هود آروما مدل AR-D-1013-F

دسته: برند: آروما
ویژگی‌ها
نوع هود: شومینه‌ای
سایز هود: 90 سانتی متر
فیلتر: آلومینیومی
قدرت مکش: 1000 متر مکعب
میزان صدا: بی صدا
صفحه کلید: لمسی
سنسور: دارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

هوایی که هنگام آشپزی استنشاق می کنید آلوده به ذرات چربی، بخارهای مختلف، دود و گازهای سمی حاصل از سوخت ناقص گاز است. اگر همگان بدانند هوای آشپزخانه می تواند تا این حد مضر باشد قطعا به دنبال راه حلی برای آن خواهند بود و ساده ترین راه حل همان استفاده از هود آشپزخانه است. خرید لوازم توکار آشپزخانه از جمله هود بدون کسب اطلاعات کافی کاری اشتباه است. لازم است پیش از انتخاب محصول مورد نیازتان اطلاعات کافی را کسب کنید. در این راستا پیشنهاد می شود مقاله “نکات خرید هود “را مطالعه کنید. در این مقاله هود استاندارد آروما D1013N به طور کامل معرفی شده است. در پایان نه تنها می توانید در مورد خرید یا عدم خرید هود کم صدای آروما D1013N تصمیم گیری کنید بلکه قادر خواهید بود هر هود دیگری را با دیدی باز بررسی کنید. با ما همراه باشید.

هود مدرن آروما D1013N دارای عرض 90 سانتی‌متر است. نمای هود شیب دار آروما D1013N از شیشه مشکی است. این شیشه سکوریت است و در برابر گرما و شوک حرارتی مقاوم است و احتمال شکستن آن در اثر برخورد گازهای گرم حاصل از آشپزی وجود ندارد. درب هود زیبای آروما D1013N دارای جکی است که زیر آن قرار دارد و به سمت بالا حرکت کرده آن را در بالا ثابت می‌کند تا شما راحت‌تر کار کنید.

صفحه کلیدی که برای هود آروما مدل D1013N در نظر گرفته شده، امکان کنترل عملکرد هود را به بهترین نحو برای شما فراهم می‌کند. یکی از نقاط ضعف صفحه کلید مکانیکی نسبت به صفحه کلید لمسی این است که در صفحه کلید مکانیکی، احتمال شکستن یا خرابی کلیدها وجود دارد ولی در صفحه کلید لمسی تنها یک سطح شیشه ای را لمس می کنید و فشاری روی کلید وارد نمی شود که باعث خرابی صفحه کلید شود. پس احتمال خراب شدن صفحه کلید لمسی کمتر است. همچنین صفحه کلید لمسی ظاهر هود را شکیل تر و مدرن تر می کند.

هود مورب آروما D1013N با ریموت کنترل ارائه شده است. به این ترتیب شما از هر جای خانه یا آشپزخانه می توانید تنظیمات هود را تغییر دهید و دیگر این که لازم نیست برای هر بار روشن یا خاموش کردن هود، پنل آن را لمس کنید.

برای این هود، 4 دور موتور در نظر گرفته شده است. شما می توانید با توجه به مکش مورد نیاز، یکی از حالت های کم، متوسط، زیاد و خیلی زیاد را انتخاب کنید.

فرض کنید به آشپزخانه رفته اید تا سری به غذای روی اجاق گاز بزنید. با توجه به محل قرارگیری هود و اجاق گاز طبیعتا بخش عمده ای از روشنایی آشپزخانه از منبعی در بالای سر یا پشت شما تامین می شود. به این ترتیب سایه شما روی ظرف غذا می افتد و شما نمی توانید رنگ و بافت غذا را به درستی تشخیص دهید. به منظور حل این مشکل، در زیر هود دکوراتیو آروما D1013N دو لامپ SMD قرار دارد که روشنایی مورد نیاز شما را تامین می کنند. علاوه بر این، مصرف برق این لامپ ها بسیار کم است و روشنایی خوبی دارند.

هوای گرم و بخارهایی که توسط موتور هود از آشپزخانه تخلیه می شوند دارای دمای بالایی هستند. بنابراین یکی از نگرانی ها این است که بدنه و پروانه موتور هود در مجاورت با آنها تغییر شکل دهد و روی عملکرد موتور تاثیر منفی بگذارد. موتور هود لمسی آروما D1013N در برابر گرما مقاوم است و خیال شما می تواند از این بابت راحت باشد. مکش این موتور 650 متر مکعب در ساعت است و می تواند یک آشپزخانه 12 متر مربعی را در کمتر از پنج دقیقه به طور کامل تهویه کند. همچنین این موتور هنگام استفاده سر و صدای چندانی ندارد و هود آروما D1013N در رده هودهای کم صدا قرار می گیرد.

از آنجایی که مراقبت صحیح از یک وسیله برقی عمر مفید آن را افزایش می دهد در مورد هود آشپزخانه، یکی از دغدغه ها حفاظت از موتور آن است. این وظیفه به عهده فیلتر هود است. کمپانی آروما در هود کنترل دار آروما D1013N از فیلتر آلومینیومی سه لایه ی مغناطیسی استفاده کرده است. فیلتر آلومینیومی در جذب ذرات چربی، گرد و غبار و… که در هوا وجود دارند قدرت بالایی دارد. روش نصب این فیلتر در هود به آسان ترین شکل ممکن است. قاب این فیلتر، خاصیت آهنربایی دارد و به راحتی به بدنه ی هود وصل می شود. از مزایای این فیلتر می‌توان به استفاده طولانی مدت از آن برای تصفیه ی هوا و همچنین قابل شست و شو بودن آن اشاره کرد.

توضیحات تکمیلی

رنگ

نوع هود

شومینه‌ای

سایز هود

90 سانتی متر

فیلتر

آلومینیومی

قدرت مکش

1000 متر مکعب

میزان صدا

بی صدا

صفحه کلید

لمسی

سنسور

دارد

کنترل

ندارد

تایمر

ندارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

هود آروما مدل AR-D-1013-F
هود آروما مدل AR-D-1013-F
ناموجود
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن