مایکروویو ال جی مدل 42S

ویژگی‌ها
رنگ:
گنجایش: 30 لیتر
ابعاد: 51*30 سانتی متر
توان مایکروویو: 1000 وات
توان گریل: 900 وات
جنس سطح داخلی: لعاب
برنامه پخت: دارد
قفل کودک: دارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

مایکروویو  الجی مدل LG MG42 Microwave Oven یک محصول با کیفیت و خوش ساخت با رنگ نقره ای از برند کره ای ال جی است. ارسال این محصول مستقیم از انبار و با امکان پرداخت در محل می باشد.

اگر به دنبال‌ یک مایکروویو  متفاوت و با تکنولوژی مدرن میگردید این بهترین انتخاب شماست، این ‌یک مایکروویو ، دستگاهی که به صورت هوشمند، وات مصرفی را کنترل کرده و پخت، گرمایش و‌ یخ‌زدایی به شدت‌ یکنواختی را برای شما ایجاد مینماید، بسیار سریع تر از مایکروهای معمولی است، مصرف بسیار کمتری داشته و حتی در پایین ترین ولتاژهای ممکن قادر به ادامه کار است، و البته 4 دستگاه در ‌یک دستگاه میباشد

لامپهای LED با 3 برابر روشنایی بیشتر به شما این امکان را میدهد تا به راحتی محیط داخل دستگاه را ببینید و از شرایط مواد غذایی داخل آگاه شوید، قابلیت Easy Clean جداره داخلی دستگاه با ساختاری ترکیب شده با ذرات زئولیت سبب میشود تا علاوه بر آنتی باکتریال بودن 99.99 درصدی محیط داخل، تمیز کردن آن هم بسیار راحت و سریع صورت بگیرد.

این ماکروویو قابلیت گرم نگه داشتن غذا هم دارد و از امکان یخ‌زدایی مواد غذایی بهره می‌برد. عملیات گرم کردن، پختن و یخ‌زدایی مواد غذایی در این دستگاه به‌آسانی انجام می‌گیرد.  محفظه‌ی دستگاه آنتی باکتریال است و باکتری‌ها به این سطح داخلی نمی‌چسبند. درون محفظه‌ی این دستگاه از لامپ LED استفاده شده است.

این دستگاه چندین برنامه‌ی پخت بهره دارد. ماکروویو ال‌جی مدل MG42 ، به فناوری اینورتر هوشمند مجهز است و وجود این فناوری هر ماکروویوی را یک دستگاه خاص تبدیل می‌کند. به‌وسیله‌ی این فنّاوری پخت سریع‌تر و یکنواخت‌تر انجام می‌شود. هیتر زغالی هم در این سیستم به‌کاررفته است. هیتر زغالی باعث می‌شود که غذاها حالت زغالی به خود بگیرند و با طعم و کیفیت بهتری پخته شوند.

 

توضیحات تکمیلی

رنگ

گنجایش

30 لیتر

ابعاد

51*30 سانتی متر

توان مایکروویو

1000 وات

توان گریل

900 وات

جنس سطح داخلی

لعاب

برنامه پخت

دارد

قفل کودک

دارد

فن کانوکشن

دارد

گریل

دارد

سینی

دارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

مایکروفر ال جی مدل 42S
مایکروویو ال جی مدل 42S
ناموجود
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن