هود بورنیک مدل سامان (Saman F)

ویژگی‌ها
رنگ:
نوع هود: مورب
سایز هود: 90 سانتی متر
تعداد دور موتور عادی: 4
صفحه نمایش: ندارد
نوع کلید: فشاری
تعداد موتور: یک عدد
حسگر دود: ندارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

هود آشپزخانه یکی از محصولات پر استقبالی است که امروزه در بسیاری از خانه ها موجود است. دلیل این استقبال نیز نوع طراحی آشپزخانه ها و مدرن بودن این طراحی هاست ضمن آنکه نزدیکی آشپزخانه به قسمت های دیگر خانه، باعث می شود تا استفاده از هود به عنوان تهویه کنندۀ هوای آشپزخانه کاملاً لازم و ضروری باشد.

در این میان خرید هود آشپزخانه با امکانات و قابلیتهای مناسب بسیار حائز اهمیت خواهد شد. یکی از نمونه هودهای آشپزخانه ای که امروزه مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است، هود مورب بورنیک مدل سامان می باشد.

هودهای تولید شده توسط شرکت آروما، از مزایایی برخوردارند که بیشتر مصرف کنندگان و طرفداران این برند، ترجیح می دهند خرید هیچ محصولی را به غیر از محصولات آروما، انجام ندهند. در حقیقت، دلیل این استقبال و وفاداری به برند معتبر آروما، کیفیت و مرغوب بودن محصول است. کیفیتی که در نوع قطعات بکار رفته در ساخت هود کج دار مدل سامان بورنیک نهفته است و ما قصد داریم تا در این مقاله به طور شفاف و مفصل در خصوص آنها برای شما مطالبی را عنوان کنیم.

در ابتدا بهتر است به مزیت طراحی مورب، هود بورنیک بپردازیم. این نوع طراحی باعث می شود تا علاوه بر دسترسی بیشتر به فضای بالای اجاق گاز و نظارت بهتر به غذاها، مکش بوی غذا توسط هود نیز به خوبی از سوی هود 90 سانتی متری بورنیک مدل سامان به خوبی صورت بگیرد. بعلاوه اینکه مشکی بودن شیشه در کنار این نوع طراحی به زیباتر دیده شدن محیط آشپزخانه نیز کمک شایانی خواهد کرد.

شن کردن هود، گاهی اوقات باعث گله مندی اعضای خانواده و اغلب، خودمان می شود. به این دلیل که ممکن است همراه با فعالیت هود، صدای بلندی نیز تولید شود. برای اینکه از این شرایط به دور باشیم و از خرید محصولی مانند هود آشپزخانه احساس رضایت داشته باشیم، بهتر است خرید هود کج دار بورنیک مدل سامان را در اولویت خرید خود قرار دهیم.

هود شیب دار بورنیک مدل سامان، با داشتن موتور فلزی که از قدرت مکش بالایی نیز برخوردار است، می تواند در کمتر از 5 دقیقه هوای آشپزخانه را تهویه کرده و لذت طبخ غذاهای مختلف را به شما القا کند. با این شرط که شما نیز به ندرت با تولید صدای بلند از سوی هود کم صدا بورنیک مدل سامان روبرو خواهید شد.

ضمن آنکه شما می توانید برای تنظیم سرعت دور موتور، از صفحه کلید مکانیکی هود استفاده کرده و از دور کند (1) تا دور تند (4) تنظیمات موردنظر را اِعمال کنید.

در این قسمت به ویژگی های مهم دیگر هود دکوراتیو بورنیک مدل سامان خواهیم پرداخت.

یکی از مزایای مهم این هود، جنس بدنه و شیشه ای است که در ساخت آن استفاده شده است. این نوع شیشه ها که به شیشه سکوریت نیز معروفند به دلیل مقاوم بودن در برابر دمای 300 درجه سانتیگراد می توانند سالهای سال بدون هیچگونه تغییری در شکل ظاهری شان، به فعالیت خود ادامه دهند.

ضمن آنکه این شیشه ها در برابر ضربه نیز مستحکم بوده و با برخورد اشیا، به چندپارگی و خرد شدن تبدیل نمی شوند و فقط در نقطه ای که ضربه وارد شده ترک های به هم پیوسته ایجاد می گردد، مانند شیشه های شکسته اتومبیل های موجود در بازار. با این اوصاف شما از جنس و کیفیت بدنه هود شیشه ای بورنیک مدل سامان برای همیشه رضایت خواهید داشت.

نکته و مزیت بعدی هود استاندارد بورنیک مدل سامان، فیلترهای آلومینیومی و چند لایۀ این هود می باشد. فیلترهایی که به دلیل قابلیت شستشوی راحت و آسان، می توانند باعث بالا رفتن راندمان موتور هود شوند. ضمنا با وجود این فیلترها، موتور هود کمتر با جذب مواد آلاینده روغنی و گرد و غبار مواجه خواهد شد و این امر نیز باعث افزایش طول عمر موتور هود خواهد شد.

با آگاهی کامل از ویژگی های چنین هود زیبا و قابلی، شما قطعا برای همیشه از خرید خود احساس رضایت خواهید داشت. اما آنچه باعث می گردد تا سرمایه شما ماندگارتر و پربازده دیده شود، گارانتی معتبری است که به هود مورب مدل سامان بورنیک تخصیص داده شده، نکته و قابلیتی که بهتر است هنگام خرید هر محصولی به آن توجه کرد تا در صورت مواجه شدن با خرابی یا ایراد در آن، بتوان از خدمات پس از فروش بهره مند شد.

توضیحات تکمیلی

رنگ

نوع هود

مورب

سایز هود

90 سانتی متر

تعداد دور موتور عادی

4

صفحه نمایش

ندارد

نوع کلید

فشاری

تعداد موتور

یک عدد

حسگر دود

ندارد

حسگر حرارت

ندارد

کنترل از راه دور

ندارد

روشنایی

دارد

ارتفاع قابل‌تنظیم پوشش دودکش

دارد

امکان خاموش شدن خودکار

ندارد

درب

ندارد

قطر دهانه خروجی هوا

15

نوع فیلتر

آلومینیومی

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

هود بورنیک مدل سامان (Saman F)
هود بورنیک مدل سامان (Saman F)
ناموجود
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن