هود گوفر مدل کالیما Calima شیشه رفلکس

دسته: برند: گوفر
ویژگی‌ها
رنگ:
نوع هود: شومینه‌ای
سایز هود: 90 سانتی متر
تعداد موتور: یک عدد
قدرت مکش: 700متر مکعب بر ساعت
میزان صدا: کم صدا
صفحه کلید: لمسی
نوع فیلتر: آلومینیومی قابل شستشو
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
5,818,000تومان

توضیحات

در زندگی امروزی، هود نقش مهمی در خانه و آشپزخانه دارد و استفاده از آن با توجه به زندگی‌های آپارتمان نشینی و لزوم از بین بردن بوهای مزاحم، کار مهمی است. هود گوفر مدل کالیما Calima یکی از زیباترین انواع هودهای مورب از نوع شومینه‌ای است که علاوه بر حفظ سلامت آشپزخانه‌تان و خلاص شدن از بوهای مزاحم، به تکامل زیبایی آشپزخانه شما نیز کمک می‌کند و به دلیل ظاهر زیبا و جذاب خود دکوراسیون شما را چشم نواز خواهد کرد. هود گوفر مدل کالیما Calima به دلیل طراحی ارگونومیک، زیبایی چشم نوازی دارند. علاوه بر زیبایی هودهای مورب، دلیل اصلی مورب بودن آن توسط سازنده‌ها جذب بالای دودهای اطراف است چراکه این دستگاه با داشتن زاویه 45 درجه صرفا دودها و بوهای نزدیک گاز را جذب نمی‌کند بلکه همه دودهای اطراف را نیز وارد خود خواهد کرد. با توضیحاتی که داده شد بدون شک دریافته‌اید که برای انتخاب نوع هود خود باید بر اساس شرایط و امکانات این کار را انجام دهید. ما در ادامه این مقاله به توضیح دیگر امکانات هود گوفر پرداخته‌ایم و با توجه به مقایسه آن با دیگر انواع هودها می‌توانید بر حسب نیاز خود به خرید آن اقدام کنید.

طراحی و ساخت هود گوفر مدل کالیما Calima به صورتی است به دلیل مورب بودن آن سایه‌ای روی اجاق گازتان نخواهد افتاد و دید کامل از اجاق خواهید داشت همچنین امکان برخورد سر با آن بسیار کم است. علاوه بر آن حتی در صورت برخورد سر با این دستگاه، به دلیل منحنی بودن گوشه‌های آن مشکل خاصی برای کاربر به وجود نخواهد آمد و خطری نخواهد داشت. این دستگاه که از شیشه رفلکس ساخته شده است، قدرت انتخاب خریدار را بالا می‌برد و به راحتی می‌تواند آن را با رنگ دکوراسیون آشپزخانه خود ست کند.

این دستگاه دارای سایز 90 سانتی متر است و این مسئله به این معناست که برای گازهای سایز 90 و کوچکتر مناسب است. البته باید فضای کافی بین کابینت‌ها را برای جایگذاری این هود طراحی کرده باشید که نصب آن دچار مشکل نشود. پنل تنظیمات روی بدنه آن قرار گرفته است و کارکرد لمسی دارد.

این دستگاه دارای صفحه نمایش است که خاموش یا روشن بودن، دور موتور، تایمر، سیستم روشنایی و … را نشان می‌دهد. صفحه نمایش هود گوفر مدل کالیما Calima پنل تنظیماتی از نوع لمسی دارد. لمسی بودن صفحه نمایش این هود امکان کاربری راحت‌تری را می‌دهد و تنها با لمس آن می‌توانیدت تنظیمات هود آشپزخانه را انجام دهید.

هود گوفر مدل کالیما Calima مطابق با آخرین فناوری‌ها است و نکات زیادی در آن رعایت شده است که شامل: لامپ، سیستم تهویه هوا، ریموت کنترل، صفحه نمایش لمسی، سیستم مکش محیطی، تایمر و موتور توربوی ایتالیایی اشاره کرد که همه اینها از ویژگی‌های فنی این دستگاه است. این دستگاه همچنین دارای برچسب مصرف انرژی A است که موجب می‌شود شما بتوانید در مصرف برق و هزینه‌ها صرفه جویی کنید.

فیلتر آلومینیومی یکی از مزایای است که این دستگاه دارد چرا که این نوع فیلتر قابل شستشو است و از بهترین نوع فیلتر است. نکته دیگری که وجود دارد قابلیت نصب فیلتر ذغالی بر روی این دستگاه است به گونه‌ای که موجب می‌شود جذب آلودگی‌ها بهتر صورت بگیرد. به عبارت دیگر بر روی هود گوفر مدل کالیما Calima می‌توانید به فیلتر ذغالی نصب کرده چراکه این نوع فیلتر به خوبی گرد و خاک و انواع آلودگی را به خود جذب می‌کند در نتیجه اگر در شهرهای شلوغ که آلودگی زیاد است زندگی می‌کنید، فیلتر ذغالی به خوبی مشکل شما را حل خواهد کرد.

مهمترین قسمت یک هود بدون شک موتور آن است که باید قوی و مقاوم باشد تا زود مستهلک نشده و عمر آن کم نباشد. هود گوفر مدل کالیما Calimaمانند دیگر محصولات گوفر، دارای موتور توربو است که این موتور از تکنولوژی‌های کشور ایتالیا است. مواد اولیه سازنده این موتور پروپیلن الیافدار است که دارای ویژگی سبکی و مقاوت بالا است و موجب می‌شود قدرت چرخش موتور بالا برود. قدرت مکش این این موتور 700 متر مکعب است و توان مصرفی آن 140 وات است که موجب می‌شود کارایی آن بالا باشد. این موتور دود را با قدرت بالا به درون خود می‌کشد و با دهانه به قطر 15 سانتی متر که دارد تمامی دود را خارج می‌کند. پروانه و حلزونی موتور این دستگاه بسیار کم صدا است و فقط 63 دسی بل است که قادر به تحمل دمای 155 درجه سانتی گراد است.

قدرت مکش این دستگاه بسیار بالا بوده و 700 متر مکعب بر ساعت است. این دستگاه می‌تواند مقدار 700 متر مکعب، گاز را در ساعت به طرف خود بکشد. این کار که توسط موتور انجام می‌شود در این دستگاه بسیار کم صدات است چرا که پوسته موتور آن پلاستیک است و موجب می‌شود که صدای کمی تولید شود چراکه چرخش پلاستیک کم وزن و بی‌صدا است به همین دلیل صدایی که این از این دستگاه خارج می‌شود تنها 63 دسی بل است و صدایی بسیار کم است. در پوسته موتور این مدل، از پلاستیکی مخصوص به نام پروپیلن الیافدار استفاده کرده که به کاهش صدا کمک بسیاری کرده است. از طرفی این جنس نسوز بوده و در مقابل حرارت بالا مقاوم است.

سیستم روشنایی هود گوفر مدل کالیما Calima مانند دیگر هودها با چراغ است. برای روشن کردن سطح اجاق‌گاز و ظروف روی آن می‌توان از سیستم روشنایی هود هم که شامل دو چراغ SMD در قسمت زیرین آن است بهره برد. موتور این دستگاه قابلیت کارکرد در 3 دور را داراست. این بدان معنی است که می‌توان از این دستگاه در 3 سرعت مختلف استفاده کرد. هود گوفر مدل کالیما Calima با طراحی شومینه‌ای از مدل های خاص هود‌های آشپزخانه گوفر است که از نظر کیفیت در سطح بالایی بوده و از نظر طراحی و زیبایی حرف اول را می‌زند. فیلترهایی که در هود تعبیه شده باعث می‌شوند هود عملکرد بهتر و همچنین عمر بالاتری داشته باشد. اگر هود موربی که انتخاب کردید فیلتر آلومینیومی دارد هر از چندگاهی با آب ولرم و صابون این فیلترها را تمیز کنید. این هود از نوع مورب بوده و حداکثر صدای آن 63 دسی بل است این یعنی صدای بسیار کمی دارد که هود کم صدایی به حساب می‌آید. قدرت جذب این دستگاه برابر با 700 متر مکعب بر ساعت است که به سرعت هرچه تمام آلاینده‌های هوای آشپزخانه شما را خارج میکند فیلتر این هود نیز از نوع آلومینیومی است. برای اینکه هود مورب مکش بهتری داشته باشد درب آن را باز کنید. اگر از مدل‌های جک دار خریداری کنید باز و بسته کردن درب هود آسانتر خواهد بود.

صدای کم، موتور توربو ایتالیایی، ظاهر زیبا، تایمر، کیفیت عالی، ریموت کنترل، فیلتر قابل شستشو، لامپ کم مصرف SMD، سنسور تشخیص دود، خاموشی خودکار، نمایش علایم دیجیتال، قدرت مکش خوب، ۳ دور کارکرد موتور همه و همه از ویژگی‌های هود آشپزخانه گوفر مدل کالیما Calima است که خریداران را به سمت تهیه این هود جذب کرده و موجب کیفیت بالای آن شده است. صدای هود در حد معقول بوده و در سرعت‌بالا برای استفاده کم مدت چندان آزاردهنده نیست و این را مدیون پروانه و حلزونی موتور بسیار کم‌صدای استفاده ‌شده در دستگاه است. لوله نمای این محصول به صورت حلزونی است.

توضیحات تکمیلی

رنگ

نوع هود

شومینه‌ای

سایز هود

90 سانتی متر

تعداد موتور

یک عدد

قدرت مکش

700متر مکعب بر ساعت

میزان صدا

کم صدا

صفحه کلید

لمسی

نوع فیلتر

آلومینیومی قابل شستشو

کنترل از راه دور

دارد

ریموت کنترل

دارد

فیلتر ذغالی

دارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

هود گوفر مدل کالیما Calima شیشه رفلکس
هود گوفر مدل کالیما Calima شیشه رفلکس
5,818,000تومان
preloader
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن