شناسه محصول:

سولاردام ال جی مدل MA3884VC

ویژگی‌ها
ابعاد: 527 * 395 * 469 میلی متر
گنجایش: 38 لیتر
توان مایکروویو: 900 وات
جنس سطح داخلی: استیل
برنامه پخت: دارد
پخت بخار پز: 12 برنامه
پخت خودکار: 12 برنامه
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

توضیحات

سولاردام ال جی مدل MA3884VC

سولاردام ال جی مدل MA3884VC از ظرفیت 38 لیتر با امکانات متعدد پیشرفته جهت پخت و پز برخوردار است. این محصول از طراحی شیک و کاربردی بهره برده که باعث افزایش کارایی و تسهیل دسترسی به تنظیمات و بخش کنترل دستگاه می شود. سیستم گرمایشی این محصول گرما را از کف پخش می کند، که همین امر سبب شده است بر خلاف اکثر مدل های رایج پخت کاملتری را شاهد باشید. این دستگاه از سیستم پخت نوری هم برخوردار است. این سیستم باعث جذب سریعتر حرارت می شود.

سیستم پخت نوری بر روی این سولاردام ال جی کمک می‌کند تا مواد غذایی سریع تر و عمیق تر گرما را جذب کنند و پخت کاملی را در مواد غذایی ایجاد خواهد کرد. این سیستم خوراکی‌ها را به صورت آبدار طبخ خواهد کرد و علاوه بر 30 درصد صرفه‌جویی در زمان پخت، 20 درصد نیز در مصرف انرژی صرفه‌جویی خواهد کرد.

همچنین قابلیت گریل را نیز در سه حالت مختلف انجام می‌دهد. شما با کمک برنامه‌های مختلف پخت غذا که در حافظه این دستگاه وجود دارد، قادر خواهید بود تا غذاهای ایرانی و خارجی خوشمزه‌ای را طبخ نمایید. این ماکروویو زیبا دارای پنج سطح پاور تنظیم دما و حداکثر دمای 900 وات می‌باشد. همچنین دارای مصرف انرژی 1650 وات بوده و از کانکشن 2300 وات برخوردار می‌باشد. این ماکروویو زیبا دارای پخت سریع، تنظیم زمان و قفل کودک می‌باشد.

سولاردام ال جی امکان پخت به 5 روش مختلف را فراهم می کند که عبارتند از مایکرویو، کانوکشن، پخت با بخار و پخت ترکیبی. این دستگاه مجهز به 28 برنامه پخت اتوماتیک از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی است که به راحتی و فقط با انتخاب نوع برنامه می توان غذای مورد نظر را تهیه کرد. با استفاده از سولاردام ال جی می توان انواع شیرینی ها و کیک های خوشمزه را به همان کیفیت طبخ در فر گازی تهیه نمود.

قابلیت بخار پز از قابلیت‌های جذابی است که این سولاردام به آن مجهز شده و امکان پخت غذا را به روش مورد علاقه‌ی ایرانیان فراهم خواهد کرد. این روش یکی از برترین حالت‌های پخت است که کیفیت مواد غذایی و مواد مغزی موجود در آن‌ها را به صورت کامل حفظ خواهد کرد. با این امکانات و قابلیت‌های جذاب سولاردام 3884 ال جی امکان ارائه‌ی کارایی عالی و پخت کامل و مغز پخت به شما فراهم می‌شود.

علاوه بر هیلتر زغالی در قسمت بالا در کف محفظه پخت نیز یک سیستم دیگر که شامل چند نوع هیتر سرامیک و هالوژنی است تعبیه گردیده که امواج گرمایشی نورانی را از سمت پایین به مواد غذایی می‌تاباند. محفظه پخت نیز در سولاردوم برخلاف دستگاه‌های دیگر که به شکل چهار گوش بودند، به صورت مدور و دایره‌ای ساخته شده تا امواج گرمایشی را بهتر بر روی مواد غذایی منعکس کند. با استفاده از این تکنولوژی دمای مواد غذایی در 5 دقیقه به 320 درجه سانتیگراد می‌رسد.

از قابلیت‌های این محفظه گرد و دایره‌ای، قرار دادن انواع ظروف گرد در داخل سولاردوم و برخورداری از سینی چرخان و منعکس کردن بهتر امواج گرمایشی نوری بر روی مواد غذایی می‌باشد. از کارایی‌های مختلف این محفظه داخلی گرد و دایره‌ای با سطحی صاف و صیقلی تمیز کردن راحت و آسان فضای داخل و خاصیت ضد زنگ زدگی و ضد خط و خش بودن آن می‌باشد، که این محصول را از ماکروویوهای قدیمی متمایز کرده است.

توضیحات تکمیلی

رنگ

,

ابعاد

527 * 395 * 469 میلی متر

گنجایش

38 لیتر

توان مایکروویو

900 وات

جنس سطح داخلی

استیل

برنامه پخت

دارد

پخت بخار پز

12 برنامه

پخت خودکار

12 برنامه

قفل کودک

دارد

فن کانوکشن

دارد

گریل

دارد

یخ زدایی

دارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

سولاردام ال جی مدل MA3884VC

ارسال فوری

سولاردام ال جی مدل MA3884VC
ناموجود
- +
preloader
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن