هود هادسون مدل H24

ویژگی‌ها
رنگ:
سایز هود: 80 سانتی متری
دور موتور: چهار دور
قدرت مکش: 900-1100 متر مکعب بر ساعت
نوع فیلتر: آلومینیومی
توضیحات فیلتر: قابل شست‌ و شو
روشنایی: دارد
نوع هود: مخفی
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
5,542,000تومان

توضیحات

هود هادسون مدل H24

در دنیای امروز که دکوراسیون داخلی در فضاهای آشپزخانه بیش از پیش معنا پیدا کرده است نقش هود از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. از این وسیله هنگام پخت‌وپز جهت حذف گرما، بو، رطوبت و چربی از محیط آشپزخانه استفاده می‌شود.

هودها می‌توانند علاوه بر وظیفه اصلی خود یعنی پاکسازی هوای محیط، به زیباسازی محیط نیز کمک شایانی انجام دهند. هود هادسون مدل H24 یکی از محصولات شرکت هادسون است که توسط نیروهای متخصص طراحی و تولید شده تا نیاز مصرف‌کننده را به بهترین شکل تامین نماید.

سال ۱۳۹۲ شرکت هادسون با تولید محصولات توکار آشپزخانه اعم از انواع اجاق گازهای صفحه‌ای، فر، هود و ماکروفر با بالاترین کیفیت و استانداردهای جهانی فعالیت خود را آغاز کرد.

هادسون جهت دستیابی به اهداف خود که مهمترین آنها کیفیت، خلاقیت، نوآوری و در نهایت مشتری مداری است از مواد اولیه مرغوب با کیفیت بالا و استانداردهای جهانی استفاده کرده و از آغاز فعالیت خود با به کارگیری جدیدترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا طیف وسیعی از لوازم توکار آشپزخانه در مدل‌ها، اندازه‌ها و جنس‌های مختلف تولید و عرضه کند و محصولات خود را هم‌تراز با محصولات جهانی مشابه ارائه نماید.

هادسون H24 ، دارای موتور فلزی پر قدرت با پروانه پلاستیکی نسوز و مجهز به ترموگراد با قدرت مکش 900 تا 1100 متر مکعب بر ساعت میباشد. که دارای 4 سرعت جهت تنظیم میزان تخلیه هوای محیط میباشد.

نوع موتور این هود فلزی توربو چهار دور مجهز به ترموگارد است. قدرت مکش این محصول ۹۰۰ تا ۱۱۰۰ متر مکعب بر ساعت است. هر چه قدرت مکش موتور بیشتر باشد، قادر به جذب مترمکعب بیشتری از ذرات موجود در هوا خواهد بود.

توجه به میزان صدای هود آشپزخانه یکی از فاکتورهای دیگر برای خرید هود است. باید دقت داشت که هود دارای صدای استانداردی باشد تا زمانی که آن را روشن می‌کنید صدای آن برای شما آزار دهنده نباشد. از نظر میزان صدا این هود کم صداست.

توضیحات تکمیلی

رنگ

سایز هود

80 سانتی متری

دور موتور

چهار دور

قدرت مکش

900-1100 متر مکعب بر ساعت

نوع فیلتر

آلومینیومی

توضیحات فیلتر

قابل شست‌ و شو

روشنایی

دارد

نوع هود

مخفی

میزان صدا

کم صدا

صفحه کلید

لمسی

نمایشگر

دارد

ریموت کنترل

دارد

سنسور

دارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

هود هادسون مدل H24
هود هادسون مدل H24
5,542,000تومان
preloader
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن