هود آروما مدل AR-D-1022

دسته: برند: آروما
ویژگی‌ها
رنگ:
نوع هود: شومینه‌ای
سایز هود: 90 سانتی متر
فیلتر: آلومینیومی
قدرت مکش: 1000 متر مکعب
میزان صدا: کاملا بی صدا
صفحه کلید: لمسی
سنسور: دارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

امروزه با پیشرفت جامعه و تغییر شیوه ی زندگی، بسیاری از مردم به آپارتمان نشینی روی آورده اند.

در بسیاری از آپارتمان ها فضای نشیمن با آشپزخانه ترکیب شده است وهمچنین فاصله ی کمی تا اتاق خواب ها دارند، به همین دلیل در هنگام پخت و پز، بوی بد ناشی از غذاها در تمام فضای خانه پخش می شود و این موضوع چندان خوشایند نیست.

شاید وجود درب یا پنجره در آشپزخانه شما را کمی متقاعد کند اما راه حل اصلی این نیست، چون پنجره مکش ایجاد نمی کند و فقط طی مدت طولانی می تواند هوا را تصفیه کند، اما باز هم چربی و بخارهای حاصل از غذا در محیط می ماند و روی تمام وسیله ها می نشیند.

این موضوع باعث نگرانی بسیاری از خانواده ها شده است چون آشپزخانه محیطی مرطوب است که ارتباط مستقیم با سلامتی خانواده دارد، مطمئنا آشپزخانه ای که مملو از چربی و میکروب های فعال باشد نمی تواند غذای سالمی به ما بدهد.

بهترین راه حل نصب یک هود پر قدرت است که با مکش بسیار قوی خود، همه ی رطوبت و چربی آشپزخانه را جذب کند، اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به دلیل صدای زیاد هود، از خرید آن سر باز می زنید بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با جدید ترین مدل هود آروما یعنی هود سوپر سایلنت AH-D 1022 آروما آشنا کنیم.

اولین نکته در خرید هود که باید به آن دقت ویژه ای داشته باشیم موتور آن است، زیرا تمام اتفاقاتی که در هود رخ می دهد ناشی از موتور هود است.

هود AH-D 1022 آروما دارای موتور توربو با بدنه ی فلزی است، موتور توربو دارای دو پروانه است که با تقسیم حجم هوای دریافتی مکش را سریع تر و با قدرت بیشتری انجام می دهند، و به همین دلیل فشار زیادی روی موتور قرار نمی گیرد و صدای ناشی از هود تا حد زیادی کاهش می یابد.

علاوه بر آن بدنه ی فلزی این هود در برابر هر گونه ضربه و حرارت مقاوم است و در برابر گرمای زیاد ناشی از اجاق گاز دفرمه نخواهد شد، این تغییر شکل در هودهایی با موتور پلاستیکی باعث ایجاد صدای اضافی در حین مکش خواهد شد.

موتور توربو ی هود مورب آروما AH-D 1022 می تواند مکشی برابر با 1000 مترمکعب بر ساعت را در 4 دور متفاوت به وجود بیاورد که میتوانید به دلخواه خود مکش های متفاوتی را برای خود انتخاب کنید.

اما بزرگ ترین ویژگی در هود زیبا AH-D 1022 آروما وجود گارد حرارتی در آن است که نوعی سیستم حفاظتی محسوب می شود، در موتور این هود یک ترموستات قرار گرفته است که در اثر حرارت خاموش و روشن می شود، به این ترتیب اگر دمای موتور هود از حد معینی فراتر رفت، این ترموستات به طور خودکار فعال شده و هود را خاموش می کند تا از آسیب بیشتر به هود آشپزخانه جلوگیری کند.

هود فانتزی AH-D 1022 آروما علاوه بر قدرت بی نظیرش در مکش هوای آلوده از ظاهری بسیار جذاب نیز برخودار است که حال و هوای آشپزخانه تان را خوب می کند.

این هود مطابق جدید ترین متد روز دنیا و از شیشه ی مشکی دو تکه با طول 90 سانتی متر ساخته شده است که از نظر ظاهری بسیار مشابه
هود آروما مدل D 1008 می باشد.

در نوار سمت راست هود شیب دار AH-D 1022 آروما پنل کنترلی آن را مشاهده می کنید که از یک صفحه ی لمسی به همراه صفحه ی نمایشگر LED آن تشکیل شده است، این صفحه ی لمسی به شما کمک می کند تا با کوچکترین اشاره بتوانید هود را کنترل کنید.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به تمیزی آشپزخانه و وسایلش اهمیت زیادی می دهید، حتما با شنیدن این موضوع که هود کج آروما مدل AH-D 1022 دارای قابلیت کنترل از راه دور است خوشحال می شوید.

زیرا دیگر نیاز نیست به طور مداوم لکه های انگشت به جا مانده بر روی صفحه لمسی آن را پاک کنید و میتوانید در فاصله ای حتی بیرون از آشپزخانه هم آن را کنترل کنید.

در هود اریب AH-D 1022 آروما از سنسور دود و دمای بسیار حساس استفاده شده است که نسبت به محرک های موجود در هوا یعنی دود، آلاینده ها و یا گرمای زیاد واکنش نشان می دهد، و به طور خودکار روشن می شود، به همین علت است که شما می توانید برای همیشه از آشپزخانه ی تمیز و عاری از بوی نامطبوع لذت ببرید.

اگر جزو افرادی هستید که در هنگام آشپزی نیاز به چراغ هایی پر نور دارید، پیشنهاد می کنم از دو لامپ SMD استفاده شده در این هود غاقل نشوید زیرا این لامپها نسل جدیدی از خانواده لامپ های LED هستند که نور و کیفیت بیشتری داشته و همچنین طول عمر بالاتری دارند.

هود مشکی آروما AH-D 1022 دارای فیلتر مگنتیک است که در زیر درب هود نصب شده است، این فیلتر با تصفیه ی هوای مکیده شده توسط موتور از انباشته شدن چربی ها در لابه لای پروانه های آن جلوگیری می کند. این فیلتر از جنس آلومینیوم بوده و بهتر است هر دو ماه یکبار به طور کامل شسته شود

توضیحات تکمیلی

رنگ

نوع هود

شومینه‌ای

سایز هود

90 سانتی متر

فیلتر

آلومینیومی

قدرت مکش

1000 متر مکعب

میزان صدا

کاملا بی صدا

صفحه کلید

لمسی

سنسور

دارد

کنترل

دارد

تایمر

دارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

هود آروما مدل AR-D-1022
هود آروما مدل AR-D-1022
ناموجود
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن