هود اخوان مدل H-43

ویژگی‌ها
رنگ:
طول: 80cm
عرض: 50cm
نوع هود: مورب
ریموت کنترل: دارد
فیلتر آلومینیومی: دارد
صفحه نمایش: ندارد
سنسور: ندارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

هود مورب اخوان مدل H43-T دارای موتور توربو، با نمای تمام استیل، قدرت مکش 700 متر مکعب در ساعت، فیلتر آلومینیومی چند لایه، صفحه کلید لمسی، کم صدا، دارای دستگاه کنترل از راه دور، دارای لامپ LED-SMD و در سایز 50*80 میباشد.

شرکت اخوان دارنده گواهینامه ISO 9001 و دارنده استاندارد مدیریت کیفیت از ایتالیا و برگزیده جشنواره ملی قهرمانان صنعت در سالهای اخیر میباشد. هود موتور توربو H43-T اخوان یکی از محصولات گروه تولیدی اخوان است.

این هود با زاویه 45 درجه در بالای اجاق گاز قرار میگیرد. نمای این هود تمام استیل میباشد که زیبایی منحصر به فردی به این هود داده است و از بقیه مدلها متمایز کرده است. استیل به کار رفته در نمای این هود کاملا ضد زنگ بوده و در برابر رطوبت و بخار ناشی از طبخ عذا مقاوم است. قسمت مستطیل وسط هود که کمی جلوتر است، درب هود میباشد. در سمت راست هود صفحه کلید لمسی به صورت عمودی قرار دارد، سایز این هود 50*80 سانتی متر است که طول هود 80 سانتی متر و ارتفاع هود 50 سانتی متر میباشد.

در این هود دو لامپ LED-SMD در پایین هود استفاده شده است. نسل جدید لامپ ها، لامپ LED-SMD میباشد که نور را با درخشندگی بیشتر و مصرف انرژی پایین ارائه میدهد و عمر بالایی دارند.

موتورهای توربو با موتورهای معمولی از نظر ساختار متفاوت می باشند. موتورهای معمولی دارای یک فن هستند، پس هوا از یک طرف وارد فن میشود و صدای بیشتر و مکش کمتری، نسبت به موتور توربو ایجاد می کند. اما موتور توربو هود اخوان مورب H43-T به این علت که دارای دو فن می باشد هوا از دو طرف وارد فن ها میشود ، بنابراین میتواند حجم هوای بیشتری را مکش کند و این حجم هوای ورودی بین دو فن تقسیم میشود، در نتیجه موتور توربو، با صدای کمتری کار می کند و قدرت مکش بالاتری دارد. پوسته موتور، از جنس کربو میباشد که در مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد.

میزان شدت صدا را با واحد دسی بل (db) اندازه گیری میکنند. در هود ها هرچه عدد (db) کمتر باشد نشان دهنده کم صدا بودن هود است. میزان صدای هود 54 دسی بل میباشد که میتوان گفت جزو هودهای کم صدا است. با هود کم صدای مدل H43-T اخوان میتوانید به مدت طولانی از آشپزی لذت ببرید.

در سمت راست هود مورب مدل H43-T اخوان از کلید لمسی (تاچ) استفاده شده است. پنل لمسی هود مجهز به سنسوری میباشد که با لمس دکمه فعال میشود.

هود آشپزخانه مدل H43-T اخوان، دارای دستگاه کنترل از راه دور است که از فاصله دور میتوان هود را روشن یا خاموش کرد و یا تغییر سرعت دور موتور را انجام داد.

معیار اندازه گیری مکش هوا را با واحد متر مکعب در ساعت اندازه گرفته میشود. قدرت مکش این هود 700 متر مکعب بر ساعت است که میتوان گفت مکش بسیار خوبی دارد.

فیلتر آلومینیومی استفاده شده در هود شیب دار مدل H43-T اخوان از چند لایه توری آلومینیومی بر روی هم تشکیل شده و جهت جذب بخار و چربی حاصل از پخت غذا و جلوگیری از ورود مستقیم آنها به ساختار داخلی هود است.همانطوری که در تصویر بالا مشاهده می کنید این فیلتر دارای زبانه ای است که با کشیدن آن، فیلتر به راحتی از هود جدا می شود. قابلیت شستشو با دست یا ماشین ظرفشویی دارد. بهتر است این فیلترها هر ماه یا دو ماه یکبار شسته شوند تا از انباشته شدن چربی و آلودگی روی فیلتر جلوگیری شود. برای شستشو میتوان از آب گرم و جوش شیرین استفاده کرد.

مزایای هود تمام استیل شیبدار مدل H43 اخوان:
موتور توربو
نمای تمام استیل
کم صدا
صفحه کلید لمسی
دستگاه کنترل از راه دور
لامپ LED-SMD

توضیحات تکمیلی

رنگ

طول

80cm

عرض

50cm

نوع هود

مورب

ریموت کنترل

دارد

فیلتر آلومینیومی

دارد

صفحه نمایش

ندارد

سنسور

ندارد

لامپ

دارد

قدرت مکش

700 متر مکعب

دودکش

دارد

فیلتر ذغالی

ندارد

درب اتوماتیک برقی

ندارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

هود اخوان مدل H-43
هود اخوان مدل H-43
ناموجود
preloader
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن