاق گاز میشود. لازم به ذکر است که اجاق گاز رومیزی کن مدل 530M مجهز به فندک اتوماتیک میباشد.

کارکرد اصلی ولوم گاز صفحه ای تنظیم میزان شعله گاز می باشد. ولوم های گاز رومیزی کن مدل 530M از نوع باکالیت نسوز می باشند. برخی تولیدکنندگان برای محصولات خود از ولوم های باکالیت استفاده می کنند، ولوم های باکالیت به صورت پلاستیک فشرده بوده و خیلی دیر داغ می شوند. همچنین این ولوم ها در اثر حرارت ذوب نمی شوند.

توضیحات تکمیلی

رنگ

جنس

استیل

تعداد شعله

پنج شعله

ابعاد اجاق گاز

89*51 سانتی متر

شعله پلوپز

دارد

محل شعله پلوپز

وسط

توان حرارتی

11 کیلو وات

کابل برق

دارد

تایمر

ندارد

سیستم ایمنی(ترموکوپل)

دارد

فندک اتوماتیک

دارد

رده مصرف انرژی

A

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اجاق گاز رومیزی کن مدل 530M
اجاق گاز رومیزی کن مدل 530M
ناموجود
preloader
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن