هود بورنیک مدل ماهک (Mahak F)

ویژگی‌ها
رنگ:
نوع هود: مورب
سایز هود: 60 سانتی متر
تعداد دور موتور عادی: 4
صفحه نمایش: دارد
نوع کلید: فشاری
تعداد موتور: یک عدد
حسگر دود: ندارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

برای بسیاری از افراد، خرید یک محصول باکیفیت و مرغوب حائز اهمیت بوده و از طرفی نیز تامین بودجه برای خرید چنین محصولی ممکن است کمی دشوار بنظر برسد. اما امروز، در این مقاله قصد داریم تا در خصوص محصولی با شما سخن بگوئیم که علاوه بر داشتن قابلیتهای بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

هود مورب بورنیک مدل ماهک از نمونه تولیدات شرکت معتبر آروما با برند بورنیک می باشد. هود بورنیک در مدلهای مختلف و با توجه به سلایق مختلف تولید می گردد. یکی از مدلهایی که امروزه بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته، هود مورب یا دکوراتیو است که به دلیل نوع طراحی شیب دار، هم فضای بیشتری از بالای اجاق گاز در اختیار آشپز خواهد بود و هم میزان مکش بوی غذا به درستی انجام خواهد گرفت.

باکیفیت بودن جنس بدنه محصول و به خصوص محصولی مانند هود آشپزخانه، همواره حائز اهمیت و مهم بوده است. به این دلیل که هود مورب بورنیک مدل ماهک، اغلب در محیطی است که در معرض گرما و حرارت شعله ها بوده و بنابراین نیاز به استفاده از موادی درجه یک برای جنس بدنه هود خواهد بود.

همچنان که این امکان و ویژگی مهم در هود شیشه ای مدل ماهک بورنیک با ابعاد 60 سانتی متری، به خوبی حفظ شده است. همانطور که در شکل مرتبط با این هود ملاحظه می نمائید، جنس بدنۀ هود از شیشه مشکی می باشد که به این نوع شیشه ها اصطلاحاً شیشه سکوریت گفته می شود.

مزیت مهم این شیشه ها، استحکام در برابر دمای بالای 250 درجه سانتیگراد و ضربه پذیری خواهد بود. با این شرایط شما هرگز شاهد تغییر شکل ظاهری هود در طول سالها استفاده نخواهید شد.

هود بورنیک مدل سامان یکی دیگر از مدلهایی است که در صورت تمایل می توانید در کنار این هود به ویژگی های آن نیز توجه کرده و با مقایسه این دو محصول گزینه نهایی برای خرید را انتخاب کنید.

هنگام فعالیت هود، اکثر افراد از ایجاد صدای بلند و گاهاً ناهنجار هود آشپزخانه احساس نارضایتی و گله مندی می کنند. همچنین ممکن است با مشکل دیگری مانند عدم تهویه صحیح بوی غذا نیز روبرو شوند که در نتیجه مواجه با این دو مشکل، می تواند انگیزۀ آنها را برای استفاده از هود کمتر و کمتر کند.

اما شما با خرید هود دکوراتیو بورنیک مدل ماهک، به ندرت با چنین شرایطی روبرو خواهید شد. دلیل این اتفاق خوشایند استفاده از موتوری است که با بدنه فلزی و مقاوم و البته قدرت مکش بالا، می تواند به خوبی از عهدۀ تهویه هوای آشپزخانه بر بیاید.

از سوی دیگر در این موتور امکان تنظیم در 4 دور مختلف را نیز دارد. بنابراین برای اینکه سرعت مکش را از دور کند به دور تند تنظیم کنید، کافی است صفحه کلید مکانیکی هود مورب بورنیک مدل ماهک استفاده کنید.

اما ناگفته نماند آنچه باعث می گردد تا موتور هود کج دار بورنیک مدل کیمیا به خوبی فعالیت کند، فیلتر آلومینیومی بکار رفته در هود می باشد. این فیلترها به دلیل ویژگی چندلایگی که دارند، مانع از جذب ذرات روغنی و گرد و غبار به درون موتور شده و در نتیجه روند درست تهویه هوا توسط هود به خوبی اتفاق خواهد افتاد.

توضیحات تکمیلی

رنگ

نوع هود

مورب

سایز هود

60 سانتی متر

تعداد دور موتور عادی

4

صفحه نمایش

دارد

نوع کلید

فشاری

تعداد موتور

یک عدد

حسگر دود

ندارد

حسگر حرارت

ندارد

کنترل از راه دور

ندارد

روشنایی

دارد

ارتفاع قابل‌تنظیم پوشش دودکش

دارد

امکان خاموش شدن خودکار

ندارد

درب

دارد

نحوه‌ی باز شدن درب

دستی

قطر دهانه خروجی هوا

15

نوع فیلتر

آلومینیومی

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

هود بورنیک مدل ماهک (Mahak F)
هود بورنیک مدل ماهک (Mahak F)
ناموجود
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن