هود آروما مدل AR_D_1021

دسته: برند: آروما
ویژگی‌ها
رنگ:
نوع هود: مخفی
سایز هود: 90 سانتی متر
فیلتر: آلومینیومی
قدرت مکش: 1000 متر مکعب
میزان صدا: کاملا بی صدا
صفحه کلید: کلیدی
سنسور: ندارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

هود آشپزخانه یکی از مهم ترین تجهیزات در آشپزخانه است که اغلب مورد کم لطفی قرار گرفته و آن را در رده ی تجهیزات بدون استفاده و یا بی مصرف می گذارند.

اما در عمل این صحیح نیست زیرا نبود یک هود مناسب در آشپزخانه باعث بروز مشکلات زیادی می شود که مهم ترین آن ها ایجاد بیماری های تنفسی برای شخصی است که به طور مداوم پای اجاق گاز ایستاده و غذا می پزد.

پس بهتر است برای سلامتی خودتان هم که شده به فکر نصب یک هود قدرتمند با مکش بالا باشید.

امروزه در آشپزخانه هایی که به صورت مدرن طراحی می شود، اکثر تجهیزات را به صورتی انتخاب می کنند تا به صورت توکار قرار بگیرد و نظم و هماهنگی کابینت های آشپزخانه را برهم نریزد.

هود آروما D1021 نیز از این قاعده مستثنی نیست و به واسطه ی طراحی مخفی اش، به صورت توکار درون کابینت بالای اجاق گاز قرار می گیرد.

یکی از بهترین امکانات در هر هود این است که موتور آن از نوع توربو با بدنه ی فلزی باشد، زیرا مابقی موتور ها که از جنس باکالیت های درجه 2 یا 3 هستند، به مرور زمان و در اثر رسیدن گرما و رطوبت زیاد، دفرمه شده و باعث ایجاد صدای اضافی در هنگام مکش می شوند.

این موتور توربو با قدرت 1000 متر مکعب بر ساعت، می تواند در هر ساعت از شبانه روز، بدون ایجاد صدای زیاد فعالیت خود را آغاز کند و آشپزخانه ای تمیز و عاری از هرگونه آلودگی برای شما به ارمغان بیاورد

موتور توربو دارای دو دهانه برای ورود هوا است و به همین دلیل می تواند با قدرت بیشتر و صدای کمتری عمل مکش را انجام دهد، همچنین هود سوپرسایلنت آروما D1021 دارای 4 دور متفاوت برای مکش است که شما می توانید بسته به نیازتان آن را از طریق برد اکسترنالش تنظیم کنید.

در هود شیشه ای D1021 آروما، 2 فیلتر آلومینیومی مگنتی وجود دارد که با وجود سه لایه ی مشبک، مانع از ورود ذرات چربی به داخل موتور و انباشته شدن آن ها در لا به لای پروانه های آن می شود.

برای کارایی بهتر هود بهتر است هر دوماه یکبار این سپر ایمنی را با مواد پاک کننده بشویید و یا داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید.

نکته ی بعدی وجود دو لامپ پر نور و درخشان SMD در زیر صفحه ی هود است که با تابش مستقیم به سمت اجاق گاز نور کافی برای آشپزی را برایمان فراهم می آورد.

این دو لامپ مصرف بسیار کمی دارند پس نیاز نیست نگران هزینه های استفاده از آن ها باشید.

هود آشپزخانه آروما مدل D1021 با طول 90 سانتی متر، مناسب برای همه نوع اجاق گاز می باشد زیرا می تواند تمام سطوح مورد نیازش را پوشش دهد.

علاوه بر تمام این ها، این محصول پیشرفته دارای تایمر نیز هست پس دیگر مجبور نیستید برای خاموش کردن هود به آشپزخانه بازگردید یا می توانید برنامه ی زمانی آن را طوری تنظیم کنید که حتی زمانی که در بیرون از خانه هستید، پس از پخت غذا به صورت خودکار خاموش شود.

این هود و مدل های مشابه آن مانند هود D1007 آروما بیشتر مناسب کسانی است که طرفدار سبک های مدرن و مینیمال هستند.

توضیحات تکمیلی

رنگ

نوع هود

مخفی

سایز هود

90 سانتی متر

فیلتر

آلومینیومی

قدرت مکش

1000 متر مکعب

میزان صدا

کاملا بی صدا

صفحه کلید

کلیدی

سنسور

ندارد

تایمر

ندارد

صفحه نمایش

دارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

هود آروما مدل AR_D_1021
هود آروما مدل AR_D_1021
ناموجود
preloader
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن