هود آروما مدل AR-D-1025

دسته: برند: آروما
ویژگی‌ها
رنگ:
نوع هود: شومینه‌ای
سایز هود: 90 سانتی متر
فیلتر: آلومینیومی چند لایه
قدرت مکش: 650 متر مکعب
میزان صدا: کم صدا
صفحه کلید: لمسی
سنسور: دارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

استفاده از هود آشپزخانه فراگیر شده است. به محض تجهیز یک آشپزخانه باید برای خرید هود آن فکری کرد. هیچ کسی علاقه مند نیست هوایی را استنشاق کند که آکنده از بخار، ذرات چربی، دود و گازهای سمی است.

از جمله امکانات جدید هودهای آشپزخانه وجود حسگر دود و دماست. این حسگر در اثر تغییراتی که در هوای محیط به وجود می ­آید مانند افزایش دما یا غلظت دود در آشپزخانه فعال می‌شود. به محض این که غلظت گازهای سمی در فضای آشپزخانه از حدی بیشتر شود یا دود حاصل از سوختن، در هوای اطراف هود تشخیص داده شود، حسگر دود و دما فعال می‌ شود و با به کار انداختن هود، هوای آشپزخانه را تهویه می‌کند و پس از استاندارد شدن آن، هود خاموش می شود. هود مدرن آروما D1025 دارای حسگر دود و دماست. برای استفاده از این حسگر کافی است هود را در حالت اتوماتیک قرار دهید.

هود سنسوردار آروما D1025 دارای عرض 90 سانتی‌متر است. نمای هود با کیفیت آروما D1025 از شیشه مشکی با گوشه های منحنی و کاملا ساده و شیک است. این شیشه سکوریت است و در برابر گرما و شوک حرارتی مقاوم است و احتمال شکستن آن در اثر برخورد گازهای گرم حاصل از آشپزی وجود ندارد.

صفحه کلیدی که برای هود مشکی آروما D1025 در نظر گرفته شده، امکان کنترل عملکرد هود را به بهترین نحو برای شما فراهم می‌کند. از امتیازهای صفحه کلید لمسی باید گفت در این گونه صفحه کلیدها، تنها یک سطح شیشه ای را لمس می کنید و فشاری روی کلید وارد نمی شود که باعث خرابی صفحه کلید شود.. همچنین صفحه کلید لمسی ظاهر هود را شکیل تر و مدرن تر می کند.

شما از هر جای خانه یا آشپزخانه می توانید تنظیمات هود D1025 آروما را تغییر دهید و لازم نیست برای هر بار روشن یا خاموش کردن هود، پنل آن را لمس کنید حتی لازم نیست تا آشپزخانه بروید چرا که هود مورب آروما D1025 دارای ریموت کنترل است.

با توجه به این که محل قرارگیری هود و اجاق گاز نزدیک دیوار آشپزخانه است طبیعتا در زمان آشپزی سایه شما روی ظرف غذا می افتد و شما نمی توانید رنگ و بافت غذا را به درستی تشخیص دهید. به منظور حل این مشکل، در زیر هود آروما D1025 دو لامپ SMD قرار دارد که روشنایی مورد نیاز شما را تامین می کنند.

هود لمسی آروما D1025 هودی کم مصرف است و سطح انرژی مصرفی آن A است. به این ترتیب هود کم مصرف آروما D1025 به صرفه جویی در مصرف انرژی هم کمک می کند.

یکی از نگرانی ها در مورد هود این است که بدنه و پروانه موتور در مجاورت هوای گرم و بخارهایی که از آشپزخانه تخلیه می شوند تغییر شکل دهد و روی عملکرد موتور تاثیر منفی بگذارد. موتور هود کم صدای آروما D1025 در برابر گرما مقاوم است و خیال شما می تواند از این بابت راحت باشد. مکش این موتور 650 متر مکعب در ساعت است و می تواند یک آشپزخانه 12 متر مربعی را ظرف چند دقیقه به طور کامل تهویه کند. همچنین این موتور هنگام استفاده سر و صدای چندانی ندارد و هود آشپزخانه آروما D1025 در رده هودهای کم صدا قرار می گیرد.

موتور هود کنترل دار مدل D1025 دارای 4 دور است. شما می توانید با توجه به شرایط آشپزخانه مکش مورد نیازتان را تشخیص بدهید و یکی از حالت های کم، متوسط، زیاد و خیلی زیاد را انتخاب کنید.

وظیفه حفاظت از موتور هود به عهده فیلتر آن است. فیلتر از ورود ذرات چربی و گرد و غبار به موتور هود جلوگیری می کند. کمپانی آروما در هود دکوراتیو آروما D1025 از فیلتر آلومینیومی سه لایه ی مغناطیسی استفاده کرده است. روش نصب این فیلتر در هود به آسان ترین شکل ممکن است. قاب این فیلتر، خاصیت آهنربایی دارد و به راحتی به بدنه ی هود وصل می شود. از مزایای این فیلتر می‌توان به امکان استفاده طولانی مدت از آن برای تصفیه ی هوا اشاره کرد. همچنین فیلترهای آلومینیومی قابل شست و شو هستند.

کمپانی آروما یکی از بزرگ­ترین شرکت‌های تولید کننده انواع هودها مانند هود مخفی، هود مورب، هود آسانسوری و هود شومینه‌ای در ابعاد مختلف است. آروما در تلاش است همگام با تکنولوژی روز در تولید محصولات جدیدتر پیشگام باشد. همگام با این موضوع قدم های محکم آروما در مشتری مداری نیز بسیار ارزشمند است. شرکت آروما برای هود استاندارد آروما D1025 مدت 555 روز گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر در نظر گرفته است. در طول زمانی که از این هود استفاده می کنید برای تعمیر یا تعویض قطعه می توانید با خدمات پس از فروش آرمان سرویس تماس بگیرید تا مشکل هود شما توسط بهترین سرویس کاران حل شود. آرمان سرویس خدماتی شایسته شما ارائه می دهد و در برابر هر گونه مشکلی پاسخگو خواهد بود.

توضیحات تکمیلی

رنگ

نوع هود

شومینه‌ای

سایز هود

90 سانتی متر

فیلتر

آلومینیومی چند لایه

قدرت مکش

650 متر مکعب

میزان صدا

کم صدا

صفحه کلید

لمسی

سنسور

دارد

کنترل

دارد

تایمر

ندارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

هود آروما مدل AR-D-1025
هود آروما مدل AR-D-1025
ناموجود
preloader
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن