مایکروویو سامسونگ مدل 300

ویژگی‌ها
رنگ:
گنجایش: 23 لیتر
ابعاد: 48*26 سانتی متر
توان مایکروفر: 800 وات
جنس سطح داخلی: سرامیک
قفل کودک: دارد
برنامه پخت: دارد
فن کانوکشن: دارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

مایکروویو سامسونگ مدل 300 از سری مایکروویو های با کیفیت و پر امکانات برند سامسونگ است که در ظرفیت ۲۳ لیتر تولید شده است. این مایکروویو با داشتن قیمت مناسب و ویژگی های بروز، رتبه خوبی را از آن خود کرده است. از مشخصات ظاهری این مایکروویو ابعاد و اندازه بسیار مناسب این دستگاه است که به راحتی قابل حمل و جابجایی است

ظرفیت مایکروویو سامسونگ مدل MS23F300EEK برابر با 23 لیتر است. برترین ویژگی این دستگاه مجهز بودن به تکنولوژی توزیع سه گانه می باشد. از سویی دیگر مجهز بودن به تکنولوژی Dual Dial موجب کنترل سریع و آسان محصول جهت آشپزی دلپذیرتر خواهد شد. به طور کلی قدرت 800 وات خروجی توانایی مایکروویو را تا حد زیادی ارتقا بخشیده است.

وقتی در بخش طراحی مایکروویو سامسونگ مدل MS23F300EEK را بررسی می‌کنیم، بازهم شاهد طراحی شیک و زیبای این دستگاه از برند محبوب سامسونگ هستیم. استفاده از شیشه مشکی در قسمت درب مایکروویو، به ظاهر دستگاه زیبایی بسیاری بخشیده است. این درب شیشه‌ای مشکی، یک عیب دارد و آن این است که سبب می‌شود نتوان به‌راحتی غذای داخل محفظه را مشاهده کرد.

در این مایکروویو تنها 2 ولوم وجود دارد که برای انجام تمام تنظیمات مربوط به پخت و پز غذا استفاده می شود. ولوم بالا به منظور تعیین زمان لازم برای پخت غذا تعبیه شده است. ولوم پایین در مایکروویو سامسونگ هم 6 حالت با قدرت های (وات) مختلف دارد که برای پخت هر نوع غذا یک مورد بایستی انتخاب شود. یک ویژگی دیگر این دستگاه این است که قابلیت یخ زدایی خودکار دارد و به این وسیله می توان به سادگی مواد غذایی را یخ زدایی کرد.

قدرت 800 وات محصول نیز موجب شده است تا از پخت تمامی مواد غذایی پشتیبانی شود. علاوه بر آن جنس مرغوب و طراحی شیک و باکیفیت نیز جلوه ی بی نظیری به این مایکروویو بخشیده است. از دید ما این دستگاه یک محصول با کارایی متوسط، امکانات کم و هزینه مناسب می باشد.

جنس بدنه ماکروفر رومیزی سامسونگ مدل F300 از آلومینیوم است و بسیار سبک میباشد همچنین رنگ مشکی آن زیبایی خاصی به دستگاه بخشیده است. درب دستگاه به سمت چپ باز شده و دارای یک صفحه نمایش بر روی خود است که علاوه بر زیبایی، تنظیمات خاصی را اعمال میکند. توان یا قدرت ماکرو ۸۰۰ وات است که نیروی خوبی را برای پخت و پز ایجاد میکند.

توضیحات تکمیلی

رنگ

گنجایش

23 لیتر

ابعاد

48*26 سانتی متر

توان مایکروفر

800 وات

جنس سطح داخلی

سرامیک

قفل کودک

دارد

برنامه پخت

دارد

فن کانوکشن

دارد

گریل

دارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

مایکروویو سامسونگ مدل 300
مایکروویو سامسونگ مدل 300
ناموجود
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن