هود اخوان مدلH-85

دسته: برند: اخوان
ویژگی‌ها
رنگ:
نوع هود: مخفی
سایز هود: 90 سانتیمتری
نوع موتور: توربو
قدرت مکش: 560متر مکعب بر ساعت
میزان صدا: کم صدا
صفحه کلید: لمسی
نوع فیلتر: آلومینیومی
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

یکی از وسایلی که حضور آن در دکوراسیون آشپزخانه ما ضروری است هود آشپزخانه می باشد. انواع هود آشپزخانه که به آن مکنده نیز می گویند، برای از بین بردن بوی نامطبوع و روغن حاصل از پخت و پز غذا به کار می روند. این وسایل علاوه بر تهویه هوای آشپزخانه، بر زیبایی دکوراسیون آشپزخانه نیز تاثیر بسزایی داشته و این را می توان از طراحی انواع هود آشپزخانه که شامل هود مورب ، هود توکار یا هود مخفی ، هود جزیره ای ، هود شومینه ای و هود زیرکابینتی می باشد، نتیجه گیری کرد. به شما می گوییم: اگر به هوای سالم و نیز زیبایی دکوراسیون خانه خود اهمیت می دهید، خرید هود آشپزخانه را در اولویت خود قرار دهید. اما برای خرید بهترین هود آشپزخانه موجود در بازار بایستی با فاکتورهای خرید آن و همچنین قیمت هود آشپزخانه در انواع برندها آشنا باشید. در واقع داشتن اطلاعات کافی به شما کمک می کند که تجربه خوبی از خرید داشته باشید. یکی از کارهای خوبی که در این مورد می توان انجام داد، بررسی مدل های مختلف می باشد که مشخصات یکی از مدل‌های هود آشپزخانه مربوط به برند اخوان نیز در همین راستا می باشد.

قبل از خرید هود آشپزخانه بایستی به نوع طراحی کابینت آشپزخانه هود دقت کنید و با توجه به آن هود آشپزخانه مناسب را خریداری نمایید. در این ضمینه مدل های مختلفی از هود آشپزخانه مانند هود زیر کابینتی ، هود مخفی ، هود جزیره ، هود مورب و هود شومینه ای در بازار موجود می باشند. همانطور که از شکل مشخص است هود آشپزخانه اخوان مدل H85 از نوع هود مخفی می باشد.
هود مخفی که به آن هود توکار نیز گفته می شود، برای مکان هایی که فضای کمی دارند، طراحی شده است. روش نصب آن نیز به گونه ای است که داخل کابینت و در بالای اجاق گاز نصب می شود. پس از نصب و در عمل چیزی که مشاهده می‌شود، قسمت زیرین هود آشپزخانه است و به همین دلیل است که زیبایی منحصر به فردی به دکوراسیون آشپزخانه می بخشد.

عرض این هود 90 سانتی متر است. می توان گفت که عرض هود یکی از فاکتورهای مهم در خرید هود آشپزخانه می باشد. معمولا عرض هود بایستی با عرض اجاق گاز رومیزی و یا اجاق گاز مبله برابر باشد. در این مورد باید دقت بسیار زیادی به خرج دهید. زیرا در صورتی که عرض هود کمتر از اجاق گاز باشد، در میزان بازدهی آن اثرگذار است و بازدهی آن را کاهش می دهد. همچنین قادر به جذب تمامی ذرات چربی نخواهد بود. پس در هنگام خرید هود آشپزخانه حسابی حواس خود را جمع کرده و عرض هود را در نظر بگیرید.

هود مخفی اخوان مدل H85 دارای صفحه نمایشی جهت نمایش وضعیت هود از قبیل خاموش یا روشن بودن ، دور موتور، تایمر، سیستم روشنایی و … می باشد. به طور کلی به دو روش می توان تنظیمات انواع هود آشپزخانه را کنترل کرد. در واقع پنل تنظیمات صفحه نمایش به دو صورت لمسی یا کلیدی بوده که هر کدام کاربری خاص خود را دارند. صفحه نمایش هود اخوان مدل H85 دارای پنل تنظیماتی از نوع لمسی می باشد.

قدرت مکشی که هود اخوان مدل H85 از آن بهره می برد، حدود 560 متر مکعب بر ساعت می باشد. این بدان معنی بوده که هود اخوان مدل H85 قادر است مقدار 560 متر مکعب، گاز را در ساعت به طرف خود بکشد. همانطور که می دانیم کاربرد هود آشپزخانه در جذب دود و ذرات چربی حاصل از پختن غذا می باشد. این ذرات بخار شده و به صورت گاز در هوا پخش می شود که واحد آن بر حسب متر مکعب می باشد. از همین روست که قدرت مکش موتورهای مختلف بر حسب متر مکعب بر ساعت بیان می شود. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که بدانید هر چه قدرت مکش موتور بیشتر باشد، قادر به جذب متر مکعب بیشتری از ذرات موجود در هوا خواهد بود.

پوسته موتوری که هود اخوان مدل H85 از آن بهره می برد، از نوع پلاستیکی می باشد. همه از صدای زیاد هود آشپزخانه فراری هستیم و می دانیم که موتورهای فلزی به دلیل ساختار خاص خود صدایی بیشتر از مدل های پلاستیکی دارند. به همین دلیل اخوان در هود مدل H85 از پلاستیکی مخصوص به نام پروپیلن الیاف دار استفاده کرده که به کاهش صدای هود کمک بسیاری کرده است. از طرفی دیگر پروپیلن الیاف دار نسوز بوده و در مقابل حرارت بالایی که در هود ایجاد می شود، بسیار مقاوم است.

موتور این هود قابلیت کارکرد در 3 دور را داراست. این بدان معنی است که می توان از هود در 3 سرعت مختلف استفاده کرد. روش استفاده از آن نیز بدین شکل است که به طور مثال برای مواقعی که از تعداد کمی از شعله های گاز استفاده می کنید، از دور کند موتور و برای زمان هایی که برایتان مهمان آمده و به تمام شعله های اجاق گاز رومیزی نیاز دارید، از دور تند موتور استفاده می کنید. هر چه دور موتور بالاتر رود، صدای آن نیز بیشتر می شود و این امری طبیعی است. در برخی از مدل های هود آشپزخانه، موتورها قابلیتی به نام توربو دارند. وقتی موتور در حالت توربو قرار می‌گیرد، از حداکثر قدرت مکش خود استفاده می کند. البته در این حالت صدای موتور به اندازه 5 تا 8 دسی بل بیشتر از موتورهای بدون توربو می باشد و اگر احیانا با صدای زیادی مواجه شدید ، جای نگرانی وجود نداشته زیرا این امر به ساختار موتور مربوط می شود.

فیلتر های هود در بازار به دو صورت آلومینیومی و ذغالی یافت می شود. فیلتری که در هود مخفی اخوان مدل H85 وجود دارد، از نوع آلومینیومی می باشد. امروزه بیشتر هودهای موجود در بازار از فیلتری آلومینیومی بهره می برند. فیلترهای آلومینیومی به بهترین شکل ممکن ذرات چربی حاصل از پخت و پز را جذب کرده و مانع از ورود این ذرات سمی به داخل هود می شوند. همچنین این فیلترها قابل شستشو و استفاده مجدد می باشند. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که بدانید فیلترهای آلومینیومی را می توان هم به صورت دستی و هم با استفاده از ماشین ظرفشویی شستشو داد.

از قدیم برای اینکه در هنگام آشپزی دید بهتری داشته باشید، تولید کنندگان، درون هود لامپ هایی تعبیه می کردند. این لامپ ها بیشتر به صورت LED بوده که مصرف برق نسبتا کمی دارند. اما امروزه تولید کنندگان در محصولات خود از نسلی جدید از لامپ ها موسوم به SMD استفاده می کنند. لامپ های SMD جزو کم مصرف ترین نمونه های موجود در بازار می‌باشند. بهتر است بدانید که هود اخوان مدل H85 از لامپ های SMD–LED بهره می برد.

توجه به میزان صدای هود آشپزخانه یکی از فاکتورهای دیگر برای خرید هود میباشد. باید دقت داشت که هودی که انتخاب میکنید دارای صدای استانداردی باشد تا زمانی که آن را روشن میکنید صدای آن برای شما و اعضای خانوده‌تان آزار دهنده نباشد. میزان صدایی که این هود ایجاد می کند، به اندازه حدود 54 دسی بل می باشد. می توان گفت هودهایی که میزان صدایی بین 60 تا 65 دسی بل دارند، دارای صدایی طبیعی می باشند.

توضیحات تکمیلی

رنگ

نوع هود

مخفی

سایز هود

90 سانتیمتری

نوع موتور

توربو

قدرت مکش

560متر مکعب بر ساعت

میزان صدا

کم صدا

صفحه کلید

لمسی

نوع فیلتر

آلومینیومی

صفحه نمایش

ندارد

ریموت کنترل

ندارد

فیلتر ذغالی

ندارد

درب اتوماتیک برقی

دارد

سنسور

ندارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

هود اخوان مدلH-85
هود اخوان مدلH-85
ناموجود
preloader
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن