مایکروویو فوما مدل FU-760

ویژگی‌ها
رنگ:
گنجایش: 34 لیتر
تعداد برنامه: 9 برنامه غذایی
توان کانوکشن: 2050 وات
توان گریل: 1250 وات
توان مایکروویو: 1400 وات
جنس سطح داخلی: استیل ضد زنگ
قفل کودک: دارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

سولاردام فوما مدل FU-760 با ظرفیت 34 لیتر یکی از وسایل کمک آشپزی فوق‌العاده کاربردی است که در زمینه‌های مختلف آشپزی به کمک شما می‌آید. این محصول با بهره‌مندی از امکانات و قابلیت‌های متنوع، آشپزی و خانه داری را برای شما لذت بخش و آسان می‌کند.

در این مطلب به بررسی ویژگی‌ها و عملکرد این محصول می‌پردازیم پس اگر شاغل هستید، وقت کافی برای آشپزی ندارید، به دنبال روش‌های نوین و ساده برای آشپزی بوده و می‌خواهید به روز باشید این مطلب را از دست ندهید.

یکی از بهترین، باکیفیت ترین و پرطرفدارترین سولاردوم های موجود در بازار بدون شک مدل FU-760 فوما است که نسبت به قیمت آن بسیار مناسب و با کیفیت می باشد. توان این مدل 1400 وات و ظرفیت آن 34 لیتر است. از مهمترین ویژگی های آن می توان به حداکثر زمان پخت 95 دقیقه، 7 منوی پخت اتوماتیک، 14 برنامه پخت ترکیبی، پخت یکنواخت و یکدست، پخت نوری، جنس فولادی و قابلیت یخ زدایی اشاره کرد.

فوما به حدی از کیفیت سولاردام 760 خود مطمئن است که 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش به این محصول اختصاص داده و با قیمت مناسب توانسته توجه تعداد زیادی از مشتریان را جلب کند. نمایشگر ال سی دی دمای انتخاب شده برای پخت و سایر اطلاعات مربوط به برنامه‌ها را نمایش می‌دهد در نتیجه می‌توانید متناسب با نیاز خود حالت‌های دستگاه را تغییر دهید.

دکمه‌های استاندارد در کنار درب قرار داشته و هر یک جایگاه ویژه‌ای دارند و باعث زیبایی ظاهری دو چندان محصول شده‌اند. بدنه از جنس استیل ضد زنگ در برابر هرگونه آسیبی مقاوم بوده و طراحی چشم نوازی دارد. رنگ مشکی بدنه با انواع دکوراسیون‌ها هماهنگ بوده و نمایشگر دیجیتال موجود بر روی آن استفاده از سایر ویژگی‌ها را آسان‌تر می‌کند. این محصول علاوه بر طراحی خاص از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار است.

سولاردام یکی از جدیدترین لوازم آشپزخانه است که قابلیت پخت انواع غذاها در کمترین زمان ممکن را داشته و بهترین طعم‌ها را برایتان به ارمغان خواهد آورد. این وسیله همان‌طور که گفته شد جزو وسایل کمک آشپزی محسوب می‌شود و کاربردی همه جانبه دارد. اما در این بین برخی آن را با مایکروویو اشتباه می‌گیرند.

تفاوت سولاردام با مایکروویو در نحوه‌ی پخت آن‌ها است. مایکروویو پخت غذا را با استفاده از اشعه انجام می‌دهد اما سولاردوم از اشعه در زمان بسیار کمتری به منظور پخت غذا استفاده می‌کند بنابراین باور عامیانه بر این است که سولاردام غذا را بدون اشعه آماده می‌کند. مایکروویوها معمولاً دیجیتالی بوده و روی سقف المنت ندارند همچنین دارای برنامه‌های از پیش تعیین شده برای پخت غذاهای مختلف هستند و می‌توان از آن‌ها برای پخت انواع ماهی، مرغ، پیتزا، سیب زمینی و … استفاده نمود.

 

توضیحات تکمیلی

رنگ

گنجایش

34 لیتر

تعداد برنامه

9 برنامه غذایی

توان کانوکشن

2050 وات

توان گریل

1250 وات

توان مایکروویو

1400 وات

جنس سطح داخلی

استیل ضد زنگ

قفل کودک

دارد

برنامه پخت

دارد

فن کانوکشن

دارد

گریل

دارد

سینی لعابدار

دارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

مایکروویو فوما مدل FU-760
مایکروویو فوما مدل FU-760
ناموجود
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن