اجاق گاز رومیزی اخوان مدل G72-HE

ویژگی‌ها
رنگ: استیل
جنس صفحه: استیل
تعداد شعله ها: شش شعله
شعله برقی: ندارد
طول: 86cm
عرض: 50cm
راندمان احتراق: معمولی
قابل نصب روی کابینت عرض 50: ندارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

اجاق گازهایی که امروزه توسط تولیدکنندگان وارد بازار می شوند اغلب دارای طراحی و قابلیتهای خاصی هستند که می تواند علاوه بر رفع نیاز شما، به زیبایی فضای آشپزخانه نیز کمک کنند. باتوجه به اینکه تولید اجاق گاز در طرح های مختلف صورت می گیرد و نسبت به اجاق گازهای قدیمی، تنوع زیادی از اجاق گازها را شما در فروشگاه ها می بینید، اما توجه به این نکته بسیار مهم است که حتما خرید یک اجاق گاز باکیفیت و بادوام را همیشه در اولویت خود قرار دهید.

البته گاز صفحه ای امروزه مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. دلیل این استقبال نیز طراحی زیبایی است که در تولید و ساخت آنها صورت می گیرد. شرکتهای مختلفی داخلی و خارجی هستند که تولیدات موفقی در زمینه گازهای صفحه ای داشتند، مانند شرکت معتبر اخوان. این شرکت با تولید گاز رومیزی مدل G72 اخوان، توانسته است توانایی های خود را در ساخت یک محصول کاملاً خاص و باکیفیت به رخ همتایان خود بکشد.

به طور مسلم، استفاده از اجاق گازی که دارای قابلیتهای به روز و خاص باشد، برای هر کسی، لذت بخش و خوشایند است. به همین دلیل، کارشناسان متخصص بیژه با پیشنهاد خرید گاز زیبای اخوان مدل G72 تلاش کرده اند تا خوش سلیقگی و متفاوت بودن سبک آشپزی شما را به دیگران بیش از بیش نمایش دهند. لطفا با ما همراه باشید تا ضمن بهره مندی از تخفیفات فروشگاه آنلاین بیژه، از مطالب دقیق این مقاله نیز بهره مند شوید.

گاهی اوقات برای تهیه و تدارک یک غذای ساده، نیاز خواهیم داریم تا زمان زیادی را کنار اجاق گاز صرف کنیم و این امر در طولانی مدت باعث گله مندی و دغدغه ما از آشپزی خواهد شد. در نتیجه از حضور در آشپزخانه نه تنها لذت نخواهیم برد، بلکه نتیجه صرف زمان برای پخت غذای موردعلاقه مان، نیتجه نامطلوب و غذایی نامرغوب خواهد شد. پیشنهاد می کنیم حتما خرید گاز توکار مدل G72 اخوان را در دستور و اولویت خرید خود قرار دهید. به این خاطر که، گاز رومیزی اخوان مدل G72 با داشتن شعله هایی پرتوان و مرغوب می تواند زمان آشپزی شما را کمتر کرده و سرعت طبخ هر غذایی را برایتان بالا ببرد.

این اجاق گاز دارای یک شعلۀ مستطیلی شکل در قسمت جلویی گاز اخوان می باشد. شعله ای که از آن به عنوان شعله ماهی پز عنوان می شود که در نتیجه تهیه و طبخ ماهی ها برای شما بسیار راحت تر و لذت بخش تر صورت خواهد گرفت.

شایان به ذکر است شعله های گاز رومیزی، همه از تولیدات شرکت معتبر ساباف ایتالیا می باشد. این شعله ها با صرف انرژی گاز کمتر و تولید انرژی گرمایی بیشتر، باعث می شوند تا راندمان حرارتی شعله بالا رفته و غذای شما در اسرع وقت به میز سِرو دوستان برسد. تجربه ای شیرین که با وجود یک شعلۀ ماهی پَز قطعا شیرین تر و لذت بخش تر خواهد بود.

یکی از مهمترین اسرار نهفته در دِل گاز صفحه ای اخوان مدل G72، استیل مقاومی است که در ساخت آن بکار رفته است. استیلی که با درخشندگی و زیبایی خود باعث شده تا فضای آشپزخانه جلوه ای جذاب و زیبا داشته شد. کیفیت صفحه گاز توکار اخوان مدل G72، بسیار بالاست و این کیفیت مدیون بکارگیری استیلی است بنام استیل 304. ویژگی برجسته این استیل ضد زنگ زدگی، خوردگی و نگیر بودن آن می باشد، هرچند در مقابل شوک حرارتی و دمای زیاد نیز مقاومت بالایی از خود به نمایش می گذارد.

برای حفظ جان و امنیت شما عزیزان، استفاده از یک قطعه مهم و استاندارد به نام ترموکوپل فوق سریع از سوی شرکت سازنده بسیار حائز اهمیت بوده است. قطعه ای که با وجود آن هرگز شاهد نشتی گاز و خطرات ناشی از آن نخواهید شد. در واقع، ترموکوپل فوق سریع در مواجه با خاموشی های ناگهانی سرشعله ها مانند: خاموشی با جریان باد یا سرریز شدن مایعات، از ورود گاز به سمت شعله ها جلوگیری خواهد کرد. مسدود کردن مسیر جریان گاز باعث می شود تا شما هرگز احساس انتشار بوی گاز یا نشتی گاز نداشته باشید. این ویژگی است که در گاز اخوان مدل G104 نیز به آن اشاره شده است تا اطمینان مصرف کنندگان هنگام کار با اجاق گاز جلب شود.

مسلما به شبکه های چدنی در نظر گرفته شده برای هر شعله گاز رومیزی مدل G72 اخوان نیز دقت کرده اید. این شبکه ها از جنس چدنی و مقاوم بوده که با پوشش لعاب در برابر حرارت زیاد نیز مشکلی برایشان پیش نخواهد آمد. استفاده از آنها به عنوان محافظت از سرشعله ها و حفظ ارتفاع مناسب بین ظروف و شعله بسیار موردتوجه بوده است.

توضیحات تکمیلی

رنگ

استیل

جنس صفحه

استیل

تعداد شعله ها

شش شعله

شعله برقی

ندارد

طول

86cm

عرض

50cm

راندمان احتراق

معمولی

قابل نصب روی کابینت عرض 50

ندارد

قفل و بست شعله پخش کن

ندارد

خاصیت ضد لک

ندارد

خاصیت ضد خش

ندارد

کنترل تاچ اسکرین

ندارد

جای ولوم

شیب دار

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اجاق گاز رومیزی اخوان مدل G72-HE
اجاق گاز رومیزی اخوان مدل G72-HE
ناموجود
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن