هود آروما مدل AR-D-44

دسته: برند: آروما
ویژگی‌ها
رنگ:
نوع هود: شومینه ای
سایز هود: 90 سانتی متر
فیلتر: آلومینیومی چند لایه
قدرت مکش: 1000 متر مکعب
صدا: سوپر سایلنت
صفحه کلید: کلیدی
حسگر دود و حرارت: دارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

(هود دارای اندکی خط و خش میباشد)

با وجود آشپزخانه های باز در خانه ها و آپارتمان های امروزی، انتخاب وسایل تو کار آشپزخانه کمی مشکل تر شده است؛ زیرا شما هم بایست به کارآیی این نوع وسایل و هم به زیبایی آنها دقت بسیار داشته باشید.

حالا که به دنبال یک هود آشپزخانه هستید و به این صفحه رسیده اید، حتما از ظاهر کلاسیک هود آروما D 44 خوشتان آمده است.

به شما تبریک می گوییم، چون این هود شومینه ای علاوه بر ظاهر زیبا و کلاسیک خود بسیار کارآمد و مفید نیز است.

شما با خرید هود آروما D 44 می توانید حس کلاسیک و زیبایی را توامان به آشپزخانه خود بیاورید. این هود شومینه ای که در دو رنگ مشکی و کرم تولید شده است، می تواند با هر طراحی آشپزخانه ای هماهنگ شود. هود کرم رنگ آروما را با کد D 43 می توانید جستجو کنید.

هود آروما D 44 از مدل هود های آشپزخانه با عرض 90 سانتی متر می باشد که برای اجاق گاز هایی با 5 و یا حتی 6 شعله مانند اجاق گاز اخوان V2 مناسب است.

حالت شومینه ای این هود شما را به یاد دودکش های قدیمی و زیبای خانه های بزرگ اروپایی می اندازد و نا خودآگاه از دیدن این هود زیبا در آَشپزخانه ی خود لذت می برید.

درست است که هود آروما D 44 از آن دست هودهای زیباییست که شما را با زیبایی خود شیفته می سازد اما در کنار این زیبایی حواسش به سلامت شما هم هست.

کاربرد هود در آشپزخانه تهویه هوا و پاک کردن آن از آلاینده های تولید شده بر اثر شعله های اجاق گاز و ذرات چربی پخش شده بر اثر پخت و پز است.

بهتر است بدانید وقتی در آشپزخانه ی محبوب خود سرگرم کار هستید ریه های شما در معرض خطر بسیار قرار دارند. شعله های سرکش اجاق گاز شما باعث تولید انواع گازهای سمی از جمله منوکسید و دی اکسید کربن هستند که به مرور زمان بر روی شش های شما اثر گذاشته و شما را بیمار خواهند کرد. اما با وجود هود شومینه ای آروما مدل D 44 دیگر نباید نگران سلامت خود باشید.

هود آروما D 44 دارای موتور توربوی کاملا فلزی است. فلزی بودن این موتور شامل بدنه و پروانه ی آن می شود، پس خراب شدن و تغییر شکل دادن موتور هود آروما مدل D 44 را فراموش کنید.

توربو بودن موتور در هود کلاسیک D 44 آروما هم به معنای وجود دو پروانه در این موتور است که باعث مکش بسیار قوی و 1000 مترمکعبی در ساعت برای این هود می شود و هم دلیل کم صدا بودن این هود زیباست. همین طور که می دانید آلودگی صوتی نیز از جمله آلودگی هایی است که دنیای مدرن امروز به دنبال خود آورده است، اما شما با وجود هود سوپر سایلت آروما D 44 از این نوع آلودگی نیز درامانید.

در هود آشپزخانه آروما D 44 شما می توانید همزمان از قابلیت وجود دو نوع فیلتر استفاده کنید

فیلتر ذغالی و فیلتر آلومینیومی

فیلتر ذغالی: یکی از مزایای نصب فیلتر ذغالی در هود آروما D44 این است که این نوع فیلتر علاوه بر رفع بوی نامطبوع غذا، در جذب گرد و غبار موجود در هوا و ذرات چربی معلق نیز نقش مهمی دارد. نکته حائز اهمیت دیگری که در رابطه با فیلتر کربنی وجود دارد این است که پس از تصفیه هوا توسط فیلتر، آن را مجدد به محیط آشپزخانه برمی‌گرداند از این رو این نوع فیلتر می‌بایست پس از مدتی تعویض گردد.

فیلتر آلومینیومی: این نوع فیلتر توری چند لایه ای از جنس آلومینیوم است که در سر راه هوای مکش شده توسط موتور هود قرار می گیرد و مانع وارد شدن ذرات معلق روغن و گرد و غبار به داخل هود و در نتیجه داخل موتور آن می شود. بر اثر تجمع ذرات آلاینده بر روی این فیلتر، در جهت کار کرد بهتر هود آروما D 44 بهتر است هرچند وقت یکبار این فیلتر های آلومینیومی مگنتی آن شسته شوند. شما برای تمیز کردن این نوع فیلتر می توانید از ماشین ظرفشویی نیز استفاده کنید.

استفاده همزمان از دو فیلتر یاد شده در هود شومینه ای D 44 می تواند دلیل کارکرد بسیار عالی این هود در تهویه و تصفیه ی هوای آشپزخانه ی شما باشد.

اگر از آن دست آشپزهایی هستید که ترجیح می دهید از هود های مخفی استفاده کنید ما به شما هود آروما D 1021 را پیشنهاد می دهیم.

توضیحات تکمیلی

رنگ

نوع هود

شومینه ای

سایز هود

90 سانتی متر

فیلتر

آلومینیومی چند لایه

قدرت مکش

1000 متر مکعب

صدا

سوپر سایلنت

صفحه کلید

کلیدی

حسگر دود و حرارت

دارد

کنترل

ندارد

تایمر

ندارد

سنسور

ندارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

هود آروما مدل AR-D-44
هود آروما مدل AR-D-44
ناموجود
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن