مایکروویو فلر مدل MW 306 S

ویژگی‌ها
رنگ:
گنجایش: 30 لیتر
ابعاد: 52*32 سانتی متر
تعداد برنامه: 8 برنامه غذایی
توان گریل: 1000 وات
توان مایکروویو: 900 وات
جنس سطح داخلی: استیل
قفل کودک: دارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

ماکروفر وسیله ای چندمنظوره است. هنگامی که کاربرد و قدرت هر دکمه روی دستگاه تان را یاد گرفتید می توانید انواع مختلف غذاها را با آن طبخ کنید. دستورالعمل های طبخ با ماکروفری را که خریده اید به دقت مطالعه کنید و جزئیات کارهایی را که انجام می دهد یاد بگیرید. تا وقتی که به تمامی عملکردهای دستگاه کاملاً آشنا نشده اید احتیاط را فراموش نکنید.

قابلیت گریل از مزیت های این مایکروفر است. توان ورودی دستگاه در حالت گریل 1000 وات می باشد. توجه داشته باشید که پس از اتمام نیمی از زمان گریل، دستگاه دوبار به صدا در می آید که عادی است. برای رسیدن به نتیجه بهتر در پخت یا گریل ، بهتر است غذا را برگردانید و دوباره در را ببندید. در این حالت مایکروفر مجددأ به پخت ادامه خواهد داد.

مایکروفر فلر دارای قابلیت پخت سریع است و با هر بار فشار دادن دکمه شروع، 30 ثانیه به مدت پخت اضافه می شود. بیشترین زمان پخت 95 دقیقه می باشد. ویژگی این دستگاه تنوع برنامه های پخت آن است بصورتی که برای پخت پیتزا، سیب زمینی، گوشت، ماهی، سبزیجات، نوشیدنی ها، پاپ کورن و ماکارونی برنامه های جدا گانه ای گنجانده شده است. با انتخاب فهرست اتوماتیک می توان یکی از این برنامه های 8 گانه را انتخاب نمود. مزیت دیگر این مایکروفر مجهز بودن آن به عملکرد یخ زدایی وزنی و یخ زدایی با زمان است.

مایکروفر 30 لیتری فلر Feller مدل MW306 با توان 1450 وات دارای قابلیت های متنوع جهت پخت انواع غذاهاست. این دستگاه دارای طراحی زیبا با بدنه فلزی نقره ای و دربی شیشه ای می باشد که از طریق آن می توان داخل محفظه مایکروفر را مشاهده کرد و بر مراحل پخت غذا نظارت داشت. مایکروفر فلر دارای محفظه بزرگ با لعاب سفید رنگ است. این محفظه دارای قابلیت عملکرد طولانی مدت فن می باشد و داخل محفظه سینی شیشه ای بزرگ به قطر 315 میلی متر قرار می گیرد.

این دستگاه مجهز به 5 تنظیم توان مایکروویو می باشد که از 10 تا 100 درصد قابل تنظیم می باشد و با فشار دادن دکمه مایکروویو توان خروجی آن را تنظیم نمایید. ماکروفر فلر دارای تایمر 95 دقیقه ای است که می توان با آن زمان پخت غذا را تنظیم نمود. پس از اتمام پخت غذا، پیغام پایان پخت به صدا در می آید.

 

توضیحات تکمیلی

رنگ

گنجایش

30 لیتر

ابعاد

52*32 سانتی متر

تعداد برنامه

8 برنامه غذایی

توان گریل

1000 وات

توان مایکروویو

900 وات

جنس سطح داخلی

استیل

قفل کودک

دارد

برنامه پخت

دارد

فن کانوکشن

دارد

گریل

دارد

سینی

دارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

مایکروویو فلر مدل MW 306 S

ارسال فوری

مایکروویو فلر مدل MW 306 S
ناموجود
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن