فر توکار آروما مدل SMART-PYROLYTIC–S

دسته: برند: آروما
ویژگی‌ها
رنگ:
نوع نصب فر: توکار
ظرفیت: 70 لیتر
ابعاد فر: 60cm
نوع فر: تمام برق
فن کانوکشن: دارد
جوجه گردان: دارد
گريل: دارد
ارسال کالا
تهران : 6 ساعته / شهرستان : 12 ساعته تحویل پست ، باربری و ...
free-shipping
ضمانت اصالت
گارانتی کالا
ارسال سریع
تضمین بهترین قیمت
ارسال به تمام نقاط
ناموجود

توضیحات

خسته از سرکار خود به خانه برگشتید و نمی دانید برای شام چه غذایی را آماده کنید؟ وقت کم است و خانواده از شما تقاضای غذای خوشمزه ای را دارد؟ می خواهید برای مهمانی حاضر شوید و وقت کافی برای انجام این همه کار را ندارید؟

فر توکار برند آروما می تواند به شما که، همزمان هم در خارج از خانه و هم در داخل خانه مشغول کار هستید، زمان اضافی هدیه بدهد و شما را از این همه کلافگی و کمبود وقت نجات دهد.

فر Pyrolytic S یک فر تمام برقی با گنجایش بسیار خوب 70 لیتر و اندازه 60 در 60 سانتی متر است که به صورت استیل و شیشه ای برای شما دوست عزیز خوش سلیقه، ارائه شده است

همیشه از کودگی دوست داشتید هنر شیرینی پزی خود را شکوفا کنید و شیرینی های مخصوص تولد و مهمانی و یا حتی شیرینی های نوروز را خودتان بپزید، اما! اما استفاده از فر های گازی و قدیمی و سختی کار با آنها شما را از این اقدام منصرف کرده است؟ با فر آروما Pyrolytic S دیگر لازم نیست استعداد خود را سرکوب کنید. حال وقت شکوفایی است. کار کردن با فر Pyrolytic S1 برند آروما بسیار ساده است.

امکان دیگری که فر استیل آروما Pyrolytic S در اختیار شما قرار می دهد استفاده از 9 برنامه ی پخت پیش فرض است. کافی است مواد اولیه غذای مورد علاقه یتان را در فر گذاشته و برنامه پخت را از بین 9 برنامه پیش فرض انتخاب کنید و به سراغ کارهای دیگرتان بروید.همیشه از کودگی دوست داشتید هنر شیرینی پزی خود را شکوفا کنید و شیرینی های مخصوص تولد و مهمانی و یا حتی شیرینی های نوروز را خودتان بپزید، اما! اما استفاده از فر های گازی و قدیمی و سختی کار با آنها شما را از این اقدام منصرف کرده است؟ با فر آروما Pyrolytic S دیگر لازم نیست استعداد خود را سرکوب کنید. حال وقت شکوفایی است. کار کردن با فر Pyrolytic S1 برند آروما بسیار ساده است.

امکان دیگری که فر استیل آروما Pyrolytic S در اختیار شما قرار می دهد استفاده از 9 برنامه ی پخت پیش فرض است. کافی است مواد اولیه غذای مورد علاقه یتان را در فر گذاشته و برنامه پخت را از بین 9 برنامه پیش فرض انتخاب کنید و به سراغ کارهای دیگرتان بروید.

اگر همچنان نمی دانید با چه غذایی خانواده ی خود را سوپرایز و خوش حال کنید ما مرغ برشته شده را به شما پیشنهاد می دهیم. غذایی که با استفاده از امکان جوجه گردان، فر توکار آروما Pyrolytic S بسیار راحت آماده می شود.

امکانی که برای راحتی شما در فر آروما Pyrolytic S در نظر گرفته شده است، امکان استفاده از صفحه ی لمسی و تایمر است. کافی است شما زمان مورد نیاز برای پخت را به فر هوشمند خود بدهید و بقیه کار را به آن بسپارید، پس از زمان مشخص شده بیایید و غذای داغ و لذیذ خود را تحویل بگیرید.

برای راحتی بیشتر، در تهیه غذا از مواد فریز شده شما می توانید از امکان Deforce این فر استفاده کنید و در کوتاهترین زمان ممکن، مواد یخزده را به مواد تازه و آماده برای پخت تبدیل کنید.

دلیل دیگری که کار با فر توکار و زیبای آروما Pyrolytic S را راحت تر کرده است، امکان خود تمیز کنندگی این فر باکیفیت است. این فر برند آروما برای تمیز شدن از چربی ها و ذرات به جا مانده از غذا می تواد تا دمای 450 درجه سانتی گراد گرم شود و تمام ذرات اضافی را به خاکستر تبدیل کند و سپس کافی است شما با یک دستمال این خاکستر ها را از فر توکار خود را پاک کنید.

با وجود فر تمام برقی Pyrolytic S برند آروما دیگر خبری از نشتی گاز و آتش و دود نیست! این فر، یک فر توکار برقی با المنت در بالا و پایین و المنت گریل است.

برای راحتی خیال شما، در این فر ایمن، قفل کودک تعبیه شده است تا در هنگام روشن بودن فر، دیگر نگران کنجکاوی کودک خود نباشید.

در بالا گفتیم که این فر برای تمیز شدن، تا دمای 450 درجه سانتی گراد داغ می شود، حرارتی بسیار بالا که اگر نکات ایمنی رعایت نشود، بسیار خطرناک است. هنگام بالا بودن دما در فر، درب 3 لایه ی این فر هوشمند به صورت اتوماتیک قفل می شود و تا دمای داخل فر پایین نیاید شما قادر به باز کردن درب فر نیستید.

برای کنترل گرمای ایجاد شده در فر Pyrolytic S برای این فر 2 فن خنک کننده در نظر گرفته شده است تا بدنه ی این فر توکار بیش از اندازه گرم نشود و به کابینت ها و وسایل نزدیک فر آسیبی زده نشود.

این فر زیبا دارای آرام بند درب می باشد که مانع آسیب رسیدن به فر Pyrolytic S می شود.

فن کانوکشن در فر توکار آروما مدل Pyrolytic S که در صفحه ی انتهایی مقابل درب فر نصب شده است، باعث پخت یکنواخت غذا می شود.

این فر زیبا دارای طبقات متعدد برای جایگیری چندین غذا و پخت همزمان است.

فر تمام برقی آروما دارای گرید مصرف انرژی A است.

توضیحات تکمیلی

رنگ

نوع نصب فر

توکار

ظرفیت

70 لیتر

ابعاد فر

60cm

نوع فر

تمام برق

فن کانوکشن

دارد

جوجه گردان

دارد

گريل

دارد

برنامه پخت

دارد

صفحه نمایش

دارد

رده مصرف انرژی

A

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

فر توکار آروما مدل SMART-PYROLYTIC–S
فر توکار آروما مدل SMART-PYROLYTIC–S
ناموجود
- +
پشتیبانی آنلاین

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

دریافت اپلیکیشن