اجاق گاز رومیزی اخوان مدل G85-HE

ویژگی‌ها
رنگ: استیل
جنس صفحه: استیل
تعداد شعله ها: پنج شعله
شعله برقی: ندارد
طول: 86cm
عرض: 50cm
راندمان احتراق: 25 درصد بالاتر از استاندارد
قابل نصب روی کابینت عرض 50: ندارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

شما هم شاغل هستید و باید با سرعتِ تمام آشپزی کنید؟ می ترسید فرزندتان هنگام گرم کردن غذا نتواند اجاق گاز را روشن کند و گاز در خانه منتشر شود؟ صبح ها، آماده کردن چای صبحانه زمان زیادی از شما می گیرد؟ وقتِ مهمانی مطمئن نیستید روی اجاق گازتان بتوانید همزمان چند غذا را آماده کنید؟ هنگامِ کار کردن با دستگیره های گاز نگران سوختن دستتان هستید؟ اجاق گاز مدل G85-HE اخوان همه ی نگرانی های شما را همزمان! برطرف می کند.

اجاق گاز پنج شعله اخوان G85-HE راندمان احتراق بالاتر از استاندارد دارد. طراحی سرشعله های ایتالیایی آن طوری است که با مصرف گاز کمتر، حرارت بیشتر و گاز مونوکسیدکربن کمتری تولید می کنند، به عبارت دیگر اجاق گاز اخوان G85-HE مقدار حرارت مورد نیاز شما برای جوش آمدن کتری یا پخت غذا را در زمان کمتری تامین می کند و بدون آن که عجله کنید سرعت آشپزیِ شما را افزایش می دهد و چای یا غذای شما سریع تر آماده می شود.

اجاق گاز اخوان کد G85-HE دارای ابعاد 86×50 است. گاز توکار G85-HE اخوان پنج شعله دارد که بزرگترینِ آنها پلوپز یا وک است که در وسط صفحه قرار گرفته است. گوشه های صفحه ی اجاق گاز تخت اخوان G85-HE منحنی است و آن را زیبا و چشم نوازتر کرده است.

به نظر شما وجود پنج شعله برای طبخ همه ی غذاهای یک مهمانی کافی است؟ طبق تجربیات شما، آیا چینش شعله ها و فواصل آنها در پاسخ سوال قبل تاثیرگزار است؟

هر کسی که یکی دو بار آشپزی کرده باشد این ارتباط را تجربه کرده است! فاصله ی مناسب بین شعله های گاز رومیزی به ما اجازه می دهد ظروف بزرگ تری را استفاده کنیم، و ظروف را به راحتی جا به جا کنیم بدون آن که دستمان در برخورد با ظرف کناری بسوزد!

چینش شعله های اجاق گاز اخوان مدل G85-HE به صورت متقارن است یعنی شعله ی پلوپز در وسط صفحه ی مستطیلیِ گاز اخوان G85-HE قرار گرفته و در هر سمتش دو شعله وجود دارد. بنابراین فضای بین شعله ها به طرز مفیدی در اطراف شعله ی پلوپز است و به ما امکان می دهد ظرف بزرگتری روی آن قرار دهیم. فواصل سایر شعله ها نیز برای استفاده ی همزمان چند ظرفِ متوسط یا نسبتا بزرگ مناسب است.

خوشبختانه استحکام رویه ی اجاق گاز استیل اخوان G85-HE آنقدر زیاد است که مانع فرو رفتنِ آن به خاطر وزن زیاد ظروفِ پر و سنگینِ غذا شود. این استحکام ناشی از ضخامت 0.8 میلی متری ورق استیل به کار رفته در تولید آن است. از طرفی اجاق گاز 5 شعله G85-HE اخوان دارای سه شبکه چدنی است. این محافظ های چدنیِ شعله پخش کن با روکشِ لعاب، مقاومت بالایی در برابر فشار، ضربه و حرارت دارند. به این ترتیب اجاق گاز اخوان G85-HE بار سنگین قابلمه های مهمانی را به تنهایی و با خیال آسوده تحمل می کند.

جنس استیل صفحه ی اجاق گاز مدل G85-HE اخوان باعث می شود به راحتی پاکیزه و بی لکه شود. رویه ی لعابی محافظ های چدنی اجاق گاز پنج شعله اخوان ،G85-HE تمیز کردن چدن ها را ساده و سریع می کند.

وجود ترموکوپل در شعله های اجاق گاز خانگیِ اخوان G85-HE باعث می شود به محض خاموش شدن شعله به هر دلیلی جریان گاز قطع شود. پس امکان نشت گاز وجود ندارد. در حالی که متاسفانه در بازار اجاق گازهای بدون ترموکوپل نیز به فروش می رسد!!!

ولوم یا دستگیره های اجاق گاز رومیزی اخوان G85-HE فلزی هستند و در جلوی شعله ی پلوپز قرار دارند منتها سطح شیب داری در جلوی گاز صفحه ای قرار دارد که ولوم ها روی آن هستند. به این ترتیب هم استفاده از ولوم ها راحت شده و هم حرارت شعله ها نمی تواند ولوم ها را داغ کند.

با توجه به جرقه زدنِ فندکِ اتوماتیکِ هر شعله همزمان با پیچاندن ولوم، روشن کردن شعله ها بسیار راحت و آسان است.

توضیحات تکمیلی

رنگ

استیل

جنس صفحه

استیل

تعداد شعله ها

پنج شعله

شعله برقی

ندارد

طول

86cm

عرض

50cm

راندمان احتراق

25 درصد بالاتر از استاندارد

قابل نصب روی کابینت عرض 50

ندارد

قفل و بست شعله پخش کن

ندارد

خاصیت ضد لک

ندارد

خاصیت ضد خش

ندارد

کنترل تاچ اسکرین

ندارد

جای ولوم

تخت

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اجاق گاز رومیزی اخوان مدل G85-HE
اجاق گاز رومیزی اخوان مدل G85-HE
ناموجود
- +
preloader
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن