فروش ویژه

فر توکار سیمر مدل F-616

دسته: برند: سیمر
ویژگی‌ها
رنگ:
گنجایش: 78 لیتر
جنس سطح داخلی: easy clean
برنامه پخت: دارد
تعداد برنامه پخت: 8 برنامه
فن کانوکشن: دارد
گریل: دارد
یخ زدایی: دارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
5% 11,730,000تومان
- +

توضیحات

فر توکار سیمر مدل F-616 از جمله محصولاتی است. که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. از آنجایی که افراد خانواده به ویژه بانوان بیشتر وقت خود را در آشپزخانه سپری می کنند. زیبایی آشپزخانه حائز اهمیت می باشد. علاوه بر اینها به دلیل کوچک بودن بیشتر آشپزخانه ها اکثر افراد به دنبال محصولی می باشند.

ابعاد این محصول X 59 X 57 59 سانتیمتر ،ظاهر آن  شیشه ای و  دارای تایمر و برنامه پخت می باشد. از دیگر ویژگی های آن میتوان به میزان مصرف انرژی A، سیخ جوجه گردان ،گریل ، فن داکتی جهت یکنواخت کردن حرارت ، سیستم ایمنی ترموکوپل ، شیر ترموستاتیک ، شیلنگ ایمنی از جنس استیل ضد زنگ اشاره کرد.

فر سیمر مدل F-616 دارای شکلی مربعی به ابعاد  X 59 X 57 59 . وقتی به فر سیمر مدل F-616 نگاه کنید ، اولین چیزی که توجه شما را به خود  جلب می کند ، ظاهر شیشه ای و صفحه نمایش لمسی زیبای آن است . در مورد صفحه نمایش  اگر بخواهیم بیشتر  صحبت کنیم باید به شما بگوییم که صفحه نمایش فر سیمر مدل F-616 دارای تایمر و برنامه پخت می باشد.

یکی از مشخصاتی که برای فر اهمیت دارد ، میزان مصرف انرژی است که لازم است بیان کنیم که فر سیمر  مدل F-616 در رده مصرف انرژی  نوع A قرار می‌گیرد . عملکرد این فر به صورت  برقی می باشد. مانند بیشتر فرهای موجود در بازار بعد از نمای بیرونی فر  به درون فر  می رسیم،  جایی که فر سیمر  مدل F-616 دارای 1 سیخ جوجه گردان جهت پخت مرغ ، جوجه و ماهی می باشد .فر سیمر مدل F-616 همچنین  مجهز به  لامپ می باشد

انواع فر های توکار با ابعاد مختلف و کارکرد های برقی ، گازی و گازی برقی امروزه عرضه گردیده اند. سیمر یکی از کارخانه های موفق در تولید فر های توکار است. فر سیمر مدل 616 توکار برقی با ابعاد 57*59*59 سانتی متر و ابعاد برش 56.5*58.5 سانتی متر تولید گردیده است.

یکی از ویژگی های جالب و بسیار کاربردی که در برخی از فرها موجود می‌باشد دیواره چربی زداست . شاید این صحنه برای شما آشنا باشد که بعد از پخت غذا بایستی حتما دیواره ها ی فر را که در که اثر پاشیدن روغن روی آن کثیف شده اند ، تمیز کنید . ولی با وجود این قابلیت لازم نیست دیگر نگران باشید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

گنجایش

78 لیتر

جنس سطح داخلی

easy clean

برنامه پخت

دارد

تعداد برنامه پخت

8 برنامه

فن کانوکشن

دارد

گریل

دارد

یخ زدایی

دارد

قفل کودک

دارد

جوجه گردان

دارد

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

فروش ویژه
فر توکار سیمر مدل F-616

ارسال فوری

فر توکار سیمر مدل F-616
5% 11,730,000تومان
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن