هود آروما مدل AR_D_1007

دسته: برند: آروما
ویژگی‌ها
رنگ:
نوع هود: مخفی
سایز هود: 70 سانتی متر
فیلتر: آلومینیومی
قدرت مکش: 600 متر مکعب
میزان صدا: کاملا بی صدا
صفحه کلید: کلیدی
سنسور: ندارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

بسیاری از افراد که دارای سلیقه های خاصی هستند از وجود هود در آشپزخانه خوششان نمی آید و ترجیح می دهند به جای استفاده از هود به در و پنجره ی موجود در آشپزخانه اکتفا کنند.

اما قرار دادن این دو به جای یک هود پرقدرت فقط پاک کردن صورت مسئله است، چون پنجره مکش ایجاد نمی کند و فقط طی مدتی طولانی تهویه هوا را به صورت نصفه انجام می دهد، و باز هم چربی و بخارهای حاصل از غذا در محیط باقی مانده و روی تمام وسیله ها می نشیند.

شرکت آروما برای این معضل راه حلی اندیشیده است و آن هم نصب یک هود به صورت توکار درون کابینت بالای اجاق گاز است.

مدل های بسیار زیادی از هود آروما در فروشگاه اینترنتی بیژه وجود دارند که یکی از آن ها هود مخفی D1007 آروما می باشد. اگر علاقه مند به این سبک از طراحی هستید هود 506 استیل البرز نیز می تواند انتخاب مناسبی با قیمت ارزان تر برای شما باشد.

قبل از شروع ادامه ی مطلب و صحبت در مورد ویژگی های تحسین برانگیز هود آروما مدل D1007، مقاله ی مشاور خرید هود و نکات خرید هود آشپزخانه را به دقت مطالعه کنید تا با موضوع بحث آشنا شوید.

هود D1007 آروما دارای موتوری با بدنه ی فلزی است، بدنه ی فلزی این هود در برابر ضربه و حرارت مقاوم است و در برابر گرمای ناشی از اجاق گاز دفرمه نمی شود، این تغییر شکل در هودهایی با موتور پلاستیکی باعث ایجاد صدای اضافی در حین مکش خواهد شد که بسیار آزاردهنده است.

هود مورب آروما D1007 می تواند مکش های متفاوتی را در 4 دور متفاوت به وجود بیاورد که شما می توانید به دلخواه خود هر کدام را انتخاب کرده و ا خیالی آسوده از آن استفاده کنید.

برای بهود کارکرد موتور هود آشپزخانه و جلوگیری از تجمع چربی در لابه لای پروانه های آن، از یک فیلتر مگنتی در قسمت ورودی هود استفاده کرده اند که ار بیرون به صورت کامل قابل مشاهده است، این فیلتر از جنس آلومینیوم است و می تواند تمام آلودگی ها را قبل از رسیدن به موتور به خود جذب کند.

برای بالابردن تاثیر مکش هود، این فیلتر را هر دوماه یکبار با آب و محلول های پاک کننده بشویید.

هود فانتزی D1007 آروما با نمایی از استیل براق، دارای صفحه ی برد اکسترنال است که از قطعاتی بسیار با کیفیت و ضمانت شده ساخته شده اند.

این هود با طول 70 سانتی متر مناسب اجاق گازهایی با همین ابعاد و حتی بزرگ تر است زیرا به دلیل قرار گرفتن در بالای سطح اجاق گاز می تواند به طور کامل به تمام سطح آن مشرف باشد و تمام آلودگی ها را در لحظه ی ورود نابود سازد.

اگر به دنبال هود مخفی با طول کمتر هستید ما هود آروما D1002 را با طول 55 سانتی متر به شما معرفی می کنیم.

همچنین هود قدرتمند D1007 آروما دارای دو لامپ پرنور SMD می باشد که با مصرف بسیار کم و طول عمر بالای خود می توانند محیط اطراف اجاق گاز را به طور کامل برای شما روشن کنند تا با وضوح و دقت بیشتری آشپزی کنید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

نوع هود

مخفی

سایز هود

70 سانتی متر

فیلتر

آلومینیومی

قدرت مکش

600 متر مکعب

میزان صدا

کاملا بی صدا

صفحه کلید

کلیدی

سنسور

ندارد

تایمر

ندارد

کنترل

ندارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

هود آروما مدل AR_D_1007
هود آروما مدل AR_D_1007
ناموجود
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن