فر توکار هادسون مدل O53

ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

فر توکار هادسون O53 برقی این مدل دارای نمای شیشه با لبه های استیل ضد لک عرضه میگردد. از ویژگی های بارز این محصول میتوان به 13 برنامه پخت با محفظه بسیار جادار که با استفاده از این فضا قرارگیری ریل تلسکوپی با 5 طبقه را امکان پذیر ساخته و تجربه جذابی برای آشپزی محیا میکند اشاره نمود.

محفظه داخل این فر بسیار جادار ۷۰ لیتری که با استفاده از این فضا قرارگیری ریل تلسکوپی با ۵ طبقه را امکان پذیر ساخته و تجربه جذابی برای آشپزی محیا میکند. دیواره داخلی فر توکار هادسون با پوششی از لعاب مخصوص که چربی معلق در محفظه فر را جذب کرده و به تدریج به کف فر هدایت میکند. وجود ۳ المنت که باعث طبخ یکنواخت غذا میگردد.

این فر به رنگ ترکیبی مشکی و نقره ای با دستگیره آلومینیومی آنادایز شده نقره ای می باشد . ظاهر این فر بسیار جذاب است و به سادگی با سایر لوازم آشپزخانه همنشینی پیدا می کند. جنس این محصول ترکیب شیشه و استیل است که حاشیه کار شده از استیل مقاومت درب فر در برابر ضربه را بیشتر می کند.

فر توکار هادسون O53 جزو دسته فرهای تمام برق محسوب میشود. که نیازی به انشعاب گاز ندارد. و نصب بسیار آسانی دارد که توسط نماینده شرکت انجام می شود. فر برقی هادسون O53 امکانات کاملی در اختیار کسی که می خواهد یک آشپزی لذت بخش انجام دهد قرار میدهد .

فر توکار هادسون مدل O53

ارسال فوری

فر توکار هادسون مدل O53
ناموجود
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن