اجاق گاز بیمکث مدل MG 5018

ویژگی‌ها
رنگ: استیل
تعداد شعله: دو شعله
جنس صفحه: استیل
فندک الکتریکی: دارد
بست کابینت: دارد
کابل برق: دارد
نمودار مصرف انرژی: A
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

اجاق رومیزی بیمکث ، از نظر شکل ظاهری به دو گروه شیشه ای و استیل تقسیم می شوند و هر یک از زیبایی خاصی بهره می برند. اجاق گاز صفحه شیشه ای دارای دو رنگ مشکی و سفید می باشند که از شیشه بسیار مرغوب و مقاوم در برابر حرارت ساخته شده اند. این اجاق ها از مقاوت و استحکام بسیار زیادی در برابر اشیای سنگین برخوردارند و هیچ گونه مشکلی را به هنگام آشپزی به وجود نمی آورند.

این مدل اجاق ها نمایی بسیار زیبا و خاص را به آشپزخانه شما می‌بخشد. بسیاری از افراد که علاقه‌مند هستند از طراحی‌های خاص و مدرن اجاق ها در آشپزخانه استفاده کنند این مدل از اجاق گازها را انتخاب و خریداری می‌کنند. طراحی این اجاق گازها به صورت رومیزی می باشند. اجاق های رومیزی را می‌توانید به راحتی بر روی هر قسمت از کابینت آشپزخانه که فضای بیشتری وجود دارد نصب نمایید. این اجاق ها بیشتر جهت آپارتمان‌ها، ویلاها و مکان‌هایی طراحی شده‌اند که افراد قصد ندارد فضای زیادی از آشپزخانه را به یک اجاق قدیمی مبله بزرگ اختصاص دهند و ترجیح می‌دهند از این اجاق های مدرن و با کیفیت جهت پخت و پز غذاهای شان استفاده کنند. شاید در نظر اول به دلیل شکل ظاهری متفاوت اجاق رومیزی شیشه‌ای بیمکث تصور کنید که این اجاق گازها بهره‌وری اجاق های مبله قدیمی را ندارد.اما با وجود پنج شعله طراحی شده بر روی آن می‌توانید همانند سایر اجاق های مبله قدیمی از آن جهت پخت و پز استفاده کنید بدون این که نگران سوختن یا نیم پز شدن غذاهای در حال پخت باشید.

گاز صفحه ای بیمکث مدل MG 5018 دارای نمای شیشه مشکی ساخته شده با قطعات ساخت ایران . این اجاق گاز دارای ۲ شعله با پلوپز سمت راست تولید میگردد

گاز صفحه استیل بیمکث مدل MG5018 ، با نمای ظاهری استیل، از دیگر محصولاتی است که این کمپانی مطرح ایرانی به بازار عرضه نموده. این گاز رومیزی صفحه استیل بیمکث در ابعاد 50*30 سانتیمتر تولید شده و ولوم های طراحی شده از نوع پلاستیک مقاوم در برابر حرارت است تا در مقابل دما و داغی بالای گاز، آسیبی به ولوم ها وارد نگردد. همچنین از دیگر مزایای گاز استیل Bimax MG-5018 میتوان به سیستم ایمنی ترموکوپل اشاره کرد و عملکرد این تکنولوژی بدین گونه است که به کمک قطعه ای به نام بوبین، در صورت سرریز شدن غذا و خاموش شدن شعله ها، بصورت اتوماتیک گاز را قطع می نماید و مانع خروج گاز می گردد. شرکت ستاره طلایی صنعت (بیمکث) یکی از بزرگترین تولید کننده لوازم آشپزخانه همانند هود ، انواع اجاق گازهای صفحه ای، انواع سینکها و فرها در ایران می باشد که از سالها پیش با بکارگیری متخصصین و مدرن ترین ماشین آلات و عرضه محصولات با کیفیتی بی نظیر ، متنوع و در سایز و رنگبندی های مختلف آغاز به کار نمود و اکنون به یک شرکت برجسته و مطرح در صنعت تولید تبدیل گردیده است.

توضیحات تکمیلی

رنگ

استیل

تعداد شعله

دو شعله

جنس صفحه

استیل

فندک الکتریکی

دارد

بست کابینت

دارد

کابل برق

دارد

نمودار مصرف انرژی

A

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اجاق گاز بیمکث مدل MG 5018
اجاق گاز بیمکث مدل MG 5018
ناموجود
preloader
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن