فر توکار مایرباخ مدل MBO1X

ویژگی‌ها
نوع نصب فر: توکار
ظرفیت: 66 لیتر
وزن: 75 کیلوگرم
ابعاد فر: 55 × 60 × 58 سانتی متر
پخت ترکیبی: دارد
گریل: دارد
جوجه گردان: ندارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

برند مایرباخ با ایده‌ای جالب در تولید نسل جدید لوازم خانگی و با هدف تحول در این تجارت در کشور آلمان تاسیس و شروع به فعالیت نمود

این فر از مدل MBO1X فر مایرباخ می باشد. این مدل فر مایرباخ که از سری فرهای برقی شرکت مایرباخ می باشد. پنل کنترل آن در بالای درب آن قرار گرفته که لمسی می باشد و تایمر دیجیتالی دارد. ظرفیت این فر 66 لیتر است. نمای ظاهری این مدل فر مایرباخ که استیل و مشکی رنگ است. این مدل فر مایرباخ دارای کارایی های زیادی می باشد از جمله دارای صفحه کنترل لمسی و ده عملکرد پخت است. 37 دستورالعمل پخت دارد . 20 برنامه مورد علاقه کاربر دارد و دارای صفحه لمسی 7 اینچ رنگی است. این فر که دارای گرمایش اولیه است و دارای کتاب آشپزی دیجیتال به همراه 51 دستور پخت می باشد. نمایش اسلاید دیجیتال دارد و دارای USB می باشد و دارای عملکرد توربو می باشد. این فر دارای تجهیزاتی از جمله طبقات قابل تنظیم و ریل تلسکوپی است. استیل آن ضدلک می باشد و جدار لعابی آن به آسانی قابلیت تمیز شدن را دارد. این فر سیستم تمیز کن دارد و شیشه آن سه جداره که قابل شستشو می باشد را نیز دارد و شیشه مخصوص آن با قابلیت بازتاب حرارت می باشد که فضای آی لایت دارد و دارای سه عدد سینی و قفسه مشبک می باشد. این مدل فر دارای گریل و حسگر پخت گوشت نیز می باشد. این مدل فر دارای 8 گیگ برنامه کاربردی نصب شده و سیستم فن خنک کننده می باشد.

امروزه طراحی آشپزخانه های لوکس و به روز  در حال گسترش می باشد. همچنین در  کشور ما نیز طراحان دکوراسیون و مصرف کنندگان اهمیت ویژه ای برای آشپزخانه قائل هستند و آشپزخانه را جزو اصلی ترین مکان های خانه می دانند که  انتخاب وسایل آشپزخانه خوب و با کیفیت  به داشتن آشپزخانه لاکچری کمک شایانی می نماید. در حال حاضر برندهای ایرانی و خارجی زیادی در بازار ایران محصولات توکار فعالیت مینمایند. ما در اینجا یک برند اصیل و با ویژگی های منحصر به فرد را به شما معرفی کنیم. مایرباخ، یک برند با اصالت آلمانی است که چند صباحی است در ایران به خوبی خودنمایی می کند. ورود این برند نوید داشتن آشپزخانه ای لوکس، هوشمند و منحصر به فرد را می دهد. اکثر تولیدات این شرکت( مایرباخ ) در آلمان و یا کارخانه آن واقع در لهستان تولید می شود.

 

توضیحات تکمیلی

رنگ

نوع نصب فر

توکار

ظرفیت

66 لیتر

وزن

75 کیلوگرم

ابعاد فر

55 × 60 × 58 سانتی متر

پخت ترکیبی

دارد

گریل

دارد

جوجه گردان

ندارد

صفحه نمایش

دارد

کانوکشن

دارد

فندک اتوماتیک

ندارد

رده مصرف انرژی

A

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

مایکروویو توکار مایرباخ مدل MBO1X
فر توکار مایرباخ مدل MBO1X
ناموجود
- +
preloader
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن