هود آروما مدل AR-D-1027-N

دسته: برند: آروما
ویژگی‌ها
رنگ:
نوع هود: شومینه ای
سایز هود: 90 سانتی متر
فیلتر: آلومینیومی چند لایه
قدرت مکش: 1000 متر مکعب
میزان صدا: سوپر سایلنت
صفحه کلید: لمسی
سنسور: دارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

آیا شما هم خاطره ی خوشی از سرو ماهی سرخ شده ندارید و خاطره آن با ماندن بوی نامطبوع در فضای خانه همراه است؟

آیا ضعیف بودن مکش هود باعث شده برای تهیه ی پیاز داغ یا سرخ کردن بادمجان، نیمچه اسباب کشی به تراس یا حیاط خلوت خود داشته باشید؟

این همه سختی ناشی از پایین بودن کیفیت هود آشپزخانه یتان است.

خود را از این همه عذاب و کار سخت رها کنید و با خرید هود مورب و قوی آروما D 1027 خاطره ای خوش از خوردن غذاهای دریایی بسازید.

این هود 90 سانتی متری، برای اجاق گازهایی با 4 و 5 شعله بسیار مناسب است.

اگر به دنبال هود آشپزخانه ای مشابه اما با قیمت مناسب تری هستید ما هود آروما D 1025 را به شما پیشنهاد می دهیم.

پس از بررسی میدانی کارشناسان فروش ما، در سایت فروشگاه آنلاین بیژه، به این نتیجه رسیده ایم، که نیاز اکثر متقاضیان خرید هود آشپزخانه، با قدرت مکش خوب هود و صدای کم تولید شده از آن تا حدود 90 درصد رفع می شود.

دو نیازی که برای رفع حداکثری آن، در هود آروما مدل D 1027 تلاش شده است.

این هود مورب با موتور توربوی تمام فلزی خود، توانسته مکش 1000 دور در ساعت را برای سرآشپزهای حساس ایرانی ارائه دهد. موتور توربو دارای 2 پروانه می باشد که باعث می شود، مکشی بیشتر و قوی تر را با هود آشپزخانه ی آروما D 1027 تجربه کنیم. مکش 1000 دور در ساعت، یعنی شما حدود 2 دقیقه تا تهویه کامل هوای آشپزخانه ی 12 متری خود فاصله دارید. به همین سرعت و به همین سادگی!

تمام اجزای موتور قوی هود شیبدار آروما D 1027 از فلز است. یعنی 2 پروانه و بدنه ی این هود کاملا فلزی و در مقابل حرارت و تغییر شکل بسیار مقاوم است.

برای محافظت از قلب فلزی هود آروما D 1027، از فیلتر های 3 لایه ی آلومینیومی استفاده شده است، تا غبار و ذرات معلق چربی وارد هود و موتور توربوی آن نشود. ورود اینگونه آلودگی ها به موتور هود، باعث پایین آمدن کیفیت مکش هود خواهد شد. پس همواره مراقب درست وصل شدن فیلترهای آلومینیومی و مگنتی این هود قوی باشید.

بهتر است هر از چند گاهی فیلترهای آلومینیومی هود آروما مدل D 1027 با مواد شوینده و از بین برنده ی چربی شسته و پاک شوند. این شست و شو بسیار ساده و راحت است و حتی شما می توانید برای تمیزی این فیلترهای سه لایه آنها را در ماشین ظرفشویی قرار دهید.

در زیر 3 دلیل می آوریم که سلامت شما سرلوحه ی تولید کننده هود آروما D 1027 بوده است.

صفحه ی روی هود آروما D 1027 از شیشه ی سکوریت مشکی ساخته شده است. این نوع شیشه در کارخانجات پیشرفته و در کوره های آنها تا دمای 800 درجه سانتی گراد حرارت دیده و به یکباره سرد می شوند. این روند باعث مقاوم شدن شیشه در برابر حرارت و شوک گرمایی می شود. خاصیت دیگر این شیشه ی مقاوم این است که اگر به احتمال بسیار پایین این شیشه سکوریت دچار شکستگی بشود در جا خرد شده و به اطراف پرتاب نمیشود.

در عصر حاضر یکی از آلودگی های جدی که سلامت انسان را به خطر می اندازد، آلودگی صوتی است. با روشن شدن هود های قدیمی شما در معرض شدید این آلودگی قرار می گرفتید اما با وجود هود D 1027 آروما حتی ممکن است گاهی فراموش کنید که هودتان روشن است.

وجود سنسور دود و دما در هود زیبای آروما D 1027 نیز نشانه ی دیگری از توجه این هود به سلامت ماست. اگر بر اثر مشغله فکری فراموش کنید هنگام پخت و پز و کار در آشپزخانه، هود را روشن کنید، نگران نباشید. این هود هوشمند با بررسی هوای آشپزخانه در صورت نیاز، بصورت اتوماتیک روشن شده و به پاک سازی هوا مشغول می شود. البته بهتر است یادآوری کنیم برای استفاده از این حسگر، هود شما باید در حالت استند بای باشد.

این هود زیبا و هوشمند دارای تایمر است. برای استفاده از این امکان شما زمان لازم را برای تصفیه هوا مشخص می کنید تا پس از طی شدن آن، هود شما بصورت اتوماتیک خاموش شود.

هود مورب D 1027 آروما دارای صفحه کنترل تاچ است. کافی است برای استفاده و تنظیم حالت کارکرد موتور این هود، دستتان را بر روی قسمت مشخص شده ی LED بکشید تا میزان مکش را مشخص کنید.

برای اینکه کنترل هود کارآمد خود را راحت تر در دست داشته باشید، همراه هود D 1027 به شما ریموت کنترلی داده می شود که دیگر برای تنظیم هود مجبور نباشید بر روی اجاق گازتان قد بکشید.

در زیر هود آروما مدل D 1027 لامپ های کم مصرف و پرقدرت SMD تعبیه شده است تا شما منبع نور خوبی بر روی اجاق گاز داشته باشید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

نوع هود

شومینه ای

سایز هود

90 سانتی متر

فیلتر

آلومینیومی چند لایه

قدرت مکش

1000 متر مکعب

میزان صدا

سوپر سایلنت

صفحه کلید

لمسی

سنسور

دارد

کنترل

دارد

تایمر

دارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

هود آروما مدل AR-D-1027-N
هود آروما مدل AR-D-1027-N
ناموجود
preloader
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن