امتیاز بدهید

آشنایی با سقف آسمان مجازی

معرفی آسمان مجازی

سقف­‌های آسمان مجازی در طرح ­های مختلفی مثل آسمان روز، آسمان شب، کهکشان، طرح­های جنگلی، دریا و اقیانوس وجود دارن. البته که هدف این نوع سقف­‌ها، فانتزی کردن فضا و یا شبیه کردن اون محیط به جاییه که پنجره­‌ی سقفی داره. پنجره­های سقفی معمولاً اتفاق لوکسی به حساب میان و برای همه جذابیت دارند.

سقف کاذب آسمان مجازی یکی از سقف‌های کاذب پر کاربرد و زیبا می‌باشد که دارای طرفداران بسیار زیادی است، سقف آسمان مجازی در طرح‌ها و اشکال متفاوتی طراحی و تولید می‌شود و یکی از سقف‌های پر استفاده در بازار نیز همین سقف است.

سقف آسمان مجازی یکی از سقف‌های جذاب موجود در بازار است که می‌تواند زیبایی چشمگیری را در محیط نمایان سازد، این سقف کاذب امکان عبور نور را برای افراد ایجاد کرده است.

 

سقف آسمان مجازی

 

اجزای تشکیل دهنده سقف مجازی

این محصول از سه قسمت اصلی سازه نور پردازی، تایل ها مخصوص سقف مجازی و سازه سقف کاذب تشکیل می شود. هر کدام از این قسمت ها ویژگی ها و وظایف خود را دارند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

دارای ابعاد متفاوت

یکی از ویژگی‌های بسیار خوب سقف آسمان مجازی امکان سفارش این سقف در ابعاد مختلف می‌باشد، به طور کلی سقف آسمان مجازی را می‌توان در ابعاد ۱۰ ۱۰ تا ۱۸۰ ۱۲۰ در بازار یافت و خریداری کرد.

سقف مجازی می‌تواند طرح‌های نو و کاربردی در دنیای امروزی داشته باشد. امروز آسمان مجازی و سقف کشسان به عنوان بهترین نمونه‌ها برای ساختمان‌های تجاری، کاری یا منازل مسکونی ارائه می‌شوند و می‌توانید تنوع بالایی برای خریداری در اختیار داشته باشید.

سقف در واقع یکی از مهم ترین قسمت های یک خانه محسوب می شود. استفاده از سقف کشسان و سقف مجازی زیبایی و جلوه خانه را چندین برابر می کند. در بازار این صنعت برای طراحی سقف مجازی ابزارهای آنلاین بسیار مناسبی وجود دارد که به شما این امکان را می دهد تا طراحی های مختلف را قبل از اجرا روی نرم افزار مشاهده کنید.

سقف مجازی به راحتی نصب می شود و قابل جا به جایی است. به علاوه برای نصب این نوع سقف کاذب نیازی به تخریب سقف اصلی نمی باشد. این نوع سقف‌ها طرح های مختلفی دارند و علاوه بر زیبایی خاص و حس آرامشی که به فضا می دهند، نور پردازی فوق العاده ای نیز دارند که این موارد به علاوه خاصیت مقاوم بودن این نوع سقف در برابر اشتعال، از مزایای ویژه این محصول به شمار می آیند.

نورپردازی صحیح

مهم ترین قسمت سقف های مجازی سازه نور پردازی می باشد. نور پردازی اصولی و مناسب نقش بسزایی در طبیعی جلوه دادن این سقف دارد و اولین بخش سقف مجازی است که به سقف اصلی متصل می گردد. لامپ های مصرفی در این سقف بیشتر از لامپ های t5 و  t4، لامپ led و لامپ fpl انتخاب می شوند که هر کدام مزایای خاص خود را دارند.

کیفیت و ماندگاری بالا

کیفیت بالا و ماندگاری سقف آسمان مجازی باعث شده تا این سقف در میان مخاطبان دارای طرفداران بسیار زیادی بشود، این سقف کاذب را می‌توان به راحتی با آب شستشو کرد زیرا مقاومت آن در برابر رطوبت بسیار بالا است.

نحوه نصب بر اساس سلیقه

سازه سقف دارای تنوع بسیاری است که مشتری می تواند با توجه به بودجه و سلیقه خود نوع آن را انتخاب نماید. لازم به ذکر است که می توان در فضای مورد نظر از انواع دیگر سقف کاذب استفاده کرد و فقط در قسمتی که آسمان مجازی نصب می گردد از سازه سقف کاذب استفاده نمود.

 

سقف آسمان مجازی

 

استفاده سقف مجازی برای آشپزخانه

آشپزخانه به دلیل اینکه یکی از پر رفت و آمد ترین و پربازدید ترین مکان های خانه است. با داشتن یک دکوراسیون بسیار جذاب می توانید نمای کلی منزل را نیز تغییر دهد. استفاده از آسمان مجازی آشپزخانه باعث می شود تا طرح های بکار رفته بر روی سقف به چشم بیاید و هر بیننده ای را به حیرت وا دارد.

همچنین نظافت این‌گونه سقف‌ها نیازمند مهارت کافی در این زمینه می‌باشد و در مواردی در اثر برخورد اشیاء نوک‌تیز باعث پارگی و خرابی می‌گردد. در سقف‌های آسمان مجازی تایلینگ آسمان‌نما روش نصب و راه اندازی کاملاً عادی و نیاز به هیچ تخصص خاص یا مهارتی ندارد و به‌راحتی شما می‌توانید هر قطعه را جابجا کرده و یا آن را نظافت نمایید. در مواردی هم اگر در هر قسمت از سقف تایل دچار آسیب و یا شکستگی گردد دقیقاً همان قطعه تعویض و یا تعمیر شده و این خرابی کل سقف را دچار مشکل نمی‌کند.

شما می‌توانید طرح‌های زیبای اسمان مجازی را در چیدمان‌های خاص و قالب‌های سایزی متفاوت در گالری تصاویر سقف آسمان مجازی شرکت آسمان‌نما در اینستاگرام ما مشاهده نمایید.