اجاق گاز رومیزی اخوان مدل G104-HE

ویژگی‌ها
رنگ: استیل
جنس صفحه: استیل
تعداد شعله ها: پنج شعله
شعله برقی: ندارد
طول: 97cm
عرض: 50cm
راندمان احتراق: معمولی
قابل نصب روی کابینت عرض 50: ندارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

اجاق گاز یکی از تجهیزاتی است که نمی توان از خرید و حضور آن در آشپزخانه غافل شد. به این دلیل که همه افراد امروزه برای تهیه غذا و رفع گشنگی نیاز به استفاده از یک وسیله این چنینی خواهیم داشت که قطعا استفاده از یک اجاق گاز قابل و باکیفیت بسیار انتخاب بهتری می باشد. البته لازم به ذکر است، در حال حاضر تنوع زیادی در طرح ها و تولیدات اجاق گاز از سوی شرکتهای مختلف روی داده که باعث شده تا انتخاب برای افراد نیز راحت تر صورت بگیرد.

برای نمونه، امروزه استفاده از گاز صفحه ای نسبت به اجاق گازهای مبله بسیار رونق داشته است. گاز صفحه ای در رنگها، طرح ها و مدلهای مختلفی از سوی یکی از برندهای معتبر، مانند برند معروف اخوان وارد بازار گردیده و توانسته با بکارگیری تکنولوژی روز و قطعات مرغوب، رضایت مصرف کنندگان را به خوبی جلب کند. گاز اخوان البته دارای قابلیتهای زیادی است که می توان در همین مقاله با بسیاری از آن به خوبی آشنا شد. امروز قصد داریم شما را با قابلیتها و ویژگی های یکی از اجاق گازهای پرفروش اخوان آشنا کنیم. گاز رومیزی اخوان مدل G104 نمونۀ موفق و مورد استقبال مشتریان می باشد.

بادوام و باکیفیت بودن یک محصول، در حقیقت مدیون نوع موادی است که در تولید و ساخت آن به کار رفته است. هرچه مواد درجه یک و مرغوب در ساخت آن استفاده شود، قطعا محصولی با طول عمر مفید تولید خواهد شد. در خصوص گاز صفحه ای اخوان مدل G104 نیز استفاده از یک استیل کاملاً مقاوم و مستحکم موردتوجه تولید کننده بوده است. استیلی که باید در برابر دما و حرارت زیاد و البته زنگ زدگی مقاومت خوبی از خود به نمایش بگذارد.

استیل مورد استفاده در گاز استاندارد مدل G104 اخوان، از نوع استنلس یا 304 می باشد. این نوع استیل با داشتن ترکیباتی چون نیکل، کروم و کربن، در واقع از زنگ زدگی، خوردگی و تیرگی صفحۀ گاز رومیزی جلوگیری خواهد کرد. در نتیجه شما با وجود این اجاق گاز در آشپزخانه هم از کیفیت آن رضایت خواهید داشت و هم از زیبایی و درخشندگی آن لذت خواهید برد.

از سوی دیگر، گارانتی و ضمانتنامه ای که برای خرید شما در نظر گرفته شده است به مدت 18 ماه اعتبار خواهد داشت تا بتوانید از این اعتبار برای رفع مشکل استفاده کنید.

توصیه می کنیم حتما هنگام خرید محصولات گازسوز از ایمن سازی و استاندارد بودن قطعات آن مطمئن شده و سپس ثبت نهایی خرید خود را انجام دهید. چراکه، بسیاری از وسایل گازسوز در صورت عدم استفاده از قطعات مطمئن، باعث رخ دادن اتفاقات ناگوار همچون آتش سوزی یا انفجار خواهند شد.

در خصوص گاز رومیزی اخوان مدل G104 باید متذکر شد که استفاده از ترموکوپل فوق سریع بسیار مورد توجه قرار گرفته است. کارایی ترموکوپل فوق سریع زمانی برای شما عزیزان محرز خواهد شد که ناگهان با خاموشی سرشعله های گاز استیل مدل G104 اخوان روبرو شوید. در این صورت، مطمئنا متوجه نشتی گاز و انتشار بوی گاز در خانه یا آشپزخانه نیز نخواهید شد. دلیل این امر استفاده از همان ترموکوپل است. با وجود این قطعه و در صورت قطع گاز شهری یا جریان باد، از ورود و جریان گاز به سمت شعله های جلوگیری شده و نشتی گاز نخواهید داشت. نمونه محصول مشابه این اجاق گاز، گاز اخوان مدل Gi13 می باشد که با مقایسه و مطالعه آن می توانید خرید دقیقی به ثبت برسانید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

استیل

جنس صفحه

استیل

تعداد شعله ها

پنج شعله

شعله برقی

ندارد

طول

97cm

عرض

50cm

راندمان احتراق

معمولی

قابل نصب روی کابینت عرض 50

ندارد

قفل و بست شعله پخش کن

ندارد

خاصیت ضد لک

ندارد

خاصیت ضد خش

ندارد

کنترل تاچ اسکرین

ندارد

جای ولوم

شیب دار

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اجاق گاز رومیزی اخوان مدل G104-HE
اجاق گاز رومیزی اخوان مدل G104-HE
ناموجود
- +
preloader
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن