مایکروویو ال جی مدل MG44

ویژگی‌ها
گنجایش: 30 لیتر
ابعاد: 51*31*40 سانتی متر
توان مایکروویو: 1300 وات
توان گریل: 1000 وات
جنس سطح داخلی: استیل
برنامه پخت: دارد
قفل کودک: ندارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

مایکروویو ال جی مدل MG44  با بدنه استیل  و ظرفیت 30 لیتر ،یک محصول کاملا حرفه‌ای با کیفیت ساخت بسیار بالا کمپانی کره ای LG می باشد  که در دو رنگ نقره ای و سفید ، تولید و به بازار عرضه گردیده است. ال جی مایکروویو MG44 را به 6 برنامه پخت اتوماتیک غذاهای فرنگی در حافظه و برنامه پخت غذاهای ملل تجهیز نموده است.

مایکروویو ال جی مدل MG44 کاربرد هیتر گریل در پخت غذاهای نیمه آماده و همینطور ترد و برشته کردن سطح انواع غذاهای مختلف می باشد. و دارای رنگ نقره ای (MG44S) می باشد. این مدل با طراحی خاصی که دارد می‌تواند زیبایی بخش آشپزخانه هم باشد. این مایکروفر 30 لیتری برای استفاده در منازل و ادارات و شرکت‌ها و حتی کافی‌شاپ‌های کوچک کاربرد دارد.

گریل به یک سیستم المنتی گفته میشود که بااستفاده از انرژی الکتریکی و مقداری نور سبب برشته شدن موادغذایی میشود و بااستفاده از امواج رادیویی مواد را از داخل می پزدلازم به ذکر است که توان گریل این محصول 1000 وات است.

کاربرد هیتر گریل در پخت غذاهای نیمه آماده و همینطور ترد و برشته کردن سطح انواع غذاهای مختلف می باشد. به این ترتیب می توان از این دستگاه کارآمد هم برای گرم کردن غذا، پختن، کباب کردن یا تهیه غذاهای خاص که نیاز به حرارت غیر مستقیم برای پخت و حرارت مستقیم برای کبابی شدن دارند استفاده کرد.

مایکروفر MG44 ال جی دارای محفظه داخلی از جنس استیل و با ظرفیت 30 لیتر بوده و مجهز به 8 برنامه پخت خودکار همراه با 4 برنامه یخ زدایی متنوع می باشد که برای مواد غذایی همچون گوشت، مرغ، ماهی و نان کاربرد دارد که با توجه به نوع ماده غذایی منجمد شده می توان دکمه مربوطه را انتخاب کرد تا دستگاه با توان مناسب شروع به یخ زدایی ماده غذایی مورد نظر نماید. همچنین این دستگاه مجهز به تایمر دیجیتالی است که با تنظیم آن می توانید مدت زمان پخت غذا را کنترل نمایید.

 

توضیحات تکمیلی

رنگ

گنجایش

30 لیتر

ابعاد

51*31*40 سانتی متر

توان مایکروویو

1300 وات

توان گریل

1000 وات

جنس سطح داخلی

استیل

برنامه پخت

دارد

قفل کودک

ندارد

فن کانوکشن

ندارد

گریل

دارد

سینی

دارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

مایکروویو ال جی مدل MG44

ارسال فوری

مایکروویو ال جی مدل MG44
ناموجود
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن