هود میلان مدل آرام زه طلایی

دسته: برند: میلان
ویژگی‌ها
ابعاد: 90 سانتیمتر
نوع هود: مورب
جنس: شیشه مشکی و فلز طلایی
دور موتور: 4 دور توربو
نوع فیلتر: آلومينيومي 3 لایه
قدرت مکش هوا: 800 مترمکعب بر ساعت
میزان تولید صدا: کمتر از 59 دسیبل
روشنایی: هالوژن خطی SMD
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

هود میلان مدل آرام زه طلایی از سری هود های آشپزخانه شرکت میلان (میلاد) می باشد که در رده ی هود مورب قرار می گیرد. ما در ادامه به معرفی کوتاهی از برند میلان، انواع هود آشپزخانه میلان و بررسی تخصصی مدل نام برده می پردازیم .

گروه تولیدی میلان برنز سینا با نام تجاری میلاد فعالیت خود در زمینه تولید انواع تجهیزات آشپزخانه اعم از اجاق گاز صفحه ای، سینک ظرفشویی، هود آشپزخانه، فر توکار و شیرآلات بهداشتی را از سال 1391 آغاز نموده است.
تولیدات این شرکت بر مبنای طراحی فنی و مهندسی با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا با زیبایی منحصر به فرد خود، مناسب برای انواع آشپزخانه های ایرانی می باشد. با توجه به کیفیت بالای محصولات میلان، این شرکت در راستای حمایت از اقتصاد خانوار های ایرانی؛ اقدام به عرضه محصولات خود با قیمت بسیار مناسب و کاملا اقتصادی در بازار ایران نموده است.
میلان همواره مهمترین هدف خود را مشتری مداری و ارائه خدمات نوین و به روز در جهت رفاه حال مشتریان عزیز اعلام می دارد.

هود آشپزخانه میلان در انواع شومینه ای، مورب و مخفی از جنس استیل، شیشه-استیل و شیشه در رنگ های مشکی و سفید تولید می شود. موتور هود های میلان مجهز به فناوری ترموگارد است. عملکرد ترموگارد هود به گونه ایست که با بالا رفتن دمای موتور، ترموگارد فعال شده و موتور خاموش می گردد تا از هرگونه آتش سوزی جلوگیری شود. پس از خنک شدن موتور، مجدد هود روشن می شود و شروع به کار می کند.
جنس موتور هود میلان به دو گروه موتور با پوسته و پروانه پلاستیکی و موتور با پوسته و پروانه فلزی دسته بندی می شود که هر دو مورد کاملا غیر قابل اشتعال می باشند.
از مهمترین ویژگی های هود میلان که موجب برتری کیفیت آن نسبت به سایر برند های داخلی می گردد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
– شیشه های به کار رفته در نمای هود دارای ضخامت 5 میلیمتری است . همین امر موجب بالاتر رفتن مقاومت شیشه در برابر ضربه و حرارت می گردد.
– فیلتر آلومینیومی هود توسط شرکت میلان تولید می شود. این فیلتر ها به صورت سه لایه با قطر توری 0.5 میلیمتر می باشند. که مقاومت در برابر حرارت گاز را بیشتر کرده و از ورود چربی ها و روغن به درون هود و آسیب به موتور جلوگیری می کند.
– بهره گیری از هالوژن های خطی 20 سانتی متری در هود ها که سبب روشنایی کامل گردیده است . این هالوژن ها توسط شرکت میلان طراحی و تولید می شوند.
– به کار بردن موتور های پلاستیکی نسوز مجهز به دو پروانه در هود میلان از دیگر ویژگی های بارز این هود ها می باشد . وجود موتورهای دو پروانه ای موجب شده تا قدرت مکش در هود میلان به طور چشمگیری افزایش یابد.
– میزان تولید صدار در این هود 59 دسیبل است. که این میزان از بالاترین اندازه ی معیار استاندارد کمتر بوده و همین امر هود میلان را به کم صدا ترین هود موجود در بازار تبدیل کرده است.

هود میلان مدل آرام زه طلایی از انواع هود مورب به شمار می آید. این هود با نمای شیشه مشکی (مقاوم در برابر ضربه و حرارت) و فلز طلایی دارای موتور پروانه پلاستیکی نسوز مجهز به دو پروانه و عرض 90 سانتیمتری تولید می شود. هود مورب میلان مجهز به موتور چهار دور توربو با قدرت مکش 800 متر مکعب و تولید صدای 59 دسیبل است.
دیگر امکانات هود میلان مدل آرام زه طلایی شامل : سیستم کنترل از راه دور، سیستم زمان بندی، صفحه نمایش دیجیتال به همراه کلیدهای لمسی و سنسور دود و دما می باشد.
نصب هود مورب میلان دقیقا بالای اجاق گاز صورت میگیرد و نمای آن شیب دار است.
فروشگاه مرکزی میلان همواره در تلاش است که امکان خرید انواع هود مورب میلان با بهترین قیمت بازار را برای شما مشتریان گرامی فراهم آورد.
انواع هود آشپزخانه میلان دارای استاندارد ملی و گارانتی 18 ماه می باشند. به خاطر داشته باشید که نصب انواع محصولات میلان باید توسط نصاب و متخصصین شرکت میلان که در سراسر کشور فعالیت دارند، انجام پذیرد. همچنین زمان شروع گارانتی هود های آشپزخانه میلان از تاریخ نصب محصول محاسبه می گردد.

توضیحات تکمیلی

ابعاد

90 سانتیمتر

نوع هود

مورب

جنس

شیشه مشکی و فلز طلایی

دور موتور

4 دور توربو

نوع فیلتر

آلومينيومي 3 لایه

قدرت مکش هوا

800 مترمکعب بر ساعت

میزان تولید صدا

کمتر از 59 دسیبل

روشنایی

هالوژن خطی SMD

کلیدها

لمسی

صفحه نمایش

دیجیتال

ریموت کنترل

دارد

تکنولوژی سنسور

دارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

هود میلان مدل آرام زه طلایی
هود میلان مدل آرام زه طلایی
ناموجود
preloader
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن