مایکروویو دوو مدل 154K

ویژگی‌ها
گنجایش: 42 لیتر
توان مایکروویو: 1000 وات
جنس سطح داخلی: استیل
برنامه پخت: دارد
تعداد برنامه ها: 8
قفل کودک: دارد
فن کانوکشن: دارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

این مدل مایکروویو دوو دارای موتور با توان 1000 وات و گنجایش 34 لیتر مناسب خانواده‌های پرجمعیت است. دیواره این محصول از جنس استیل ضد زنگ بهره برده است. این محصول با دارا بودن سیستم‌های پخت شامل مایکروویو ، گریل ، کانوکشن ، ترکیبی دست شما را برای پخت انواع غذا ها باز می گذارد. دکمه و ولوم تنظیمات کنار دستگاه تعبیه شده است. که شما میتوانید تنظیمات را به دلخواه انجام دهید.

مایکروویو دوو مجهز به فن کانوکشن است. این فن داغی را به صورت یکنواخت در دستگاه پخش می‌کند. قابلیت مایکروویو دوو برای پخت با امواج می‌باشد که در زمان کم گرمای زیادی ایجاد می‌کند و غذا آماده می‌شود.

یکی از ویژگی های بسیار برجسته ای که می توان به آن اشاره کرد قابلیت حرارت همرفت سه گانه مایکروویو KOC154K  است که بیشترین حرارت و درجه دما را برای پخت غذاهایی که در داخل آن قرار دارد تولید کرده و باعث می شود تا طعم و لذت مواد غذایی با همان کیفیت باقی بماند و از خوردن آن لذت ببرید. با توجه به مصارف متعددی که از مایکروویو می شود می توانید از آن برای سرخ و یا کباب کردن انواع گوشت، مرغ و ماهی استفاده کنید.

در نتیجه یک گزینه ایده آل برای جایگزین کردن انواع مدل های قدیمی مایکروفر را در اختیار شما قرار داده ایم و به شما اطمینان می دهیم که در هنگام تولید این محصول تنها هدف شرکت جلب رضایت مشتریان بوده و جز این مقصود دیگری را مورد نظر نداشته ایم. یکی از قابلیت های بسیار ویژه دیگری که می توان در مورد این مایکروفر به آن اشاره کرد امکان پشتیبانی از 6 زبان زنده دنیا است که می توانید با هر زبانی که خواستید از ان استفاده نمایید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

گنجایش

42 لیتر

توان مایکروویو

1000 وات

جنس سطح داخلی

استیل

برنامه پخت

دارد

تعداد برنامه ها

8

قفل کودک

دارد

فن کانوکشن

دارد

گریل

دارد

سینی

دارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

مایکروویو دوو مدل 154K

ارسال فوری

مایکروویو دوو مدل 154K
ناموجود
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن