پنکه کالوات مدل HA720

ویژگی‌ها
جنس بدنه: پلاستیک
نوع: پایه دار
نحوه عملکرد: برقی
رنگ:
ابعاد: 131x43x40 سانتی‌متر
وزن: 4.5 کیلوگرم
قابلیت تنظیم سرعت: سه حالت
تعداد پره: 5 پره
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
2,350,000تومان

توضیحات

نزديك شدن به فصل گرما، ما را وادار به استفاده از تجهيزات و لوازم سرمايشی می كند. يكي از اين لوازم خنك كننده ، پنكه می باشد كه به دلیل قدمتی که دارد، خاطره‌انگیزترین سیستم سرمایش ساختمان و لوازم سرمایشی است.

پره‌های اریب پنکه با چرخیدن باعث جابه‌جایی و خنک شدن هوا می‌شود. پنکه یک سیستم تهویه هم محسوب می‌شود و قادر است هوای محیط را تغییر بدهد. هنوز هم اكثر افراد در كنار تجهيزات پيشرفته تر از آن استفاده می كنند. پنكه دستگاهی است كه می تواند انرژی الكتريكی را به انرژی مكانيكی تبديل كند. اين عمليات با جريان برق صورت ميگيرد. امروزه خريد پنكه و استفاده از آن خيلی كمتر شده است و بيشتر افراد به دليل مصرف بالای انرژی و بالا رفتن هزينه برق مصرفی ، كمتر به سمت اين وسيله روی مي آورند.

اما هنوز هم هستند، افرادی كه از اين وسيله برای خنك كردن محيط استفاده ميكنند. پنکه های خانگی انواع مختلفی دارند؛ پنکه رومیزی، سقفی و دیواری هنوز هم در بعضی مناطق که رطوبت بالایی دارند، پرکاربرد هستند. پنکه دیواری روی دیوار نصب می شود و برای خانواده هایی که صاحب کودک هستند ، مناسب است. پنکه‌های سقفی هم که معمولا سه‌پره هستند و با استفاده از یک کلید کنترل می‌شوند، در گذشته بیشتر استفاده می‌شد. پنکه «کالوات» مدل «HA710» یکی از محصولات کارآمد و خوش‌ساخت شرکت «کالوات» است که از کیفیت بالایی برخوردار است.

گردش بهتر هوا و خنک‌سازی محیط خانه یا اداره و دفاتر کار، از جمله مواردی است که در فصول گرما به یک نیاز تبدیل می‌شود. برای این منظور می‌توان از وسیله‌های مختلفی استفاده کرد که یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین محصولات در این زمینه، پنکه‌های رومیزی، ایستاده و دیواری استند. استفاده از پنکه‌ها نسبت به سایر گزینه‌ها مقرون به صرفه‌تر بوده و سهولت بیشتری دارد.

به این دلیل است که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا از پنکه‌ها برای خنک کردن محیط کار، اتاق و حتی خانه‌ی خود استفاده کنند و به سراغ خرید این محصولات می‌روند. شرکت کالوات به عنوان یکی از تولیدکنندگان پنکه، محصول جدید خود با مدل HA720 را روانه‌ی بازار کرده است.

این پنکه‌ی ایستاده و پایه‌دار، از قابلیت تنظیم ارتفاع تا 130 سانتی‌متر بهره‌مند است. همچنین، این پنکه‌ی سه سرعته از 5 پره‌ی پلاستیکی، دکمه‌های لمسی، ریموت کنترل و قابلیت چرخش 120 درجه‌ای به همراه تایمر 12 ساعته بهره‌مند می‌برد.

توضیحات تکمیلی

جنس بدنه

پلاستیک

نوع

پایه دار

نحوه عملکرد

برقی

رنگ

ابعاد

131x43x40 سانتی‌متر

وزن

4.5 کیلوگرم

قابلیت تنظیم سرعت

سه حالت

تعداد پره

5 پره

حداکثر توان مصرفی

55 وات

قابلیت تنظیم ارتفاع

دارد

ریموت کنترل

دارد

رده مصرف انرژی

A

نقد و بررسی‌ها

4.5 از 5
از 2 دیدگاه

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

  1. 4.0

    عسل باقری پاسخ

    کولرگازی هم موجود دارید؟

    • توکار کالا پاسخ

      خیر متاسفانه
      از محصولات سرمایشی پنکه موجود داریم

  2. 5.0

    سامان اسماعیلی فرد پاسخ

    برند کالوات بهتر هستش یا پارس خزر؟

    • توکار کالا پاسخ

      هر کدام خصوصیات و ویژگی هایی دارند که طبق نیازی که دارید برند مناسب تر را انتخاب میکنید

پنکه کالوات مدل HA720
پنکه کالوات مدل HA720
2,350,000تومان
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن