هود آروما مدل AR-D-1010-N

دسته: برند: آروما
ویژگی‌ها
رنگ: استیل_مشکی
نوع هود: شومینه‌ای
سایز هود: 90 سانتی متر
فیلتر: آلومینیومی
قدرت مکش: 1000 متر مکعب
میزان صدا: کاملا بی صدا
صفحه کلید: لمسی
سنسور: دارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

به آشپزخانه رفته اید تا یک لیوان شربت برای مهمانتان ببرید. چه چیزی توجه شما را جلب کرده است؟ هنوز بوی غذای ظهر در آشپزخانه پیچیده! بوی ماهی! چطور حواستان به این موضوع نبوده؟ حالا باید چه کار کنید تا بوی نامطبوعی که در آشپزخانه و خانه تان پیچیده را در کمترین زمان ممکن از بین ببرید! کاش یک هود با مکش قوی داشتید! هودی که ظرف چند دقیقه هوای آشپزخانه را تر و تازه می کرد!

ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است! همین حالا دست به کار شوید!

مهم ترین بخش یا به عبارتی قلب یک هود، موتور آن است. هود زیبای آروما D1010N در رده ی هودهای موتور فلزی قرار دارد. این نسل از موتورها دارای پوشش فلزی هستند و پروانه ی درون آن‌ها نیز فلزی است. موتور توربو دارای دو فن است که قدرت مکش آن را تا 1000 متر مکعب در ساعت افزایش داده است. این مکشِ فوق العاده، هود بی صدای آروما D1010N را از بهترین و قوی ترین هودهای موجود در بازار کرده است و در عرض کمتر از 3 دقیقه، آشپزخانه ی 12 متر مربعی شما را تهویه می کند.

همچنین این موتور فلزی هنگام استفاده سر و صدای محسوسی ندارد و شما متوجه صدای موتور هود نمی‌شوید. به همین دلیل هود با مکش قوی آروما D1010N را سوپر سایلنت می گویند. بدیهی است هر هود بی صدا و با مکش قوی طرفداران زیادی دارد!

برای این هود، 4 دور موتور در نظر گرفته شده است. شما می توانید با توجه به مکش مورد نیاز، یکی از حالت های کم، متوسط، زیاد و خیلی زیاد را انتخاب کنید.

هود با کیفیت آروما D1010N به طور مورب در بالای اجاق گاز قرار می گیرد و از دو صفحه ی جلویی و عقبی تشکیل شده است. صفحه ی جلویی درب هود بوده، توسط جکی که زیر آن قرار دارد به سمت بالا حرکت می کند. صفحه ی عقبی بر روی بدنه ی هود نصب شده و دارای جنس استیل است. اطمینان از کیفیت هر دو قسمت، حق شماست زیرا هود مرتب در معرض بخارها و گازهای ناشی از پخت و پز است و موضوعات زیر باعث نگرانی در مورد آن می شود:

شکستن شیشه به خاطر حرارت
سطح جلویی هود ایرانی آروما D1010N از شیشه ی سکوریت مشکی ساخته شده است که منجر به نشکن شدن آن می شود. زیرا شیشه های سکوریت در کوره تا دمای 800 درجه حرارت می بینند و در مقابل حرارت تا دمای 300 درجه سانتی گراد مقاوم می شوند.

تمیز کردن قسمت شیشه ای به خاطر چربی انباشته روی آن
این کار با استفاده از یک اسپری و یک دستمال به راحتی انجام می شود.

زنگ زدگی و خوردگی بخش استیل
استیل به کار رفته در هود مورب آروما D1010N استیل 304 است که در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم است.

حفظ درخشندگی و زیبایی قسمت استیل هود استاندارد آروما D1010N
این استیل ضد لک است یعنی با تماس دست شما، اثر انگشتی باقی نمی ماند و بدون اینکه مکررا سطح استیل را دستمال بکشید، ظاهری تمیز، براق و بهداشتی خواهد داشت.

هود دکوراتیو آروما D1010N را می‌توان به عنوان یکی از زیباترین و کم صداترین انواع هود که برای تهویه ی هوای خانه و آشپزخانه ارائه شده است در نظر گرفت. بدنه‌ی دو رنگ هود با مکش قوی آروما D1010N که از جنس استیل ضد لک و شیشه ی مشکی است و طراحی مورب این هود، در همان نگاه اول نظر خریداران را به خود جلب می کند. دو رنگ بودن هود آشپزخانه آروما D1010N امکان می دهد با هر دکوراسیونی هماهنگ شود و مکمل زیبایی آشپزخانه ی شما باشد.

هود مقرون به صرفه آروما D1010N با عرض 90 سانتی متری ساخته شده است. اگر آشپزخانه ی منزلتان کوچک است و ترجیح می‌دهید یک هود با ابعاد مناسب تهیه کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم هود D 1011 آروما به عرض60 سانتی متر را خریداری کنید.

صفحه کلیدی که برای هود شیب دار آروما D1010N در نظر گرفته شده، امکان کنترل عملکرد هود را به بهترین نحو برای شما فراهم می‌کند. یکی از تفاوت های صفحه کلید مکانیکی با صفحه کلید لمسی این است که در صفحه کلید مکانیکی، احتمال شکستن دکمه ها یا خرابی کلیدها وجود دارد ولی در صفحه کلید لمسی تنها یک سطح شیشه ای را لمس می کنید و فشاری روی کلید وارد نمی شود که باعث خرابی صفحه کلید شود. همچنین صفحه کلید لمسی ظاهر هود را شکیل تر و مدرن تر می کند.

شما بعد از طی کردن مراحل اولیه ی آشپزی، غذا را روی اجاق گاز می گذارید تا بپزد و خودتان به سراغ کارهای دیگرتان می روید. در این وضعیت هود آروما مدل D1010N می تواند به خودیِ خود شرایط را کنترل کند. چگونه؟ هود استاندارد آروما D1010N دارای حسگر دود و دماست.این حسگر در اثر تغییراتی که در هوای محیط به وجود می ­آید فعال می‌شود. به محض این که گازهای سمی در فضای آشپزخانه منتشر شود یا دود حاصل از سوختن، در هوای اطراف هود تشخیص داده شود، حسگر دود و دما فعال می‌شود و کلیه ی بوها را به خارج از آشپزخانه هدایت می‌کند. برای استفاده از این حسگر کافیست هود را در حالت AUTO قرار دهید.

یکی از دغدغه ها هنگام خرید هود آشپزخانه، حفاظت از موتور آن به منظور طولانی تر شدن عمر مفید آن است. این کار توسط فیلتر انجام می شود.کمپانی آروما در هود موتور توربوی آروما D1010N از فیلتر آلومینیومی سه لایه ی مغناطیسی استفاده کرده است. فیلتر آلومینیومی در جذب ذرات چربی، گرد و غبار و… که در هوا وجود دارند قدرت بالایی دارد. روش نصب این فیلتر در هود به آسان ترین شکل ممکن است. قاب این فیلتر، خاصیت آهنربایی دارد و به راحتی به بدنه ی هود وصل می شود. از مزایای این فیلتر می‌توان به استفاده طولانی مدت از آن برای تصفیه ی هوا و همچنین قابل شستشو بودن آن اشاره کرد. با وجود چنین فیلتری، موتور هود شما کاملا در امان خواهد بود.

وقتی در کنار اجاق گاز ایستاده اید و می خواهید رنگ و وضعیت غذایتان را چک کنید لامپ های زیر هود به کار می آیند. در زیر هود شیشه- استیل آروما D1010N دو لامپ SMD قرار دارد که مصرف برق بسیار کم و نور خوبی دارند.

هود داخلی آروما D1010N به همراه یک ریموت کنترل ارائه شده است. این موضوع از دو لحاظ ارزشمند است: شما از هر جای خانه یا آشپزخانه می توانید تنظیمات هود را تغییر دهید و دیگر این که لازم نیست برای هر بار روشن یا خاموش کردن هود، پنل آن را لمس کنید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

استیل_مشکی

نوع هود

شومینه‌ای

سایز هود

90 سانتی متر

فیلتر

آلومینیومی

قدرت مکش

1000 متر مکعب

میزان صدا

کاملا بی صدا

صفحه کلید

لمسی

سنسور

دارد

کنترل

دارد

تایمر

دارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

هود آروما مدل AR-D-1010-N
هود آروما مدل AR-D-1010-N
ناموجود
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن