هود بورنیک مدل رادان (Radan F)

ویژگی‌ها
رنگ:
نوع هود: مورب
سایز هود: 90 سانتی متر
تعداد دور موتور عادی: 4
صفحه نمایش: دارد
نوع کلید: فشاری
تعداد موتور: یک عدد
حسگر دود: ندارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

اگر به دنبال خرید یک محصول باکیفیت و زیبا در عین حال با قیمت مناسب هستید، حتماً به خرید هود دکوراتیو بورنیک مدل رادان رای مثبت بدهید.

این هود آشپزخانه در کنار زیباسازی فضای آشپزخانه و از مزایا و قابلیتهای زیادی نیز برخوردار است که در همین مقاله شما با ویژگی های آن آشنا خواهید شد.

در واقع شرکت آروما با برند بورنیک و با تولید هودهای متنوع آشپزخانه ای به خوبی توانسته است نیاز مشتریان و خریداران را در استفاده از مدلهای مختلف هود، برطرف کند.

هود استاندارد بورنیک مدل رادان با طراحی به صورت مورب باعث خواهد شد تا فضای بیشتری از بالای اجاق گاز را برای کنترل غذاها یا اجاق گاز داشته باشید.

از سوی دیگر با استفاده از شیشه ای کاملاً نشکن و مقاوم در برابر شوک حرارتی، خیال شما از دوام و ماندگاری هود، آسوده خواهد شد. به طور معمول شیشه های به کار رفته در تجهیزات آشپزخانه ای، امروزه از نوع سکوریت می باشد.

این نوع از شیشه به دلیل مقاومت در برابر دمای زیاد و همچنین ضد ضربه بودن، در تولید محصولات به ویژه لوازم خانگی پرطرفدارند.

این ویژگی و قابلیت ها را می توانید در هود کج دار بورنیک مدل ماهان نیز به خوبی مشاهده کرده و تصمیم خود را برای خرید یکی از نمونه محصولات بگیرید.

همچنین شما در هود مشکی بورنیک مدل رادان از چراغ های کم مصرفی مانند SMD بهره خواهید برد که باعث می شود به جزئیات مهم پخت غذا، هنگام آشپزی توجه بیشتری بکنید.

شاید شما هم هنگام فعالیت هود آشپزخانه، هم از صدا و هم از کندی تهویۀ هوا توسط هود، بسیار گله مند شده اید به طوریکه ترجیح دادید در میانه فعالیت هود، سریعاً آن را خاموش کنید.

یکی از قطعات اصلی و مهمی که در این هود بکار رفته است، موتور با پوسته فلزی است. این موتور که دارای قدرت مکشی برابر با 650 متر مکعب است می تواند تنها در 5 دقیقه تهویه هوای آشپزخانه را به خوبی انجام دهد.

از سوی دیگر شما می توانید با زدن دکمه های روی هود آروما، در 4 دور مختلف از سرعت کند تا سرعت تند، به تنظیم کردن قدرت مکش هود کمک کنید.

از مزایای فلزی بودن پوسته موتور می توان به مقاومت آن در برابر گرما اشاره کرده که در طول سالها استفاده، شکل ظاهری آن حفظ خواهد شد.

البته در کنار این مزیت، عملکرد درست و مفید موتور می تواند با حضور فیلتر آلومینیومی چند لایه نیز بیشتر شود.

در واقع با تعبیه یک فیلتر آلومینیومی چند لایه، از نفوذ گرد و غبار و روغن به درون موتور جلوگیری شده و بنابراین فعالیت موتور نیز بهتر صورت می گیرد.

اما نگران نحوه شستن فیلتر نباشید!

کافی است با یک شوینده معمولی یا با گذاردن فیلتر در درون یک ماشین ظرفشویی، از تمیزی آن لذت ببرید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

نوع هود

مورب

سایز هود

90 سانتی متر

تعداد دور موتور عادی

4

صفحه نمایش

دارد

نوع کلید

فشاری

تعداد موتور

یک عدد

حسگر دود

ندارد

حسگر حرارت

ندارد

کنترل از راه دور

ندارد

روشنایی

دارد

ارتفاع قابل‌تنظیم پوشش دودکش

دارد

امکان خاموش شدن خودکار

ندارد

درب

دارد

نحوه‌ی باز شدن درب

دستی

قطر دهانه خروجی هوا

15

نوع فیلتر

آلومینیومی

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

هود بورنیک مدل رادان (Radan F)
هود بورنیک مدل رادان (Radan F)
ناموجود
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن