هود آروما مدل دکوراتیو Decorative

دسته: برند: آروما
ویژگی‌ها
رنگ:
نوع هود: شومینه فلت
سایز هود: 90 سانتی متر
فیلتر: آلومینیومی چند لایه
قدرت مکش: 1000 متر مکعب
صدا: سوپر سایلنت
صفحه کلید: لمسی
حسگر دود و حرارت: دارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

چرا از روشن کردن هود آشپزخانه ی خود طفره می روید؟ آیا صدای زیاد آن شما را آزار می دهد؟ آیا مکش ضعیف هود قدیمی تان شما را کلافه می کند و عملا هودی بلا استفاده دارید؟ هودتان حس کهنه بودن و قدیمی شدن را به شما القا می کند؟

دست بجنبانید و از این همه کلافگی خود را نجات دهید.

هودی بخرید که هم مکش خوب با صدای بسیار کم داشته باشد و هم حس زیبایی و نشاط را به آشپزخانه ی شما بیاورد.

ما این هود زیبا و پرکاربرد را به شما معرفی می کنیم.

هود آروما دکوراتیو که هودی 90 سانتی متری است. این هود زیبا برای اجاق گاز هایی با 5 و یا حتی 6 شعله بسیار مناسب است.

درست است هود آروما Decorative از آن هود های آشپزخانه ای است که نمی توان از آن دل کند. این هود از شیشه و استیل ساخته شده است.

شیشه ی بکار رفته در این هود زیبا مشکی و از جنس سکوریت می باشد. شیشه ی سکوریت در کارخانجات و کوره های مخصوص تا دمای 800 درجه سانتی گراد حرارت می بیند و به یکباره سرد می شود. این مراحل باعث می گردد که این نوع شیشه به شیشه ای مقاوم در برابر شوک حرارتی و دمای بالا تا 300 درجه ی سلسیوس تبدیل شود. از طرفی اگر به احتمال بسیار پایین این شیشه بشکند، ذرات آن مانند شن ریزه خرد شده و به اطراف پرتاب نمی شوند و ایمنی شما و خانواده یتان تضمین می کند.

استیل بکار رفته درهود دکوراتیو آروما نیز از نوع استیل با کیفیت 304 است. این استیل از آلیاژه ترکیبی با کروم و نیکل ساخته شده است که باعث می شود این فلز در برابر زنگ زدگی و خوردگی بسیار مقاوم باشد.

در هود شیک و زیبای آروما Decorative جایگاهی برای قرار دادن وسایل دکوری تعبیه شده است. شما می توانید برای زینت دادن به آشپزخانه ی خود از این قسمت هود استفاده کنید و وسایلی را که دوست دارید دیده شود در این قسمت قرار دهید تا زمانی که در آشپزخانه هستید از زیبایی آن هم لذت ببرید.

مکش خوب هود ها بر عهده موتور آنهاست. موتور هود آروما دکوراتیو، موتوری کاملا فلزی است؛ یعنی هم بدنه و هم پروانه های آن از فلز است که در برابر حرارت بالا بسیار مقاوم هستند و تغییر شکل و فرم نخواهند داد.

این موتور قوی از نوع توربو می باشد یعنی دارای 2 پروانه برای مکش بهتر و قوی تر است پس شما با وجود هود Decorative آروما مکش فوق العاده 1000 متر مکعب در ساعت را تجربه خواهید کرد.

این موتور قوی و پرقدرت را می توانید در چهار حالت تنظیم کنید از سطح پایین تا دور 4 که آخرین قدرت مکش آن است.

برای محافظت از هود آروما مدل Decorative، فیلتر های آلومینیومی چند لایه و مگنتی استفاده شده است. این فیلترهای آلومینیومی مانع ورود ذرات چربی معلق در هوا به داخل هود و در نتیجه به داخل موتور آن می شوند. اما پس از مدتی بر اثر تجمع چربی ها بر روی این فیلتر چند لایه ممکن است از کیفیت این فیلتر ها کاسته شود، اما نگران نباشید کافی است این فیلترها را شسته و تمیز کنید. برای تمیز کردن این فیلتر ها می توانید از ماشین ظرفشویی نیز استفاده کنید.

درکنار زیبایی خاص و مکش قوی این هود زیبا لازم است با مزایای دیگر آن نیز آشنا شوید تا بتوانید بهترین استفاده را از امکانات جانبی هود Decorative آروما ببرید.

این هود خاص و شیک دارای صفحه نمایش است که وضعیت هود را برای شما نمایان می کند.

هود دکوراتیو آروما درارای سنسور حرارت و دود است. کافی است هود شما در حالت استند بای قرار داشته باشد تا بصورت اتوماتیک در مواقع لزوم روشن شود.

دکمه های این هود پرکاربرد لمسی است پس از تجمع چربی در اطراف دکمه ها خبری نخواهد بود.

هود Decorative آروما دارای ریموت کنترل است تا لازم نباشد برای تنظیم، خود را به نزدیک آن برسانید.

این هود شومینه ای دارای تنظیم زمان برای خاموش شدن اتوماتیک است. کافی است زمانی را که برای تهویه هوا لازم است، به آن بدهید و به کارهای دیگر خود مشغول شوید. این هود فوق العاده در زمان مشخص شده کار خود را به اتمام می رساند.

در زیر هود آروما مدل دکوراتیو، لامپ های SMD تعبیه شده است تا بتوانید نور کافی بر روی اجاق گاز خود داشته باشید و از آشپزی خود لذت بیشتری ببرید

توضیحات تکمیلی

رنگ

نوع هود

شومینه فلت

سایز هود

90 سانتی متر

فیلتر

آلومینیومی چند لایه

قدرت مکش

1000 متر مکعب

صدا

سوپر سایلنت

صفحه کلید

لمسی

حسگر دود و حرارت

دارد

کنترل

دارد

تایمر

ندارد

سنسور

دارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

هود آروما مدل دکوراتیو Decorative
هود آروما مدل دکوراتیو Decorative
ناموجود
preloader
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن