فر گوفر مدل هلیون Helyon

دسته: برند: گوفر
ویژگی‌ها
رنگ:
نوع نصب فر: توکار
ظرفیت: 71 لیتری
ابعاد فر: 58 × 60 × 60 cm
نوع فر: تمام برق
برنامه پخت: 12 برنامه پخت
یخ زدایی: دارد
تایمر: دارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

امروزه صنعت تولید فر پیشرفت زیادی داشته و امکانات بی‌نظیری در این محصولات گنجانده شده که به حرفه‌ای بودن این وسیله کمک شایانی کرده است. داشتن یک فر حرفه‌ای به سرعت پخت غذا کمک می‌کند. فر گوفر مدل هلیون Helyon یکی از پیشرفته‌ترین انواع این محصول است که با داشتن ظرفیت 71 لیتری در هر آشپزخانه‎‌ای قابلیت نصب دارد. استیل بودن ظاهر این فر هماهنگی آن با سایر اجزای آشپزخانه را بالا می‌برد.

در چیدمان منزلی که رنگ طوسی در اجزای آن به‌کار رفته یا بیشتر وسایل سیلور هستند این فر همخوانی فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کند. مزیت این فر بازشدن درب آن به سمت جلو است که باتوجه به توکار بودن وسیله می‌توان ظروف را برای تست روی درب آن قرار داد یا با ظرف دیگری جابجا کرد. از دیگر ویژگی‌های فر گوفر می‌توان به طبقه‌ای بودن آن برای قراردادن ظروف مختلف اشاره کرد. این فر تمام نیاز مشتریان را پاسخ می‌دهد.

یکی از مهم‌ترین نکات که نظر مشتریان را در نگاه اول به خود جلب می‌کند طراحی ظاهری هر وسیله است. زیبایی محصولات به شکیل‌تر شدن هرچه بیشتر خانه کمک می‌کند از این رو باید در هنگام انتخاب به شکل ظاهری محصول دقت کرد. گوفر در طراحی‌های خود به سلیقه همه مخاطبان توجه می‌کند و رنگ‌های متنوعی را برای محصولاتش در نظر می‌گیرد. فر آشپزخانه گوفر بدنه‌ای از جنس استیل دارد اما صفحه نمایشگر و قسمت شیشه‌ای آن به رنگی مشکی است تا این تفاوت، جلوه زیبایی ایجاد کند. روی بدنه دستگیره‌ای با طول زیاد قرار داده شده که باز و بسته کردن درب فر را آسان‌تر می‌کند.

شکل کلی این محصول مربعی و با ابعادی یکسان است که امکان خطا در اندازه‌گیری کابینت را کاهش می‌دهد. شیشه شفاف قرار گرفته روی محصول امکان رویت غذا هنگام پخت را فراهم کرده تا در صورت قرار گرفتن اجسام اشتباهی، بتوان از بروز مشکل جلوگیری کرد.

نمایشگرها در دو حالت لمسی و فشاری قرار دارند که هرکدام دارای مزیت متفاوتی هستند. پنل لمسی به راحتی تمیز می‌شود و به دلیل اینکه به حرارت دست حساسیت دارد با سرعت بالایی دستورات را اجرایی می‌کند. دکمه فشاری در زمانی که کاربرد دستکش در دست دارد کاربردی است. این پنل به راحتی چرب می‌شود و تمیز کردن آن خیلی آسان نیست از این رو بسیاری از افراد پنل لمسی را ترجیح می‌دهند. نمایشگر لمسی همچنین شکلی مدرن دارد که با مدل این فر گوفر کاملا هماهنگ است.شکل قرارگیری دکمه‌ها در فر گوفر مدل هلیون Helyon به شکل قرینه است. دکمه‌ تنظیمات در کناره‌ها به صورت ۶تایی قرار دارند و مابین آن‌ها تایمری در نظر گرفته شده که تنظیمات ساعتی را مشخص می‌کند. دکمه‌های این فر با نماد مشخص شده‌اند و توضیحات نوشتاری ندارند از این رو برای تسلط هرچه بیشتر می‌توان از دفترچه راهنمای دستگاه کمک گرفت.

در آشپزخانه‎‌های جدید فضا برای قراردادن وسایل الکترونیکی کاهش یافته یا اکثر آن‌ها به صورت توکار نصب می‌شوند. مثلا گازها رومیزی شده‌اند یا یخچال‌ها ساید بای ساید هستند که نسبت به یخچال دوقلو فضای کمتری را اشغال می‌کنند. فر توکار گوفر ‌طوری طراحی شده که در هر آشپزخانه‌ای قابل نصب باشد. این محصول گوفر ابعادی 60*60*58 سانتیمتر دارد که باتوجه به سایز آن جای زیادی نمی‌گیرد. مربعی بودن شکل فر گوفر کمک می‌کند به راحتی در کابینت جاسازی شود.

یکی از غذاهای خوش خوراک مهمانی‌ها انواع جوجه‌های طعم‌دار شده است که باید در فضای باز پخته شود اما در همه خانه‌ها بالکنی برای پخت این غذای خوشمزه وجود ندارد. فر گوفر با داشتن قابلیت جوجه گردان نیاز به فضای باز را برطرف کرده است زیرا درون این دستگاه میله‌ای وجود دارد که می‌توان جوجه را روی آن سوار کرد. این ماده غذایی در فرصتی کم و با طعمی بی‌نظیر آماده می‌شود. باید توجه داشت طعم جوجه پخته شده در فر با باربیکیو کمی فرق دارد اما این به معنی بدطعم بودن جوجه فر نیست. قابلیت جوجه گردان فر آشپزخانه گوفر به افراد کمک می‌کند تا از این غذای دلچسب لدت ببرند.

کی از ویژگی‌های خوب این فر وجود ریل تلسکوپی در آن است. این ریل مانند کشو دراور عمل می‌کند و به کاربر این امکان را می‌دهد که سینی قفسه‌ها را به راحتی به سمت داخل یا بیرون بکشد. ریل تلسکوپی فر گوفر ۳ مفصل دارد که ظروف با حجم‌های مختلف را به آسانی به سمت بیرون هدایت می‌کند. در صورتی که فر ریل نداشته باشد باید برای گذاشتن و برداشتن هر غذایی به درون فر خم شد. این قابلیت همچنین به تمیزکردن راحت‌تر وسیله کمک می‌کند زیرا قفسه‌ توسط ریل‌ها کاملا به بیرون کشیده می‌شود.

این قابلیت را می‌توان مانند وزیدن باد دانست. هوای گرم درون محفظه تنها به یک قسمت نمی‌تابد بلکه با داشتن این قابلیت هوای گرم گردش پیدا کرده و نقاط مختلف مواد غذایی را گرم می‌کند. گاهی در برخی از فرها قسمتی از غذا گرم و بخش دیگر سرد می‌ماند. فر گوفر مدل هلیون Helyon با داشتن فن گردش هوا حرارت را به میزان یکسانی به موادغذایی می‌رساند. این میزان گرما کاملا استاندارد و کنترل شده است از این رو دیگر جای نگرانی در رابطه با سوختن غذا نیست. همچنین برای پخت کیک که نیاز به دمایی یکسان وجود دارد تا کیک پف کند فن گردش هوا بسیار کاربردی به نظر می‌رسد.

بسیاری از افراد از فر انتظار پخت غذاهای مختف را دارند اما باید توجه داشت که تنها افراد حرفه‌ای توانایی کار با این قسمت را دارند. کسانی که به تنظیمات مختلف و نحوه تعیین درجات آشنا هستند می‌توانند به راحتی با فر گوفر کار کنند. البته این بدان معنی نیست که افراد تازه کار توانایی کار با این وسیله را ندارند بلکه نمادهای قرار گرفته روی دستگاه همه تنظیمات را به خوبی نشان داده است. از طرفی دفترچه راهنمای این وسیله در تفهمیم بیشتر کمک می‌کند.

با توجه به نرخ بالای برق هرچه وسایل مصرف کمتری داشته باشند کاربران هزینه پایین‌تری را متحمل می‌شوند. فر گوفر دارای سیستمی است که مصرف انرژی را تا حد زیادی پایین می‌آورد از این رو وسیله‌ای بسیار کاربردی است. برخی افراد برای گریز از این هزینه‌ها فر گازی را انتخاب می‌کنند. اما در فر گازی نیاز به کشیدن خطوط لوله تا پشت وسیله است از طرفی حرارت با نشت گاز همراه است و خطر آتش سوزی را بالا می‌برد. این فر با اتصال به برق هزینه چندانی به مخارج خانواده‌ها اضافه نمی‌کند.

بیشتر افرادی که آشپز حرفه‌ای هستند می‌دانند پخت استیک کار چندان آسانی نیست. قسمتی از گوشت ممکن است خام و بخش دیگر پخته شود. برای جلوگیری از این موضوع سینی مخصوصی در فر گوفر قرار گرفته که حرارت به میزان مشخصی به ماده غذایی تابیده و آن را کاملا مغزپخت می‌کند. ارتفاع و جنس سینی این محصول با استانداردهایی تعبیه شده است.

یکی از معضلاتی که افراد با آن روبه‌رو هستند نبود فضای مناسب برای ظروف پیرکس در فر و مایکروویوها است. این ظروف شکل خاصی دارند که گاهی به اطراف محفظه داخلی برخورد کرده و گرمایش زیادی می‌بینند. پیرکس گرما را تا حد زیادی تحمل می‌کند از این رو ظرفی بسیار خوب برای قرار گرفتن در فر است. فر گوفر مدل هلیون Helyon شلفی برای ظروف پیرکس در نظر گرفته که می‌توان به راحتی آن‌ها را جاسازی کرد یا از فر خارج نمود.

هنگامی که فرصت کمی برای انجمادزدایی وجود دارد یا کاربر فراموش کرده که ماده غذایی را یخ‌زدایی کند این قابلیت بسیار کاربردی به‌نظر می‌رسد. برای رفع انجماد موادغذایی در هوای آزاد چندین ساعت زمان نیاز است در حالی که در فر مواد به راحتی یخ‌زدایی می‌شوند بدون اینکه به بافت آن‌ها آسیبی برسد. درون فر فنی وجود دارد که در تعادل دما تاثیر دارد و رطوبت ایجاد شده از این مواد را به بیرون هدایت می‌کند. از طرفی با تنظیم دما درون فر حرارت را به یک اندازه به ماده غذایی می‌تاباند تا همه قسمت‌های آن بافتی نرم پیدا کنند.

گاهی افراد غذا را روی گاز قرار داده اما فراموش می‌کنند که آن را خاموش کنند. این قابلیت فر سوختن غذا را کاملا از بین می‌برد همچنین به کاربر اطلاع می‌دهد که غذای او آماده شده است. این مزیت زمانی که فرد در حال چندین کار درکنارهم است بسیار کاربردی به نظر می‌رسد زیرا ممکن است فرد برای مثال ماده را درون فر قرار داده باشد تا سپس آن را با سایر مواد مخلوط نماید اما به دلیل مشغله فراموش کند که ماده را از درون فر بردارد. با این اخطار فر کاربر به سمت کار انجام شده باز می‌گردد.

فر گوفر مدل هلیون Helyon دارای ابعادی مناسب برای قراردادن آن در آشپزخانه‌های مختلف است. این فر با داشتن قابلیت توزیع گرما از سوختن غذا جلوگیری می‌کند در عین حال قسمتی از ماده گرم و بخش دیگر سرد نمی‌ماند. ظاهر استیل فر گوفر هماهنگی مناسبی با اجزای دیگر خانه ایجاد می‌کند. اگرچه این فر دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است اما کاربر برای داشتن امکانات بیشتر می‌تواند فر گوفر مدل ریمو Rimo را نیز مدنظر قرار دهد.

توضیحات تکمیلی

رنگ

نوع نصب فر

توکار

ظرفیت

71 لیتری

ابعاد فر

58 × 60 × 60 cm

نوع فر

تمام برق

برنامه پخت

12 برنامه پخت

یخ زدایی

دارد

تایمر

دارد

جوجه گردان

دارد

روشنایی محفظه

دارد

ریل تلسکوپی

دارد

قفل کودک

دارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

فر گوفر مدل هلیون Helyon

ارسال فوری

فر گوفر مدل هلیون Helyon
ناموجود
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن